Super ontvangst door al het personeel. Mijn dochter heeft een behandeling gehad en zijn daar super tevreden over. 3 dames zijn met haar bezig geweest. Zo lief zijn ze.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jan
|
Nadat ik een negatief review over een uroloog had geschreven heeft deze
dokter er persoonlijk voor gezorgd dat ik ook bij andere urologen niet meer welkom ben.
Als je zulks beleid bedenkt en uitvoert zou je eigenlijk moeten worden ontslagen,of zou
de overheid hier een bezoekje moeten gaan brengen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ernst
|
Bel voor invormatie als eerste contact persoon, heb *** aan de lijn begint over privesie, totaal klant onvriendelijk, cijfer min honderd. Groet Ernst.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lia
|
Afdeling Hilversum:
Inefficiënt zoals in bovenstaande recensie staat vond ik het inderdaad ook, heel vaak zelfde verhaal doen aan weer een nieuwe medewerker. Arts, arts in opleiding, verpleging, andere arts, andere arts in opleiding, weer verpleging... Waarom niet 1 dossier voor de tijd dat je binnen bent op de iPad van elke arts, alleen inzichtelijk binnen het ziekenhuis? Zelfs bij zwemles van mijn kleuter doen ze dat zo.
Dan de artsen, en de verpleging, volgens mij zijn verreweg de meesten daarvan erg goed, betrokken en deskundig. Fijn gevoel bij. Communicatie kan alleen ook beter onderling en ook met de patient: ik heb de chirurg zelf niet eens niet ontmoet. Niet vooraf, niet tijdens en niet achteraf, na 5 dagen ziekenhuis. Druk, logisch, maar als efficiënter gewerkt wordt zou dit wel kunnen lijkt me.
Dan echt shocking: VIES ONHYGIËNISCH RANZIG GOOR! De verpleegafdeling was echt een bacteriehaard. Als je niet al ziek bent word je het wel daar. Het werd helemaal niet echt schoongemaakt, er kwam af en tie een meisje een druk op de spuitbus luchtverfrusser doen....
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
De meeste specialisten zijn er goed. Uitzonderingen daargelaten. Bijv. Afdeling dermatologie... Te lang laten aanmodderen en er w... Wachttijden vallen mee. Naar gelang de kwaal/klacht.
10 Reviews Plaats review
michael van oosten
|Super ontvangst door al het personeel. Mijn dochter heeft een behandeling gehad en zijn daar super tevreden over. 3 dames zijn met haar bezig geweest. Zo lief zijn ze.
jan
|Nadat ik een negatief review over een uroloog had geschreven heeft deze
dokter er persoonlijk voor gezorgd dat ik ook bij andere urologen niet meer welkom ben.
Als je zulks beleid bedenkt en uitvoert zou je eigenlijk moeten worden ontslagen,of zou
de overheid hier een bezoekje moeten gaan brengen.
Ernst
|Bel voor invormatie als eerste contact persoon, heb *** aan de lijn begint over privesie, totaal klant onvriendelijk, cijfer min honderd. Groet Ernst.
Lia
|Afdeling Hilversum:
Inefficiënt zoals in bovenstaande recensie staat vond ik het inderdaad ook, heel vaak zelfde verhaal doen aan weer een nieuwe medewerker. Arts, arts in opleiding, verpleging, andere arts, andere arts in opleiding, weer verpleging... Waarom niet 1 dossier voor de tijd dat je binnen bent op de iPad van elke arts, alleen inzichtelijk binnen het ziekenhuis? Zelfs bij zwemles van mijn kleuter doen ze dat zo.
Dan de artsen, en de verpleging, volgens mij zijn verreweg de meesten daarvan erg goed, betrokken en deskundig. Fijn gevoel bij. Communicatie kan alleen ook beter onderling en ook met de patient: ik heb de chirurg zelf niet eens niet ontmoet. Niet vooraf, niet tijdens en niet achteraf, na 5 dagen ziekenhuis. Druk, logisch, maar als efficiënter gewerkt wordt zou dit wel kunnen lijkt me.
Dan echt shocking: VIES ONHYGIËNISCH RANZIG GOOR! De verpleegafdeling was echt een bacteriehaard. Als je niet al ziek bent word je het wel daar. Het werd helemaal niet echt schoongemaakt, er kwam af en tie een meisje een druk op de spuitbus luchtverfrusser doen....
Trendbox Panel
|De meeste specialisten zijn er goed. Uitzonderingen daargelaten. Bijv. Afdeling dermatologie... Te lang laten aanmodderen en er w...
Wachttijden vallen mee. Naar gelang de kwaal/klacht.