Na een rommelig voortraject, waarbij diverse zaken achteraf aangepast moesten worden is onze keuken gemonteerd in juli 2017. Na het monteren bleek dat de maat van de bladen niet overeenkwam met de maat van de meubels. De monteur heeft gemonteerd wat hij kon en is vervolgens weggegaan met de melding dat er een nieuw blad zou komen. Na twee maanden kreeg ik een mail van Superkeukens. Ik ging ervan uit om een afspraak te maken voor montage van het nieuwe blad. Dit bleek te zijn om me te herinneren aan de openstaande betaling. Hierop heb ik gereageerd dat ik de betaling zou voldoen zodra de keuken compleet gemonteerd zou zijn.
Hierop is een lang traject met vooral trage reacties van Superkeukens op gang gekomen. Uiteindelijk is op 17-2-2017 een oplossing overeengekomen met als leverdatum 13-4-2017. Omdat deze oplossing ook een paar extra onderdelen omvatte is hier een extra bedrag voor overeengekomen. Uiteindelijk heb ik na het verstrijken van de afgesproken datum contact opgenomen en gevraagd om tekst en uitleg. Hier kwamen allerlei smoesjes en excuses op, maar geen concrete oplossing. Uiteindelijk werd een montagedatum van 26-6-2017 voorgesteld. Ik heb gemeld dat ik het niet eens was met een dusdanige uitloop ten opzichte van de afspraak en heb gevraagd dit te versnellen. Hierop werd niet ingegaan. Hierna heb ik gevraagd om financiële genoegdoening wegens het niet nakomen van de afspraken. Hierop werd geantwoord dat dit in overweging zou worden genomen. Uiteindelijk is hier na montage alleen nog een reactie op gekomen met excuses. Hierop heb ik geantwoord hier geen genoegen mee te nemen. Hierna heb ik alleen nog betaalverzoeken ontvangen. In eerste instantie heb ik om mijn goede wil te tonen het oorspronkelijke bedrag voor de keuken betaald. Hierop volgde het verzoek om ook het resterende bedrag voor de extra onderdelen van de oplossing te betalen. Ik heb hiervan aangegeven dat dit niet volgens afspraak is gegaan. Hierop kwam uitsluitend reactie dat dit volgens Superkeukens wel zo was en dat er een incassobureau ingeschakeld zou worden als ik niet tot betaling overging. Omdat ik om het openstaande bedrag niet nog meer gezeur wilde hebben dan ik tot nu toe al heb gehad, heb ik het bedrag onder protest en voorbehoud van rechten betaald.
Blijf weg bij deze zaak als je iets wilt dat ingewikkelder is dan een standaard recht keukenblokje.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A Lubbers
|
De verkopers zijn er zeer opdringerig en maken niet de keuken die ik wens, maar de keuken die zij willen verkopen. Daarbij vullen zij onze wensen in in plaats van de onze te vragen.
6.0
0
CarolienDijkh
|
Prachtige betaalbare keuken gekocht bij Superkeukens. Keukenprijs viel niets aan af te dingen. Ze hanteren namelijk prijzen waarin de korting reeds verwerkt is, voor mij was dit een goede verkooptruck. Inbouwen moet ook daarnaast betaald worden (1.000 euro). Hou er dus rekening mee dat dit bedrag er nog bij komt. Toen de keuken ingebouwd was begon de elektrische ontsteker bij alle pitten te vonken. Toen ik Superkeukens hierover belde kreeg ik meteen te horen dat ik daarvoor niet bij hen moest zijn maar bij de leverancier van de kookplaat. Ik vond dat een bijzonder slechte service! Zij verkopen de keuken dus zij zouden op z'n minst de partij moeten zijn die contact op neemt met de leverancier. Kijkend naar de keuken die is verder erg mooi.
3 Reviews Plaats review
Arch
|Na een rommelig voortraject, waarbij diverse zaken achteraf aangepast moesten worden is onze keuken gemonteerd in juli 2017. Na het monteren bleek dat de maat van de bladen niet overeenkwam met de maat van de meubels. De monteur heeft gemonteerd wat hij kon en is vervolgens weggegaan met de melding dat er een nieuw blad zou komen. Na twee maanden kreeg ik een mail van Superkeukens. Ik ging ervan uit om een afspraak te maken voor montage van het nieuwe blad. Dit bleek te zijn om me te herinneren aan de openstaande betaling. Hierop heb ik gereageerd dat ik de betaling zou voldoen zodra de keuken compleet gemonteerd zou zijn.
Hierop is een lang traject met vooral trage reacties van Superkeukens op gang gekomen. Uiteindelijk is op 17-2-2017 een oplossing overeengekomen met als leverdatum 13-4-2017. Omdat deze oplossing ook een paar extra onderdelen omvatte is hier een extra bedrag voor overeengekomen. Uiteindelijk heb ik na het verstrijken van de afgesproken datum contact opgenomen en gevraagd om tekst en uitleg. Hier kwamen allerlei smoesjes en excuses op, maar geen concrete oplossing. Uiteindelijk werd een montagedatum van 26-6-2017 voorgesteld. Ik heb gemeld dat ik het niet eens was met een dusdanige uitloop ten opzichte van de afspraak en heb gevraagd dit te versnellen. Hierop werd niet ingegaan. Hierna heb ik gevraagd om financiële genoegdoening wegens het niet nakomen van de afspraken. Hierop werd geantwoord dat dit in overweging zou worden genomen. Uiteindelijk is hier na montage alleen nog een reactie op gekomen met excuses. Hierop heb ik geantwoord hier geen genoegen mee te nemen. Hierna heb ik alleen nog betaalverzoeken ontvangen. In eerste instantie heb ik om mijn goede wil te tonen het oorspronkelijke bedrag voor de keuken betaald. Hierop volgde het verzoek om ook het resterende bedrag voor de extra onderdelen van de oplossing te betalen. Ik heb hiervan aangegeven dat dit niet volgens afspraak is gegaan. Hierop kwam uitsluitend reactie dat dit volgens Superkeukens wel zo was en dat er een incassobureau ingeschakeld zou worden als ik niet tot betaling overging. Omdat ik om het openstaande bedrag niet nog meer gezeur wilde hebben dan ik tot nu toe al heb gehad, heb ik het bedrag onder protest en voorbehoud van rechten betaald.
Blijf weg bij deze zaak als je iets wilt dat ingewikkelder is dan een standaard recht keukenblokje.
A Lubbers
|De verkopers zijn er zeer opdringerig en maken niet de keuken die ik wens, maar de keuken die zij willen verkopen. Daarbij vullen zij onze wensen in in plaats van de onze te vragen.
CarolienDijkh
|Prachtige betaalbare keuken gekocht bij Superkeukens. Keukenprijs viel niets aan af te dingen. Ze hanteren namelijk prijzen waarin de korting reeds verwerkt is, voor mij was dit een goede verkooptruck. Inbouwen moet ook daarnaast betaald worden (1.000 euro). Hou er dus rekening mee dat dit bedrag er nog bij komt. Toen de keuken ingebouwd was begon de elektrische ontsteker bij alle pitten te vonken. Toen ik Superkeukens hierover belde kreeg ik meteen te horen dat ik daarvoor niet bij hen moest zijn maar bij de leverancier van de kookplaat. Ik vond dat een bijzonder slechte service! Zij verkopen de keuken dus zij zouden op z'n minst de partij moeten zijn die contact op neemt met de leverancier. Kijkend naar de keuken die is verder erg mooi.