Super service op de Middenweg. Ben het met mijn voorgangster eens. Deze jongens zijn echt heel goed, geduldig en weten alles! Van mij ook een 10 jongens!. Pluspunten: Heel veel kennis van zaken. Minpunten: geen.
10
Nicolette Aschermann
|
Phonehouse Middenweg super service. De 3 jonge eigenaren van Arabische afkomst die er elke dag werken en zijn, zijn super service gericht en heel attent.
Zelfs een telefoon-autist als ik voelt zich daar koning te rijk.
Ik kom vaak binnen rennen omdat ik niet weet hoe ik het internet op mijn telefoon tijdelijk moet uitzetten of hoe ik fotos op facebook moet uploaden en ze helpen me altijd.
Zelfs bellen ze sochtends in tijden van stress voor mij de vodafone helpdesk en laten me smiddags weten hoe het zit met het wel of niet kunnen verlengen van mijn abonnement. Pluspunten: Voor iedereen die van super service houdt in de ontoegankelijke helpdesk wereld van de mobiele telefonie, deze heren staan achter hun eigen desk u live te helpen.
2 Reviews Plaats review
Klaas
|Super service op de Middenweg. Ben het met mijn voorgangster eens. Deze jongens zijn echt heel goed, geduldig en weten alles! Van mij ook een 10 jongens!. Pluspunten: Heel veel kennis van zaken. Minpunten: geen.
Nicolette Aschermann
|Phonehouse Middenweg super service. De 3 jonge eigenaren van Arabische afkomst die er elke dag werken en zijn, zijn super service gericht en heel attent.
Zelfs een telefoon-autist als ik voelt zich daar koning te rijk.
Ik kom vaak binnen rennen omdat ik niet weet hoe ik het internet op mijn telefoon tijdelijk moet uitzetten of hoe ik fotos op facebook moet uploaden en ze helpen me altijd.
Zelfs bellen ze sochtends in tijden van stress voor mij de vodafone helpdesk en laten me smiddags weten hoe het zit met het wel of niet kunnen verlengen van mijn abonnement. Pluspunten: Voor iedereen die van super service houdt in de ontoegankelijke helpdesk wereld van de mobiele telefonie, deze heren staan achter hun eigen desk u live te helpen.