Nooit meer Kings & Queens. Naar aanleiding van het ontvangen van een Bongo bon voor een champagne ontbijt, besloten om onze 38e huwelijksdag romantisch te gaan ontbijten bij Kings and Queens in Leende.
Na reservering vooraf om 10u30 ons gemeld op het nog lege terras (slechts een tafeltje bezet).
Na een nogal nors overkomende vraag om onze naam en reservering werd een tafeltje aangewezen pal in de felle zon. Op verzoek om een andere wat meer schaduwrijke plek (voldoende aanwezig), werd gezegd dat alles was gereserveerd (?? Wij toch ook??) en konden we enkel onder een ongezellig donkere overkapping plaatsnemen. Hier was niets ingedekt en zaten we nadrukkelijk niet in de mooi tuinomgeving, maar vrijwel direkt aan de weg.
Er werden placemats en bestek gelegd en de bedienende persoon vroeg kortaf om de Bongobon.
Inmiddels was onze stemming al behoorlijk omgeslagen en besloten we om niet langer in deze klantonvriendelijke omgeving te blijven. Ik meldde mij binnen met de mededeling dat we geen verder gebruik van hun diensten wilden maken, met omschrijving van de reden (naar onze mening niet in overeenstemming met onze verwachting, klantvriendelijk en nors).
Het antwoord was :ヤdan moet u maar gauw vertrekken. We hebben wel kosten gemaakt voor het ontbijt en die moet u betalenヤ.
Mijn reaktie dat een gekookt eitje meer of minder bij zoveel reserveringen maar weinig verschil zou uitmaken leidde tot meer verontwaardiging. Om de gemaakte kosten te vergoeden werd (zonder enig verder overleg of uitleg over mogelijke alternatieve betaling) de gehele ontbijtbon ingehouden en: モ moesten we maken dat we wegkwamen om nooit meer terug te komen !!ヤ.
Op het terras werden we nogmaals luidkeels toegeroepen om: モnooit meer daar te verschijnen; dergelijk volk hoeft hier niet meer te komenヤ.
Uit pure frustratie heb ik de restanten van de bon vervolgens verscheurd en op de grond achtergelaten.
Het moge duidelijk zijn dat dit personeel van Kings and Queens nadrukkelijk zijn onbekwaamheid om met klanten om te gaan heeft getoond.. Pluspunten: mooie tuin, helaas niet van kunnen genieten. Minpunten: personeel/eigenaar? zeer onbekwaam in omgang met klant, totaal geen inlevingsgevoel.
bedienend personeel/eigenaar? ordinair (naroepen van vertrekkend klanten.
Onnodig kosten in rekening brengen zonder enig overleg.
1 Review Plaats review
CvdH
|Nooit meer Kings & Queens. Naar aanleiding van het ontvangen van een Bongo bon voor een champagne ontbijt, besloten om onze 38e huwelijksdag romantisch te gaan ontbijten bij Kings and Queens in Leende.
Na reservering vooraf om 10u30 ons gemeld op het nog lege terras (slechts een tafeltje bezet).
Na een nogal nors overkomende vraag om onze naam en reservering werd een tafeltje aangewezen pal in de felle zon. Op verzoek om een andere wat meer schaduwrijke plek (voldoende aanwezig), werd gezegd dat alles was gereserveerd (?? Wij toch ook??) en konden we enkel onder een ongezellig donkere overkapping plaatsnemen. Hier was niets ingedekt en zaten we nadrukkelijk niet in de mooi tuinomgeving, maar vrijwel direkt aan de weg.
Er werden placemats en bestek gelegd en de bedienende persoon vroeg kortaf om de Bongobon.
Inmiddels was onze stemming al behoorlijk omgeslagen en besloten we om niet langer in deze klantonvriendelijke omgeving te blijven. Ik meldde mij binnen met de mededeling dat we geen verder gebruik van hun diensten wilden maken, met omschrijving van de reden (naar onze mening niet in overeenstemming met onze verwachting, klantvriendelijk en nors).
Het antwoord was :ヤdan moet u maar gauw vertrekken. We hebben wel kosten gemaakt voor het ontbijt en die moet u betalenヤ.
Mijn reaktie dat een gekookt eitje meer of minder bij zoveel reserveringen maar weinig verschil zou uitmaken leidde tot meer verontwaardiging. Om de gemaakte kosten te vergoeden werd (zonder enig verder overleg of uitleg over mogelijke alternatieve betaling) de gehele ontbijtbon ingehouden en: モ moesten we maken dat we wegkwamen om nooit meer terug te komen !!ヤ.
Op het terras werden we nogmaals luidkeels toegeroepen om: モnooit meer daar te verschijnen; dergelijk volk hoeft hier niet meer te komenヤ.
Uit pure frustratie heb ik de restanten van de bon vervolgens verscheurd en op de grond achtergelaten.
Het moge duidelijk zijn dat dit personeel van Kings and Queens nadrukkelijk zijn onbekwaamheid om met klanten om te gaan heeft getoond.. Pluspunten: mooie tuin, helaas niet van kunnen genieten. Minpunten: personeel/eigenaar? zeer onbekwaam in omgang met klant, totaal geen inlevingsgevoel.
bedienend personeel/eigenaar? ordinair (naroepen van vertrekkend klanten.
Onnodig kosten in rekening brengen zonder enig overleg.