inloggen. steeds weer proberen in te loggen,krijg code door.maar steeds oeps er gaat iets mis. 509 euro afgeschreven.
slechte hulp bij bellen naar tele 2. Pluspunten: geen. Minpunten: 10.
2.0
Oscar Pater
|
liefdadigheid Mobieltjes. Geachte Medewerker,
Misschien laat mijn naam wel een belletje bij u rinkelen, mits u de rijnpost leest. Maar ik acht deze kans niet heel waarschijnlijk.
Mijn artikel in de rijnpost had als onderwerp; Mobieltjes inzamelen. De mobieltjes die de mensen mij geven stuur ik op in ruil voor geld. Een groot deel van dit bedrag gaat naar De Meent, in Veenendaal.
En nu weet ik dat u ongeveer hetzelfde doet. Alleen is uw werkgever degene die een vergoeding geeft voor mobieltjes. Maar u neemt niet alle toestellen aan, en ik wel.
Is het misschien mogelijk dat u de toestellen die voor u geen waarde hebben voor mij achterhoudt?
mvg Oscar
10
E.Z
|
mooie acties slechte medewerkers. Nieuwe telefoon gekocht. Alles duurder erg lang. Pluspunten: De acties van de winkel waren erg goed. Minpunten: De medewerkers zijn niet bezig met de klanten. Op het moment dat ik mijn abbo. wou afsluiten werd ik geholpen door een jongen van rond de 24 jaar. Het irriteerde mij dat hij en ook zijn collega's de helle tijd met elkaar bezig waren en niet met de klant. Ook werden er tussendoor telefoontjes aangenomen van vrienden (dus geen klanten) en na een paar minuten weren wij weer verder geholpen. Ook kwamen er tijdens de verkoop meerdere mensen binnen die vriendelijk een handje kregen en even een gesprek je aan knoopten terwijl wij midden in een verkoop gesprek zaten. Terwijl het al binnen 5 minuten duidelijk was welk abbo. ik wou hebben heeft het uit eindelijk ruim 1,5 uur gekost om een abbo af te sluiten terwijl ik er van overtuigd ben dat dit minimaal binnen de helft van de tijd had kunnen gebeuren. Vanwege de actie heb ik toch maar doorgezet maar de volgende keer sluit ik mijn abbo wel via internet af want ik verwacht wel dat ik goed geholpen word in een winkel.
3 Reviews Plaats review
peter sjouke
|inloggen. steeds weer proberen in te loggen,krijg code door.maar steeds oeps er gaat iets mis. 509 euro afgeschreven.
slechte hulp bij bellen naar tele 2. Pluspunten: geen. Minpunten: 10.
Oscar Pater
|liefdadigheid Mobieltjes. Geachte Medewerker,
Misschien laat mijn naam wel een belletje bij u rinkelen, mits u de rijnpost leest. Maar ik acht deze kans niet heel waarschijnlijk.
Mijn artikel in de rijnpost had als onderwerp; Mobieltjes inzamelen. De mobieltjes die de mensen mij geven stuur ik op in ruil voor geld. Een groot deel van dit bedrag gaat naar De Meent, in Veenendaal.
En nu weet ik dat u ongeveer hetzelfde doet. Alleen is uw werkgever degene die een vergoeding geeft voor mobieltjes. Maar u neemt niet alle toestellen aan, en ik wel.
Is het misschien mogelijk dat u de toestellen die voor u geen waarde hebben voor mij achterhoudt?
mvg Oscar
E.Z
|mooie acties slechte medewerkers. Nieuwe telefoon gekocht. Alles duurder erg lang. Pluspunten: De acties van de winkel waren erg goed. Minpunten: De medewerkers zijn niet bezig met de klanten. Op het moment dat ik mijn abbo. wou afsluiten werd ik geholpen door een jongen van rond de 24 jaar. Het irriteerde mij dat hij en ook zijn collega's de helle tijd met elkaar bezig waren en niet met de klant. Ook werden er tussendoor telefoontjes aangenomen van vrienden (dus geen klanten) en na een paar minuten weren wij weer verder geholpen. Ook kwamen er tijdens de verkoop meerdere mensen binnen die vriendelijk een handje kregen en even een gesprek je aan knoopten terwijl wij midden in een verkoop gesprek zaten. Terwijl het al binnen 5 minuten duidelijk was welk abbo. ik wou hebben heeft het uit eindelijk ruim 1,5 uur gekost om een abbo af te sluiten terwijl ik er van overtuigd ben dat dit minimaal binnen de helft van de tijd had kunnen gebeuren. Vanwege de actie heb ik toch maar doorgezet maar de volgende keer sluit ik mijn abbo wel via internet af want ik verwacht wel dat ik goed geholpen word in een winkel.