Waardeloze service. In maart zijn wij voor het eerst bij deze vriendelijke, goede tandarts geweest. Omdat ik last heb van tandsteen verwees hij mij door naar de mondhygiëniste uit dezelfde praktijk.
Ook zij was vriendelijk, maar volgens haar had ik een tandvleesontsteking, terwijl de tandarts zei dat mijn tandvlees in goede staat was.
Vervolgens kreeg ik de rekening waarop iets stond wat ik helemaal niet gehad heb, namelijk 'Preventieve voorlichting'. Er is nog nooit iets mis geweest met mijn gebit (niet eens gaatjes) en ik moest dus een rekening gaan betalen waar voorlichting een deel van was.
Toen ik de tandartsenpraktijk een e-mail had verstuurd EN hun online contactformulier had ingevuld en maar niets hoorde, heb ik ze gebeld. De assistente zei dat ze niet snapte dat ze niets ontvangen had, en ik stuurde de e-mail nogmaals die ze vervolgens wël ontving. Ze beloofde me dat of zij, of de mondhygiëniste mijn 'vraag' zou beantwoorden. Ik hoorde maar niets, waarop ik nog een e-mail verstuurde.
Toen ik weer niets hoorde heb ik contact opgenomen met het bedrijf dat voor hun de rekeningen regelt. Meteen de volgende ochtend had ik antwoord: ik hoefde niet voor de zogeheten 'Preventieve voorlichting' te betalen.
Hierbij komt ook: ik heb er contact over gehad met mijn verzekering, die zei dat tandartsenpraktijken dit nu wel vaker 'proberen' omdat sommige mensen (die niet verzekerd zijn) het toch wel betalen omdat ze er niets van durven te zeggen, en dat verzekeringen dit soort 'preventieve voorlichtingen' nu vaker op de rekeningen zien. Pluspunten: Vriendelijkheid. Minpunten: Tegenstrijdigheid diagnose tandarts en mondhygiëniste
Je kunt ze niet goed bereiken
De service/klantgerichtheid is zwaar onvoldoende.
1 Review Plaats review
Ketelaar
|Waardeloze service. In maart zijn wij voor het eerst bij deze vriendelijke, goede tandarts geweest. Omdat ik last heb van tandsteen verwees hij mij door naar de mondhygiëniste uit dezelfde praktijk.
Ook zij was vriendelijk, maar volgens haar had ik een tandvleesontsteking, terwijl de tandarts zei dat mijn tandvlees in goede staat was.
Vervolgens kreeg ik de rekening waarop iets stond wat ik helemaal niet gehad heb, namelijk 'Preventieve voorlichting'. Er is nog nooit iets mis geweest met mijn gebit (niet eens gaatjes) en ik moest dus een rekening gaan betalen waar voorlichting een deel van was.
Toen ik de tandartsenpraktijk een e-mail had verstuurd EN hun online contactformulier had ingevuld en maar niets hoorde, heb ik ze gebeld. De assistente zei dat ze niet snapte dat ze niets ontvangen had, en ik stuurde de e-mail nogmaals die ze vervolgens wël ontving. Ze beloofde me dat of zij, of de mondhygiëniste mijn 'vraag' zou beantwoorden. Ik hoorde maar niets, waarop ik nog een e-mail verstuurde.
Toen ik weer niets hoorde heb ik contact opgenomen met het bedrijf dat voor hun de rekeningen regelt. Meteen de volgende ochtend had ik antwoord: ik hoefde niet voor de zogeheten 'Preventieve voorlichting' te betalen.
Hierbij komt ook: ik heb er contact over gehad met mijn verzekering, die zei dat tandartsenpraktijken dit nu wel vaker 'proberen' omdat sommige mensen (die niet verzekerd zijn) het toch wel betalen omdat ze er niets van durven te zeggen, en dat verzekeringen dit soort 'preventieve voorlichtingen' nu vaker op de rekeningen zien. Pluspunten: Vriendelijkheid. Minpunten: Tegenstrijdigheid diagnose tandarts en mondhygiëniste
Je kunt ze niet goed bereiken
De service/klantgerichtheid is zwaar onvoldoende.