Voor een afwikkeling van een nalatenschap van een familielid zijn we sinds juni 2024 in gesprek met kantoor Doetinchem. We konden pas over twee maanden terecht. Na het eerste gesprek zouden we binnen enkele weken een schrijven ontvangen als 'startnotitie' maar dat liet veel langer op zich wachten. Toen we hierover belden werd ons door de telefoniste vrij nonchalant even verteld dat de looptijd op dit moment 6-8 weken is. Hierover was in het gesprek niets gezegd. Toen we hierover via mail ( want telefonisch is de notaris zelf niet bereikbaar) hierover opheldering vroegen kregen we geen antwoord. Slechts na aandringen kregen we een berichtje terug dat ze ons verkeerd hadden begrepen (..) en ze niet wisten dat het snel afgehandeld zou moeten worden.. toch was dit zeer uitvoerig besproken in het eerste gesprek. Toen we uiteindelijk de conceptbrief kregen lazen we tot onze verbazing dat een aantal zaken totaal anders waren weergegeven dan afgesproken tijdens ons eerste gesprek.
We wilden daarom een nieuwe afspraak maken maar daarvoor was de eerste 10 weken geen tijd..
Een telefonische afspraak kon nog wel de week daarna en daar trok men een half uur voor uit. We hebben toen zelf het initiatief genomen om die afspraak om te zetten in een face to face afspraak omdat we graag een persoonlijk gesprek wilden op kantoor. Dat was niet gebruikelijk maar er werd in toegestemd. Tijdens dit tweede gesprek hebben we nogmaals duidelijk gemaakt wat wij van dhr Kleinburink verwachten en hij gaf aan nu pas goed te begrijpen wat onze wens is. Hij beloofd ons een conceptbrief te maken ( dat zou uiterlijk 2 weken duren want hij had uiteindelijk al veel informatie verzameld). Een excuus kon er niet vanaf. Na ruim twee weken hebben we gemaild met de vraag even te reageren waarom het wederom zo lang moest duren. Hierop kwam geen antwoord. ook een tweede herinnering werd niet beantwoord. Na ruim 4 weken hebben we telefonisch contact gezocht met dhr Kleinburink maar hij was niet bereikbaar volgens zijn collega. Op de vraag of hij ons diezelfde dag nog even terug kon bellen werd dor de collega gezegd dat ze dat aan hem door zou geven. Dhr Kleinburink belde niet terug. Op onze vraag betreffende een kostenbegroting kregen we als antwoord dit afhangt van wie het dossier in behadeling heeft, uurlonen wist hij niet precies van een kandidaat notaris en derhalve kon hij geen duidelijk antwoord hierop geven.
Al met al een ervaring die voor ons als familie alle perken te buiten gaat. Niet terugmailen, niet terugbellen, niet begrijpen wat wij bedoelen en geen kostenbegroting kunnen/willen geven.
We zijn erg verdrietig, boos en verbijsterd dat Tap & van Hoff zo met haar klanten omgaat.
We zijn terug bij af na bijna 5 maanden en moeten op zoek naar een andere notaris.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Engelsman
|
Je verwacht van een notaris dat ze bij de hypotheek de financien voor je afhandelen. Helaas blijkt dat je dit zelf moet coördineren. Diverse malen aangegeven dat rekeningen niet zijn opgenomen in de hypotheek en ook achteraf nog geconfronteerd worden met een rekening die ze niet hebben verwerkt.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Turennout
|
Notaris heeft een fout gemaakt in akte verdeling
herstellen van de fout heeft geen prioriteit.
Service bij opstellen was goed, service bij het herstellen is er niet.
Aan informatieverstrekking doet ze niet. Pas na meermaals bellen en mailen volgt er reactie.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerritsen
|
Ik zou dit kantoor aanbevelen
9.0
klantvriendelijkheid
snelheid
inzichtelijkheid
service
Janssen
|
Zeer gemotiveerde en deskundige medewerkers!
