waardering. Zaterdag 16 augustus een rondvaart gedaan met familie t.g.v. twee verjaardagen. het was een groot succes!!!! De leeftijden varieerden van 1jaar tot 80 jaar, en iedereen kwam volledig aan zijn trekken. We hebben genoten en willen de bediening, bemanning en de koks hartelijk bedanken voor deze zeer geslaagde dag. Pluspunten: Fijne rondvaart, attent personeel
Zeer goede bediening en een voortreffelijke keuken, heerlijk vers!!!!!
Geslaagd de oud-hollandse spelletjes. Voor elk wat wils. Minpunten: Geen min-punten!!!!!!!.
1 Review Plaats review
T. Knaap-Henstra
|waardering. Zaterdag 16 augustus een rondvaart gedaan met familie t.g.v. twee verjaardagen. het was een groot succes!!!! De leeftijden varieerden van 1jaar tot 80 jaar, en iedereen kwam volledig aan zijn trekken. We hebben genoten en willen de bediening, bemanning en de koks hartelijk bedanken voor deze zeer geslaagde dag. Pluspunten: Fijne rondvaart, attent personeel
Zeer goede bediening en een voortreffelijke keuken, heerlijk vers!!!!!
Geslaagd de oud-hollandse spelletjes. Voor elk wat wils. Minpunten: Geen min-punten!!!!!!!.