Lidl Zelfscan weg er mee.
Weegschaal altijd in de war.
En met 14 wachtende achter 1 normale kassa vinden ze het geen tijd om een 2de open te doen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
JP
|
In Lidl's bedrijfsformule wordt duidelijk aangegeven wanneer er een extra kassa open zou moeten gaan.
Het duurde vele jaren voordat ze huer in Surhuisterveen een "kassa erbij" fatsoenlijk onder de knie kregen. Nu ze sindskort zelfscan kassa's hebben gerealiseerd waar men niet contant kan betalen voor de kleine boodschappen is het weer een drama. Hoezo klant is koning ? Beetje jammer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ijnze
|
Sinds de verbouwing naar gedeeltelijk zelfscanen staan er lange wachtrijen bij de kassa waar je nog met echt geld mag betalen. Kassa bij blijkt een pinkassa te zijn. Wordt er niet meer bijgelegd. Waarde loze winkel.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
ik ga graag naar deze Lidl van wege de vlotte en vriendelijke bediening
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Ik mag er graag komen de kleuren van lidl in de winkel maken mij vrolijk de prijzen die ze krijgen voor groente en fruit en andere dingen doet mij goed. ook de geur van de brood afbakbakerij geeft mij een lekker gevoel de lokatie van de bakkerij had ik liever dichter bij de kassa gehad ivm dat de broodje soms niets kunnen hebben als de rest van de boodschappen er nog in de kar moet maar het komt wel lekkker de winkel binnen met de geur van dat net afgebakte brood
21 Reviews Plaats review
Albert
|Lidl Zelfscan weg er mee.
Weegschaal altijd in de war.
En met 14 wachtende achter 1 normale kassa vinden ze het geen tijd om een 2de open te doen.
JP
|In Lidl's bedrijfsformule wordt duidelijk aangegeven wanneer er een extra kassa open zou moeten gaan.
Het duurde vele jaren voordat ze huer in Surhuisterveen een "kassa erbij" fatsoenlijk onder de knie kregen. Nu ze sindskort zelfscan kassa's hebben gerealiseerd waar men niet contant kan betalen voor de kleine boodschappen is het weer een drama. Hoezo klant is koning ? Beetje jammer.
Ijnze
|Sinds de verbouwing naar gedeeltelijk zelfscanen staan er lange wachtrijen bij de kassa waar je nog met echt geld mag betalen. Kassa bij blijkt een pinkassa te zijn. Wordt er niet meer bijgelegd. Waarde loze winkel.
Klant van Lidl
|ik ga graag naar deze Lidl van wege de vlotte en vriendelijke bediening
Klant van Lidl
|Ik mag er graag komen de kleuren van lidl in de winkel maken mij vrolijk de prijzen die ze krijgen voor groente en fruit en andere dingen doet mij goed. ook de geur van de brood afbakbakerij geeft mij een lekker gevoel de lokatie van de bakkerij had ik liever dichter bij de kassa gehad ivm dat de broodje soms niets kunnen hebben als de rest van de boodschappen er nog in de kar moet maar het komt wel lekkker de winkel binnen met de geur van dat net afgebakte brood