Lol dat moment dat mensen lage cijfers geven omdat er iets mis was met hun gebit beetje kansloos heb zelf geen slechte ervaringen met de huidige Tandarts
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arjan van de Lagemaat
|
Slechte behandeling. Voor mij als client van tandarts de Groot die 3 jaar geleden met pensioen ging was het al een bittere pil dat deze tadarts zijn vak in zijn laatste dienstjaren niet serieus meer uitoefende. Na iedere controle kreeg ik te horen dat mijn gebid in prima staat was, niets aan doen. Na zijn afzwaaien werd ik client bij zijn vervanger, tandarts Stammen. Het leek in eerste instantie een verbetering, een jonge tandarts met ambities. Maar helaas, na 2 jaar controles bleek er van alles mis te zijn. Ontstekingen, afgesleten tanden, een dode tand en zelfs een tand die getrokken moest worden. Volgens Stammen een nalatenschap van de Groot. Vreemd wel dat al deze problemen na een aantal controles van zijn kant nog naar boven kwamen. In korte tijd had ik van een probleemloos gebid een gebid vol problemen. In no time was mijn tand getrokken en werd ik met een tijdelijk plaatje naar huis gestuurd. na en nacht van pijn en verwondering over de getrokken tand deze tandarts gebeld maar volgens zijn assistente was hij met vakantie gegaan. Toch maar even langsgegaan bij de kliniek waar mijnheer gewoon aanwezig was. hij wilde me niet te woord staan en liet me gewoon in de wachtkamer zitten. Uiteindelijk ben ik weggegaan en heb mezelf direct uit laten schrijven bij deze tandarts. Geld verdienen is belangrijk maar in dit geval is hulp en informatie verschaffen na zo'n behandeling ook belangrijk. In Nijmegen ben ik nu bij de KUN in behandeling. Een wereld van verschil. Men neemt de tijd, geeft over alles een duidelijke toelichting en ik wordt niet op mijn huid gezeten over de rekening wat bij Tandarts Stammen nogal agressief wordt gedaan. Bij de KUN zijn ook allerlei andere zaken ontdekt die uit de periode van de Groot en Stammen dateren. Een dure tandarts hoeft niet een goeie tandarts te zijn, dat blijkt nu wel. Pluspunten: Aardige assistentes. Minpunten: Slecht bereikbaar, onvriendelijke tandarts, geen goede apparatuur. Een simpele rontgenfoto van het gehele gebid koste hier een half uur werk en talloos veel foto's. Bij een degelijke tandarts met modernere apparatuur is dit niet het geval. Slechte service en erg onduidelijk wat betreft de behandeling.
2 Reviews Plaats review
Ryan
|Lol dat moment dat mensen lage cijfers geven omdat er iets mis was met hun gebit beetje kansloos heb zelf geen slechte ervaringen met de huidige Tandarts
Arjan van de Lagemaat
|Slechte behandeling. Voor mij als client van tandarts de Groot die 3 jaar geleden met pensioen ging was het al een bittere pil dat deze tadarts zijn vak in zijn laatste dienstjaren niet serieus meer uitoefende. Na iedere controle kreeg ik te horen dat mijn gebid in prima staat was, niets aan doen. Na zijn afzwaaien werd ik client bij zijn vervanger, tandarts Stammen. Het leek in eerste instantie een verbetering, een jonge tandarts met ambities. Maar helaas, na 2 jaar controles bleek er van alles mis te zijn. Ontstekingen, afgesleten tanden, een dode tand en zelfs een tand die getrokken moest worden. Volgens Stammen een nalatenschap van de Groot. Vreemd wel dat al deze problemen na een aantal controles van zijn kant nog naar boven kwamen. In korte tijd had ik van een probleemloos gebid een gebid vol problemen. In no time was mijn tand getrokken en werd ik met een tijdelijk plaatje naar huis gestuurd. na en nacht van pijn en verwondering over de getrokken tand deze tandarts gebeld maar volgens zijn assistente was hij met vakantie gegaan. Toch maar even langsgegaan bij de kliniek waar mijnheer gewoon aanwezig was. hij wilde me niet te woord staan en liet me gewoon in de wachtkamer zitten. Uiteindelijk ben ik weggegaan en heb mezelf direct uit laten schrijven bij deze tandarts. Geld verdienen is belangrijk maar in dit geval is hulp en informatie verschaffen na zo'n behandeling ook belangrijk. In Nijmegen ben ik nu bij de KUN in behandeling. Een wereld van verschil. Men neemt de tijd, geeft over alles een duidelijke toelichting en ik wordt niet op mijn huid gezeten over de rekening wat bij Tandarts Stammen nogal agressief wordt gedaan. Bij de KUN zijn ook allerlei andere zaken ontdekt die uit de periode van de Groot en Stammen dateren. Een dure tandarts hoeft niet een goeie tandarts te zijn, dat blijkt nu wel. Pluspunten: Aardige assistentes. Minpunten: Slecht bereikbaar, onvriendelijke tandarts, geen goede apparatuur. Een simpele rontgenfoto van het gehele gebid koste hier een half uur werk en talloos veel foto's. Bij een degelijke tandarts met modernere apparatuur is dit niet het geval. Slechte service en erg onduidelijk wat betreft de behandeling.