Uitermate teleurgesteld in het aanvragen van onze Ziggo aansluiting. Wij gaven aan dat er spoed bij was, na 2 weken bleek de aanvraag nog gewoon bij hen te liggen omdat medewerker een verkeerd nummer had ingevuld in een veld. Ondanks dat ons mobiele nummer wel bekend was is er geen contact opgenomen. In de winkel werd er laconiek gereageerd, we vragen hem wel opnieuw aan. Ook de extra aangevraagde box werd niet geleverd en alsnog aangevraagd, zelfde soort reactie. Overigens zijn we 35 dagen later en hebben we (na 4x Ziggo helpdesk in 4 weken en 1x monteur op bezoek) nog steeds geen werkende Horizonbox. Maar dat ligt 100% aan Ziggo, hoewel je hier misschien toegevoegde waar zou verwachten van een fysieke service winkel, maar misschien verwacht ik gewoon teveel.... aardige mensen maar de klant doet er niet toe.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ria
|
Staan gelijk voor je klaar niets is teveel als je met vragen komt. Mijn man heeft er een telefoon en een nieuw contract afgesloten. Hij kon gerust zonder problemen terug komen. Ik kreeg de vorige telefoon van onze zoon maar toen ik niet gebeld kon worden omdat men dan gelijk het antwoord apparaat kreeg heeft de jong man dat voor me in orde gemaakt. We weten wel dat ze dan hopen dat we daar blijven komen maar toch!
7.5
0
nijn
|
mooie grote moderne winkel met vriendelijk personeel
3 Reviews Plaats review
hans
|Uitermate teleurgesteld in het aanvragen van onze Ziggo aansluiting. Wij gaven aan dat er spoed bij was, na 2 weken bleek de aanvraag nog gewoon bij hen te liggen omdat medewerker een verkeerd nummer had ingevuld in een veld. Ondanks dat ons mobiele nummer wel bekend was is er geen contact opgenomen. In de winkel werd er laconiek gereageerd, we vragen hem wel opnieuw aan. Ook de extra aangevraagde box werd niet geleverd en alsnog aangevraagd, zelfde soort reactie. Overigens zijn we 35 dagen later en hebben we (na 4x Ziggo helpdesk in 4 weken en 1x monteur op bezoek) nog steeds geen werkende Horizonbox. Maar dat ligt 100% aan Ziggo, hoewel je hier misschien toegevoegde waar zou verwachten van een fysieke service winkel, maar misschien verwacht ik gewoon teveel.... aardige mensen maar de klant doet er niet toe.
Ria
|Staan gelijk voor je klaar niets is teveel als je met vragen komt. Mijn man heeft er een telefoon en een nieuw contract afgesloten. Hij kon gerust zonder problemen terug komen. Ik kreeg de vorige telefoon van onze zoon maar toen ik niet gebeld kon worden omdat men dan gelijk het antwoord apparaat kreeg heeft de jong man dat voor me in orde gemaakt. We weten wel dat ze dan hopen dat we daar blijven komen maar toch!
nijn
|mooie grote moderne winkel met vriendelijk personeel