Ik zou dit kantoor aanbevelen
5 Reviews Plaats review
Toon
|Voor een afwikkeling van een nalatenschap van een familielid zijn we sinds juni 2024 in gesprek met kantoor Doetinchem. We konden pas over twee maanden terecht. Na het eerste gesprek zouden we binnen enkele weken een schrijven ontvangen als 'startnotitie' maar dat liet veel langer op zich wachten. Toen we hierover belden werd ons door de telefoniste vrij nonchalant even verteld dat de looptijd op dit moment 6-8 weken is. Hierover was in het gesprek niets gezegd. Toen we hierover via mail ( want telefonisch is de notaris zelf niet bereikbaar) hierover opheldering vroegen kregen we geen antwoord. Slechts na aandringen kregen we een berichtje terug dat ze ons verkeerd hadden begrepen (..) en ze niet wisten dat het snel afgehandeld zou moeten worden.. toch was dit zeer uitvoerig besproken in het eerste gesprek. Toen we uiteindelijk de conceptbrief kregen lazen we tot onze verbazing dat een aantal zaken totaal anders waren weergegeven dan afgesproken tijdens ons eerste gesprek.
We wilden daarom een nieuwe afspraak maken maar daarvoor was de eerste 10 weken geen tijd..
Een telefonische afspraak kon nog wel de week daarna en daar trok men een half uur voor uit. We hebben toen zelf het initiatief genomen om die afspraak om te zetten in een face to face afspraak omdat we graag een persoonlijk gesprek wilden op kantoor. Dat was niet gebruikelijk maar er werd in toegestemd. Tijdens dit tweede gesprek hebben we nogmaals duidelijk gemaakt wat wij van dhr Kleinburink verwachten en hij gaf aan nu pas goed te begrijpen wat onze wens is. Hij beloofd ons een conceptbrief te maken ( dat zou uiterlijk 2 weken duren want hij had uiteindelijk al veel informatie verzameld). Een excuus kon er niet vanaf. Na ruim twee weken hebben we gemaild met de vraag even te reageren waarom het wederom zo lang moest duren. Hierop kwam geen antwoord. ook een tweede herinnering werd niet beantwoord. Na ruim 4 weken hebben we telefonisch contact gezocht met dhr Kleinburink maar hij was niet bereikbaar volgens zijn collega. Op de vraag of hij ons diezelfde dag nog even terug kon bellen werd dor de collega gezegd dat ze dat aan hem door zou geven. Dhr Kleinburink belde niet terug. Op onze vraag betreffende een kostenbegroting kregen we als antwoord dit afhangt van wie het dossier in behadeling heeft, uurlonen wist hij niet precies van een kandidaat notaris en derhalve kon hij geen duidelijk antwoord hierop geven.
Al met al een ervaring die voor ons als familie alle perken te buiten gaat. Niet terugmailen, niet terugbellen, niet begrijpen wat wij bedoelen en geen kostenbegroting kunnen/willen geven.
We zijn erg verdrietig, boos en verbijsterd dat Tap & van Hoff zo met haar klanten omgaat.
We zijn terug bij af na bijna 5 maanden en moeten op zoek naar een andere notaris.
Engelsman
|Je verwacht van een notaris dat ze bij de hypotheek de financien voor je afhandelen. Helaas blijkt dat je dit zelf moet coördineren. Diverse malen aangegeven dat rekeningen niet zijn opgenomen in de hypotheek en ook achteraf nog geconfronteerd worden met een rekening die ze niet hebben verwerkt.
Turennout
|Notaris heeft een fout gemaakt in akte verdeling
herstellen van de fout heeft geen prioriteit.
Service bij opstellen was goed, service bij het herstellen is er niet.
Aan informatieverstrekking doet ze niet. Pas na meermaals bellen en mailen volgt er reactie.
Gerritsen
|Ik zou dit kantoor aanbevelen
Janssen
|Zeer gemotiveerde en deskundige medewerkers!
Ik zou dit kantoor aanbevelen