Fijne tandartspraktijk in Almere. Vriendelijke medewerkers en uitleg over de behandelingen is duidelijk, fijne communicatie in de gehele praktijk.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
L
|
Vandaag gebeld als vervolg voor mijn vorige behandeling. Ik had last van gevoelige tanden (teruggetrokken tandvlees) en de tandarts had vullingen laten plaatsen. We begonnen met 1 kies. De tandarts zei als ik nog last had op een andere plek, dat ik terug kon komen om ook op die plek(ken) vullingen te plaatsen. Zodoende, belde ik weer terug nadat ik dezelfde klacht kreeg op een andere plek. Ik kreeg de telefoniste aan de lijn en zei dat ik een afspraak wil maken voor een nieuwe vulling te plaatsen op een andere plek, zoals de tandarts het aangaf. Zij gaf aan dat dit niet zomaar kon en dat ik weer eerst een controle afspraak moest maken. Ik gad aan dat dit met de tandarts was afgesproken. Ze zei dat die tandarts er niet meet werkt en dat hij geen aantekeningen heeft gemaakt. Vervolgens volgde er een discussie van 5 minuten heen en weer waarin ze continu vroeg wat ik wilde en ik steeds hetzelfde antwoord gaf, namelijk nieuwe vullingen plaatsen. Dit kon volgens haar niet omdat er eerst een controle moest plaatsvinden. Ik gaf aan het vervelend tr vinden dat er weer eerst een controle moest zijn, terwijl dit anders was afgesproken met de arts. Ik zei dat het niet mijn probleem zou moeten zijn dat de tandarts is vertrokken zonder notities achter te laten. Zij gaf aan dat dit wel mijn probleem was en niet een intern probleem en zo ging de discussie weer voort. Het gesprek was uitermate onprofessioneel en heel klant onvriendelijk. Ze gaf aan dat als ik niet volgens hun werkwijze wilde handelen, dat ik dan een andere praktijk moest zoeken. Dit was uiteraard de druppel, ik zei prima dan doe ik dat want dit is geen goede dienstverlening en zij hing vervolgens de telefoon op in m’n oor. Ik ben echt in shock dat ik dit moet meemaken met een receptioniste bij een tandartsenpraktijk waar ik al jaren sta ingeschreven. Deze ervaring heeft me wel ertoe gezet dat ik ergens anders ga zoeken, want op deze manier hoef ik niet meer terug. Echt schokkend en zo onvriendelijk!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Laazari
|
Ze melken je eerst uit en gaan vervolgens niet goed met je om. Mevrouw Kreuger is heel arrogant en onvriendelijk met mijn kind omgegaan. Op het moment dat je een klacht indient, mailt mevrouw Jenny dat ze verwachten dat je een andere praktijk zoekt. Voor me zelf heb ik in 1 jaar tijd €1650, betaald aan mondhygiëniste en moest elke maand komen, zogenaamd een behandeling voor lange termijn. De waterval is een afrader!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
anoni
|
Super slechte mondhygiëniste en nog brutaal ook. Ze zegt gewoon geen schoonmaakbedrijf te zijn op het moment dat hij zei u maakt mijn tanden toch schoon. Ze heeft ook eigen regels, zegt tegen het kind, als je volgende keer je tanden niet poetst hoef je niet te komen, Schandalig dat je je tanden niet hebt gepoetst! Ik hoorde haar van de andere kamer, behalve het schandalige heeft ze alles ontkent. Gaf aan dat ze elke keer tandplak moet weg halen. Mevrouw vergeet dat ze het niet gratis doet en dat we ervoor betalen. Voor ons Nooit meer mevrouw Kreuger! We betalen niet voor mensen die niks willen doen
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ilsed
|
Werkelijk geen tandartspraktijk om aan te raden, Ongeveer een jaar geleden was ik dringend op zoek naar een nieuwe tandarts en was dan ook erg blij dat ik zo snel bij deze tandartspraktijk terecht!
De tandartsen die ik inmiddels al heb gezien voor consult vind ik echt vreselijk onvriendenlijk,
en zelf een tikje arrogant.
Ze beweren goed met angstpatienten om te kunnen gaan, maar daar heb ik als patient helemaal niets van gemerkt.
Integendeel, er werden nare opmerkingen over gemaakt waar ik liever niet over uitbreid vanwege de gevoeligheid die dat bij mij naar boven brengt.
Waar ik wel erg tevreden over ben, en natuurlijk op de eerst plaats komt bij de beoordeling op een tandarts is het werk dat ze leveren. Daar valt niet zoveel op aan te merken en ze hebben een goed oog voor de cosmetische kant van het gebit.
