Zeer zeer erg ontevreden! Ik bleef na het verlengen van mijn abonnement in april 2015 rekeningen krijgen voor 2 abonnementen. Na ontzettend veel telefoontjes naar de klantenservice en in wachtrij te staan, doorverbonden worden naar jan en alleman, wat al klauwen met geld kost, heeft het pas na een half jaar iets opgeleverd. De fout was dat ze mijn oude nummer van voor de verlenging nooit stopgezet hadden, dit nummer bestond niet eens meer, ik moest de rekeningen betalen en na lang aandringen zouden ze 50 euro 'kwijtschelden'. Dat was ongeveer het geld wat ik in 2 weken kwijt was aan t-mobile winkels bezoeken en het bellen met de klantenservice. Bij de shops konden ze me nooit helpen en zeer klantonvriendelijk. Ik betaal nu nog steeds teveel voor mijn abonnement, in april 2015 waren mij hele andere bedragen beloofd. Hoe dan ook.. in april 2017 ben ik verlost van al het gedoe. Nooit meer dat ik me daar nog aansluit.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van T-Mobile Shop
|
Goed bijgestaan met het kopen van een telefoon, wel duurde het erg lang voordat alles in orde was.
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van T-Mobile Shop
|
heel goed personeel die veel over hun assortiment weet.
7.3
0
Gesponsord
Klant van T-Mobile Shop
|
Snel geholpen, goede voorlichting en beantwoorden je vragen goed en snel goede uitleg.
7.2
0
Klant van T-Mobile Shop
|
quasi kennis van zaken, die al snel op niets gebaseerd bleek te zijn
11 Reviews Plaats review
H.S
|Zeer zeer erg ontevreden! Ik bleef na het verlengen van mijn abonnement in april 2015 rekeningen krijgen voor 2 abonnementen. Na ontzettend veel telefoontjes naar de klantenservice en in wachtrij te staan, doorverbonden worden naar jan en alleman, wat al klauwen met geld kost, heeft het pas na een half jaar iets opgeleverd. De fout was dat ze mijn oude nummer van voor de verlenging nooit stopgezet hadden, dit nummer bestond niet eens meer, ik moest de rekeningen betalen en na lang aandringen zouden ze 50 euro 'kwijtschelden'. Dat was ongeveer het geld wat ik in 2 weken kwijt was aan t-mobile winkels bezoeken en het bellen met de klantenservice. Bij de shops konden ze me nooit helpen en zeer klantonvriendelijk. Ik betaal nu nog steeds teveel voor mijn abonnement, in april 2015 waren mij hele andere bedragen beloofd. Hoe dan ook.. in april 2017 ben ik verlost van al het gedoe. Nooit meer dat ik me daar nog aansluit.
Klant van T-Mobile Shop
|Goed bijgestaan met het kopen van een telefoon, wel duurde het erg lang voordat alles in orde was.
Klant van T-Mobile Shop
|heel goed personeel die veel over hun assortiment weet.
Klant van T-Mobile Shop
|Snel geholpen, goede voorlichting en beantwoorden je vragen goed en snel goede uitleg.
Klant van T-Mobile Shop
|quasi kennis van zaken, die al snel op niets gebaseerd bleek te zijn