Ik had een probleem met een reparatie van een duur horloge wat niet bij Swaab gekocht was. Swaab heeft het prima geregeld tegen een goede prijs. Het was een kado van mijn overleden vrouw, dus voor mij heel dierbaar.
Heel hartelijk dank !
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Senten
|
Zilveren armbandje met steentjes, zeer slechte kwaliteit. Begin september heb ik een zilveren armbandje gekocht met steeentjes (steentjes zaten aan elkaar gekoppeld). 8 maanden later brak een koppeling zonder dat er ook maar iets mee gebeurd is, mijn armbandje lag namelijk gewoon op de kast. Ik heb het laten maken bij Swaab te Mijdrecht (hier is het armbandje ook aangeschaft). De garantieperiode bleek al voorbij te zijn.
2 weken later kreeg ik mijn armbandje terug. Eenmaal thuis deed ik het om, toen ik mijn vest uit deed (wat nog geen half uur later was en echt geen strak kledingstuk is of iets dergelijks)lag mijn armbandje op de grond, kapot. Stomverbaasd en boos ben ik meteen terug gegaan naar de juwelier. Ze konden er niks aan doen, het was goed gerepareerd, deze breuk was dan ook op een andere plek zo kreeg ik te horen. Hun verklaring was dat ik ergens aan ben blijven hangen waardoor er meerder zwakke plekken waren ontstaan in de armband. Korting of garantie of iets dergelijks konden ze mij dan ook niet geven omdat het mijn eigen schuld is. Dit terwijl ik erg zuinig ben op mijn spullen, vooral op een armbandje van タ 75,- (wat erg veel geld is voor een student). Tijdens dit gesprek heb ik aangegeven dat ik het niet vertrouw, hoe kan ik weten dat het niet na een half uur weer kapot gaat? Ze zouden mijn hele armbandje controleren op zwakke plekken en daarom heb ik het armbandje nogmaals laten maken, zo kon ik er toch niks mee, ook al was ik het niet eens met de gang van zaken.
Weer twee weken later kon ik mijn armbandje ophalen. Ik heb het een aantal weken niet om gehad omdat ik het wilde bewaren voor speciale gelegenheden, het was blijkbaar een zwak armbandje en daar was ik nog zuiniger op! Ik deed hem om voor een verjaardag, u raad het al, ik was nog niet eens vertrokken naar de verjaardag of mijn armbandje was wëër kapot!
Mijn vriend heeft mijn armbandje meegenomen naar een grote juwelierszaak in Rotterdam. De juwelier (en ook mijn vriend) hebben het armbandje onder een speciale loep bekeken. Daar kreeg hij te horen dat mijn armbandje super slecht gemaakt is, en het waarschijnlijk zeer slechte kwaliteit is, ander breekt het niet zo snel en zo vaak. Dit kan niet komen door slijtage of iets dergelijks. Zelfs de stukken die gerepareerd waren, zagen er slecht uit.
Ik koop nooit meer iets bij Swaab Mijdrecht. Pluspunten: - 2e reparatie 50% korting. Minpunten: - Slechte kwaliteit van een zilveren armbandje ter waarde van 75 タ
- Armbandje brak 3x, waarvan 2x binnen een half uur om te hebben!
- Slechte reparaties
- De klant krijgt de schuld!.
2 Reviews Plaats review
Karo de Vette
|Ik had een probleem met een reparatie van een duur horloge wat niet bij Swaab gekocht was. Swaab heeft het prima geregeld tegen een goede prijs. Het was een kado van mijn overleden vrouw, dus voor mij heel dierbaar.
Heel hartelijk dank !
Van Senten
|Zilveren armbandje met steentjes, zeer slechte kwaliteit. Begin september heb ik een zilveren armbandje gekocht met steeentjes (steentjes zaten aan elkaar gekoppeld). 8 maanden later brak een koppeling zonder dat er ook maar iets mee gebeurd is, mijn armbandje lag namelijk gewoon op de kast. Ik heb het laten maken bij Swaab te Mijdrecht (hier is het armbandje ook aangeschaft). De garantieperiode bleek al voorbij te zijn.
2 weken later kreeg ik mijn armbandje terug. Eenmaal thuis deed ik het om, toen ik mijn vest uit deed (wat nog geen half uur later was en echt geen strak kledingstuk is of iets dergelijks)lag mijn armbandje op de grond, kapot. Stomverbaasd en boos ben ik meteen terug gegaan naar de juwelier. Ze konden er niks aan doen, het was goed gerepareerd, deze breuk was dan ook op een andere plek zo kreeg ik te horen. Hun verklaring was dat ik ergens aan ben blijven hangen waardoor er meerder zwakke plekken waren ontstaan in de armband. Korting of garantie of iets dergelijks konden ze mij dan ook niet geven omdat het mijn eigen schuld is. Dit terwijl ik erg zuinig ben op mijn spullen, vooral op een armbandje van タ 75,- (wat erg veel geld is voor een student). Tijdens dit gesprek heb ik aangegeven dat ik het niet vertrouw, hoe kan ik weten dat het niet na een half uur weer kapot gaat? Ze zouden mijn hele armbandje controleren op zwakke plekken en daarom heb ik het armbandje nogmaals laten maken, zo kon ik er toch niks mee, ook al was ik het niet eens met de gang van zaken.
Weer twee weken later kon ik mijn armbandje ophalen. Ik heb het een aantal weken niet om gehad omdat ik het wilde bewaren voor speciale gelegenheden, het was blijkbaar een zwak armbandje en daar was ik nog zuiniger op! Ik deed hem om voor een verjaardag, u raad het al, ik was nog niet eens vertrokken naar de verjaardag of mijn armbandje was wëër kapot!
Mijn vriend heeft mijn armbandje meegenomen naar een grote juwelierszaak in Rotterdam. De juwelier (en ook mijn vriend) hebben het armbandje onder een speciale loep bekeken. Daar kreeg hij te horen dat mijn armbandje super slecht gemaakt is, en het waarschijnlijk zeer slechte kwaliteit is, ander breekt het niet zo snel en zo vaak. Dit kan niet komen door slijtage of iets dergelijks. Zelfs de stukken die gerepareerd waren, zagen er slecht uit.
Ik koop nooit meer iets bij Swaab Mijdrecht. Pluspunten: - 2e reparatie 50% korting. Minpunten: - Slechte kwaliteit van een zilveren armbandje ter waarde van 75 タ
- Armbandje brak 3x, waarvan 2x binnen een half uur om te hebben!
- Slechte reparaties
- De klant krijgt de schuld!.