5 Reviews Plaats review
Chris
|Fijne tandartspraktijk in Almere. Vriendelijke medewerkers en uitleg over de behandelingen is duidelijk, fijne communicatie in de gehele praktijk.
L
|Vandaag gebeld als vervolg voor mijn vorige behandeling. Ik had last van gevoelige tanden (teruggetrokken tandvlees) en de tandarts had vullingen laten plaatsen. We begonnen met 1 kies. De tandarts zei als ik nog last had op een andere plek, dat ik terug kon komen om ook op die plek(ken) vullingen te plaatsen. Zodoende, belde ik weer terug nadat ik dezelfde klacht kreeg op een andere plek. Ik kreeg de telefoniste aan de lijn en zei dat ik een afspraak wil maken voor een nieuwe vulling te plaatsen op een andere plek, zoals de tandarts het aangaf. Zij gaf aan dat dit niet zomaar kon en dat ik weer eerst een controle afspraak moest maken. Ik gad aan dat dit met de tandarts was afgesproken. Ze zei dat die tandarts er niet meet werkt en dat hij geen aantekeningen heeft gemaakt. Vervolgens volgde er een discussie van 5 minuten heen en weer waarin ze continu vroeg wat ik wilde en ik steeds hetzelfde antwoord gaf, namelijk nieuwe vullingen plaatsen. Dit kon volgens haar niet omdat er eerst een controle moest plaatsvinden. Ik gaf aan het vervelend tr vinden dat er weer eerst een controle moest zijn, terwijl dit anders was afgesproken met de arts. Ik zei dat het niet mijn probleem zou moeten zijn dat de tandarts is vertrokken zonder notities achter te laten. Zij gaf aan dat dit wel mijn probleem was en niet een intern probleem en zo ging de discussie weer voort. Het gesprek was uitermate onprofessioneel en heel klant onvriendelijk. Ze gaf aan dat als ik niet volgens hun werkwijze wilde handelen, dat ik dan een andere praktijk moest zoeken. Dit was uiteraard de druppel, ik zei prima dan doe ik dat want dit is geen goede dienstverlening en zij hing vervolgens de telefoon op in m’n oor. Ik ben echt in shock dat ik dit moet meemaken met een receptioniste bij een tandartsenpraktijk waar ik al jaren sta ingeschreven. Deze ervaring heeft me wel ertoe gezet dat ik ergens anders ga zoeken, want op deze manier hoef ik niet meer terug. Echt schokkend en zo onvriendelijk!
Laazari
|Ze melken je eerst uit en gaan vervolgens niet goed met je om. Mevrouw Kreuger is heel arrogant en onvriendelijk met mijn kind omgegaan. Op het moment dat je een klacht indient, mailt mevrouw Jenny dat ze verwachten dat je een andere praktijk zoekt. Voor me zelf heb ik in 1 jaar tijd €1650, betaald aan mondhygiëniste en moest elke maand komen, zogenaamd een behandeling voor lange termijn. De waterval is een afrader!!!!
anoni
|Super slechte mondhygiëniste en nog brutaal ook. Ze zegt gewoon geen schoonmaakbedrijf te zijn op het moment dat hij zei u maakt mijn tanden toch schoon. Ze heeft ook eigen regels, zegt tegen het kind, als je volgende keer je tanden niet poetst hoef je niet te komen, Schandalig dat je je tanden niet hebt gepoetst! Ik hoorde haar van de andere kamer, behalve het schandalige heeft ze alles ontkent. Gaf aan dat ze elke keer tandplak moet weg halen. Mevrouw vergeet dat ze het niet gratis doet en dat we ervoor betalen. Voor ons Nooit meer mevrouw Kreuger! We betalen niet voor mensen die niks willen doen
ilsed
|Werkelijk geen tandartspraktijk om aan te raden,
Ongeveer een jaar geleden was ik dringend op zoek naar een nieuwe tandarts en was dan ook erg blij dat ik zo snel bij deze tandartspraktijk terecht!
De tandartsen die ik inmiddels al heb gezien voor consult vind ik echt vreselijk onvriendenlijk,
en zelf een tikje arrogant.
Ze beweren goed met angstpatienten om te kunnen gaan, maar daar heb ik als patient helemaal niets van gemerkt.
Integendeel, er werden nare opmerkingen over gemaakt waar ik liever niet over uitbreid vanwege de gevoeligheid die dat bij mij naar boven brengt.
Waar ik wel erg tevreden over ben, en natuurlijk op de eerst plaats komt bij de beoordeling op een tandarts is het werk dat ze leveren. Daar valt niet zoveel op aan te merken en ze hebben een goed oog voor de cosmetische kant van het gebit.