Vriendelijk, behulpzaam en goed adviserend personeel.
Ze zien heel goed welk montuur bij je gezicht past en zullen dat ook eerlijk zeggen, ook als het een goedkoper montuur is.
Mijn man en ik komen er al jaren en genieten van de gezellige omgang.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tomde Looff
|
Ik word altijd goed geholpen... Meestal door wat gepuzzel door de medewerkers kan ik van de vergoeding die ik van de verzekering krijg 2 a 3x een brilletje aanschaffen per 2 jaar. De bedrijfsleider kende me nog persoonlijk toen ik daar na 20 jaar weer kwam binnenstappen.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul.goosen
|
Ben.op.een zeer onbeschofte manier behandeld door een medewerker daar.
Kwam.mijn bril.halen daar van.420 euro .
Zat rustig te wachten daar al 30 min
Waren.nog mensen.voor me.
Die werden geholpen.door die medewerker hij.staat mensen zeer onvriendelijk.te woord.
Er kwam.op dat moment een vrouw binnen met haar zoon die ging aan de desk staan wetend dat ik er al.zat.
Die medewerker had mij ook.al zien.zitten.
Maar hij liet mij gewoon zitten.en.begon.met die vrouw met kind te helpen.
Ik.stond op.en zei tegen die vrouw sorry maar het is mijn .beurt
Zeg ze ja ik heb afspraak.
Dacht wat is dat hier allemaal.
Dan zegt die medewerker
Dan zegt hij tegen me ja voor sommige mensen wel.dat wil zeggen jij niet.
Dacht wat is dat hier allemaal.
Moet ik.me zo laten behandelen.
Ben.toen.razend geworden tegen die medewerker van wat is dat hier allemaal.
Dan stond hij zo te kijken ja had dit niet mogen.zeggen.
Zei tegen hem.hoe durf jij dit te zeggen.
Ik was zo overstuur dat ik op dat moment niet meer geholpen.wilde worden door hem
Dan toppunt was helemaal.dat die andere medewerkster mij nog uit de winkel.verwijderde.
In plaats van te zeggen zal.ik het wel overnemen
Zit ik uur in de auto om.mijn.bril van 420 euro te halen word ik zo behandeld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Je wordt altijd heel goed geholpen, klantvriendelijk, goedkoop, zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
9.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Opticiens
|
Ze nemen ruim de tijd voor je, ondanks dat het soms druk is in de winkel. Professionele kennis en hulp.
249 Reviews Plaats review
Jannie Onstenk
|Vriendelijk, behulpzaam en goed adviserend personeel.
Ze zien heel goed welk montuur bij je gezicht past en zullen dat ook eerlijk zeggen, ook als het een goedkoper montuur is.
Mijn man en ik komen er al jaren en genieten van de gezellige omgang.
Tomde Looff
|Ik word altijd goed geholpen... Meestal door wat gepuzzel door de medewerkers kan ik van de vergoeding die ik van de verzekering krijg 2 a 3x een brilletje aanschaffen per 2 jaar. De bedrijfsleider kende me nog persoonlijk toen ik daar na 20 jaar weer kwam binnenstappen.
Paul.goosen
|Ben.op.een zeer onbeschofte manier behandeld door een medewerker daar.
Kwam.mijn bril.halen daar van.420 euro .
Zat rustig te wachten daar al 30 min
Waren.nog mensen.voor me.
Die werden geholpen.door die medewerker hij.staat mensen zeer onvriendelijk.te woord.
Er kwam.op dat moment een vrouw binnen met haar zoon die ging aan de desk staan wetend dat ik er al.zat.
Die medewerker had mij ook.al zien.zitten.
Maar hij liet mij gewoon zitten.en.begon.met die vrouw met kind te helpen.
Ik.stond op.en zei tegen die vrouw sorry maar het is mijn .beurt
Zeg ze ja ik heb afspraak.
Dacht wat is dat hier allemaal.
Dan zegt die medewerker
Dan zegt hij tegen me ja voor sommige mensen wel.dat wil zeggen jij niet.
Dacht wat is dat hier allemaal.
Moet ik.me zo laten behandelen.
Ben.toen.razend geworden tegen die medewerker van wat is dat hier allemaal.
Dan stond hij zo te kijken ja had dit niet mogen.zeggen.
Zei tegen hem.hoe durf jij dit te zeggen.
Ik was zo overstuur dat ik op dat moment niet meer geholpen.wilde worden door hem
Dan toppunt was helemaal.dat die andere medewerkster mij nog uit de winkel.verwijderde.
In plaats van te zeggen zal.ik het wel overnemen
Zit ik uur in de auto om.mijn.bril van 420 euro te halen word ik zo behandeld.
Klant van Pearle Opticiens
|Je wordt altijd heel goed geholpen, klantvriendelijk, goedkoop, zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
Klant van Pearle Opticiens
|Ze nemen ruim de tijd voor je, ondanks dat het soms druk is in de winkel. Professionele kennis en hulp.