Ontevreden klant. Ik ben een aantal jaar klant geweest bij deze tandarts. Er zijn het afgelopen jaar een aantal zaken voorgevallen waardoor ik besloten heb over te stappen naar een andere tandarts. Pluspunten: Over het vullen van gaatjes en de controles heb geen aanmerkingen. Minpunten: - Toen ik langsging omdat ik erge tandpijn had, kon de tandarts niks vinden en gaf aan dat mijn tandvlees ontstoken was en beter moest flossen. Een paar dagen later bleek dat ik een grote ontsteking had.
- Voor mijn wortelkanaalbehandeling ben ik in totaal 4 keer langs geweest. Bij de laatste afspraak gaven ze aan dat ze geen andere oplossing konden bedenken dat de tand trekken en een prothese (neptand) te plaatsen. Een second opinion van een specialist leerde dat de behandeling niet goed uitgevoerd was (er was een kanaal over het hoofd gezien). Hierdoor heb ik uiteindelijk voor 2 wortelkanaalbehandelingen betaald en had ik bijna een prothese gehad.
- Toen ik een keer de ochtend van de behandeling afbelde wegens griep kreeg ik een torenhoge boete voor het te laat afbellen. Toen de afspraak alsnog doorging, bleken de kosten van die behandeling zelfs lager te zijn dan de boete.
- Toen ik aangaf niet tevreden te zijn over bovengenoemde zaken en over wilde stappen naar een andere tandarts, werd daar alleen ontkennend / verdedigend op gereageerd. Ze waren het niet eens met mijn ontevredenheid.
- Toen ik verzocht de door hen gemaakte foto's naar mijn nieuwe tandarts te sturen, gaf men aan dat ze deze niet konden e-mailen, omdat dat verboden zijn vanwege de privacywetgeving (ook als de foto's naar mij gestuurd werden). De foto's konden ook niet digitaal worden gegeven als ik ze af kwam halen, omdat ze niet zouden weten hoe dat werkt. (de specialist die mijn wortelkanaalbehandeling goed uitgevoerd heeft, had deze foto's wel digitaal gekregen van ze).
1 Review Plaats review
Jochem
|Ontevreden klant. Ik ben een aantal jaar klant geweest bij deze tandarts. Er zijn het afgelopen jaar een aantal zaken voorgevallen waardoor ik besloten heb over te stappen naar een andere tandarts. Pluspunten: Over het vullen van gaatjes en de controles heb geen aanmerkingen. Minpunten: - Toen ik langsging omdat ik erge tandpijn had, kon de tandarts niks vinden en gaf aan dat mijn tandvlees ontstoken was en beter moest flossen. Een paar dagen later bleek dat ik een grote ontsteking had.
- Voor mijn wortelkanaalbehandeling ben ik in totaal 4 keer langs geweest. Bij de laatste afspraak gaven ze aan dat ze geen andere oplossing konden bedenken dat de tand trekken en een prothese (neptand) te plaatsen. Een second opinion van een specialist leerde dat de behandeling niet goed uitgevoerd was (er was een kanaal over het hoofd gezien). Hierdoor heb ik uiteindelijk voor 2 wortelkanaalbehandelingen betaald en had ik bijna een prothese gehad.
- Toen ik een keer de ochtend van de behandeling afbelde wegens griep kreeg ik een torenhoge boete voor het te laat afbellen. Toen de afspraak alsnog doorging, bleken de kosten van die behandeling zelfs lager te zijn dan de boete.
- Toen ik aangaf niet tevreden te zijn over bovengenoemde zaken en over wilde stappen naar een andere tandarts, werd daar alleen ontkennend / verdedigend op gereageerd. Ze waren het niet eens met mijn ontevredenheid.
- Toen ik verzocht de door hen gemaakte foto's naar mijn nieuwe tandarts te sturen, gaf men aan dat ze deze niet konden e-mailen, omdat dat verboden zijn vanwege de privacywetgeving (ook als de foto's naar mij gestuurd werden). De foto's konden ook niet digitaal worden gegeven als ik ze af kwam halen, omdat ze niet zouden weten hoe dat werkt. (de specialist die mijn wortelkanaalbehandeling goed uitgevoerd heeft, had deze foto's wel digitaal gekregen van ze).