Een telefoon hoesje gekocht bij deze winkel en wat bleek, de magneet werkte niet. Ik terug al binnen een half uurtje, meneer vertelde mij dat er geen pasjes in mochten hooguit 3.
De verkoper die mij had geholpen zei dat er pasjes genoeg in mochten het was toch een goed hoesje? Ik werd afgesnauwd, voor gek aangezien, wat dacht ik wel niet, ze ruilen alleen en als er geen ander hoesje is heb je pech. We geven geen tegoedbonnen dus zoek maar wat anders uit. Wat kun je uitzoeken voor 24.95?? Kortom ik zal er nooit meer binnen stappen en raad dat iedereen aan.
Wat een super slechte winkel, ik zit met een onbruikbaar hoesje en dat door een paar niet gemotiveerde verkopers die er niet bij stilstaan dat klanten ook gevoel hebben.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Melanie bleijlevens
|
Ik ben gisteren door shairone ontzettend goed geholpen. Ik heb weinig verstand van deze zaken maar deze jonge man heeft alles voor mij omgezet naar mijn nieuwe telefoon en start klaar gemaakt. Daarbij was ik 600 foto's kwijt en deze heeft hij ook weer voor mij gevonden en omgezet naar mijn nieuwe mobiele telefoon. Sevice was super goed. Hij was heel vriendelijk. Vanmij krijgt hij een dikke 10.nogmaals bedankt!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
tom
|
Ontevreden over service. In februari vriendelijk geholpen aan een nieuw abonnement met nieuw nummer omdat dit voordeliger zou zijn dan een nieuw toestel met het oude nummer. 4 maanden later ging het nieuwe abonnement in en is het oude niet stopgezet (zoals dit in februari besproken was met de verkoper). Uiteindelijk hebben we 5 maanden twee abonnementen betaald. Dezelfde medewerker die ons zo vriendelijk aan twee dubieuze abonnementen heeft geholpen, was niet bereid ons verder te helpen dan het opschrijven van het T-Mobile klantennummer.
Kortom: Slecht geïnformeerd bij de verkoop en onbereid om klantvriendelijkheid te bewaren bij het oplossen van een, door de verkoper zelf veroorzaakt, probleem.
Mijn advies is om er met een grote boog om heen te lopen
3.5
0
Gesponsord
Birgit Bastin
|
Ik heb dit jaar een nieuw toestel gekocht en er was een aanbieding waardoor ik er ook nog een tablet bijkreeg. Ik wilde meteen een verzekering afsluiten, echter door een technische storing kon dit helaas niet in de winkel worden gedaan en kreeg ik het advies om dit thuis te doen. Ik heb de verzekering via de website van de verzekeraar afgesloten, echter de verzekeraar had niet de goede verzekering afgesloten. Dus toen lange tijd over en weer gebeld met de verzerkeraar en met de klantenservice van T-Mobile. Beiden verwezen telkens naar elkaar. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar de winkel in Heerlen en de betreffende medewerker waarbij ik ook mijn nieuwe toestel had gekocht, heeft dit verder heel goed afgehandeld. En tevens mijn klacht nogmaals ingediend bij hun eigen klantenservice en verzekeraar. Dus nogmaals complimenten voor het filiaal in Heerlen voor hun uitstekende klantenservice in de winkel!!!
8.6
0
Klant van T-Mobile Shop
|
Leuke bediening, gaf goed advies en was heel behulpzaam. De dekking van tmobile laatechter te wensen over.
9 Reviews Plaats review
Ria
|Een telefoon hoesje gekocht bij deze winkel en wat bleek, de magneet werkte niet. Ik terug al binnen een half uurtje, meneer vertelde mij dat er geen pasjes in mochten hooguit 3.
De verkoper die mij had geholpen zei dat er pasjes genoeg in mochten het was toch een goed hoesje? Ik werd afgesnauwd, voor gek aangezien, wat dacht ik wel niet, ze ruilen alleen en als er geen ander hoesje is heb je pech. We geven geen tegoedbonnen dus zoek maar wat anders uit. Wat kun je uitzoeken voor 24.95?? Kortom ik zal er nooit meer binnen stappen en raad dat iedereen aan.
Wat een super slechte winkel, ik zit met een onbruikbaar hoesje en dat door een paar niet gemotiveerde verkopers die er niet bij stilstaan dat klanten ook gevoel hebben.
Melanie bleijlevens
|Ik ben gisteren door shairone ontzettend goed geholpen. Ik heb weinig verstand van deze zaken maar deze jonge man heeft alles voor mij omgezet naar mijn nieuwe telefoon en start klaar gemaakt. Daarbij was ik 600 foto's kwijt en deze heeft hij ook weer voor mij gevonden en omgezet naar mijn nieuwe mobiele telefoon. Sevice was super goed. Hij was heel vriendelijk. Vanmij krijgt hij een dikke 10.nogmaals bedankt!!!
tom
|Ontevreden over service. In februari vriendelijk geholpen aan een nieuw abonnement met nieuw nummer omdat dit voordeliger zou zijn dan een nieuw toestel met het oude nummer. 4 maanden later ging het nieuwe abonnement in en is het oude niet stopgezet (zoals dit in februari besproken was met de verkoper). Uiteindelijk hebben we 5 maanden twee abonnementen betaald. Dezelfde medewerker die ons zo vriendelijk aan twee dubieuze abonnementen heeft geholpen, was niet bereid ons verder te helpen dan het opschrijven van het T-Mobile klantennummer.
Kortom: Slecht geïnformeerd bij de verkoop en onbereid om klantvriendelijkheid te bewaren bij het oplossen van een, door de verkoper zelf veroorzaakt, probleem.
Mijn advies is om er met een grote boog om heen te lopen
Birgit Bastin
|Ik heb dit jaar een nieuw toestel gekocht en er was een aanbieding waardoor ik er ook nog een tablet bijkreeg. Ik wilde meteen een verzekering afsluiten, echter door een technische storing kon dit helaas niet in de winkel worden gedaan en kreeg ik het advies om dit thuis te doen. Ik heb de verzekering via de website van de verzekeraar afgesloten, echter de verzekeraar had niet de goede verzekering afgesloten. Dus toen lange tijd over en weer gebeld met de verzerkeraar en met de klantenservice van T-Mobile. Beiden verwezen telkens naar elkaar. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar de winkel in Heerlen en de betreffende medewerker waarbij ik ook mijn nieuwe toestel had gekocht, heeft dit verder heel goed afgehandeld. En tevens mijn klacht nogmaals ingediend bij hun eigen klantenservice en verzekeraar. Dus nogmaals complimenten voor het filiaal in Heerlen voor hun uitstekende klantenservice in de winkel!!!
Klant van T-Mobile Shop
|Leuke bediening, gaf goed advies en was heel behulpzaam. De dekking van tmobile laatechter te wensen over.