Nooit meer een keuken van Keukenhome. een PoggenPohl keuken aangeschaft van タ 25.000, inclusief plaatsing en leidingen verleggen etc circa タ 30.000 kwijt en compleet weggegooid geld.
Klantvriendelijkheid tot aan de deur en de betaling, alles is kapot geweest, aan het kapot gaan of heeft nooit goed gewerkt. Onbeschoft management dat je telefonisch intimideert bij klachten en langskomt om je thuis ook compleet te schofferen. Reparaties worden niet uitgevoerd, contact wordt er nooit opgenomen, je bent voor Keukenhome enkel goed genoeg om je geld af te geven en je daarna vooral niet meer te laten zien omdat je als lastig wordt bestempeld. Pluspunten: geen pluspunten. er wordt gelogen over door Poggenpohl opgeleid personeel met relevante vakkennis, dat is er nl helemaal niet, ingehuurde monteurs hebben geen kennis van zaken en proberen maar wat raak. Minpunten: alles: begeleiding, uitleg, informatie, inbouwapparatuur slecht(we twijfelen inmiddels aan de A-merken en vragen ons af of er niet gewoon een restpartij afgekeurde inbouwapparaten geleverd zijn), tot aan een rechtszaak toe die wij helaas hebben moeten afblazen; gelijk hebben is niet gelijk aan gelijk krijgen en keukenhome zorgt er wel voor goed ingedekt te zijn zodat het ons woord tegen het woord van een verkoper wordt. na alle gemaakte kosten moeten opgeven. Nooit in zee gaan met Keukenhome Amersfoort!.
2.0
Joop
|
Service houdt op bij de deur. Als ik vooraf alles had geweten had ik daar noo(ooooooo)it een keuken gekocht. Na levering (die niet compleet was) nog drie verdere afspraken gemaakt waarbij er van uit gegaan werd dat ik alle tijd van de wereld had om thuis te blijven om alle door hen ontstane problemen te verhelpen o.a. verkeerde kleur van de geleverde luifel. Nu is er een apparaat stuk, ben benieuwd hoe ze gaan regareren, ben bang dat ik gewoon naar de leverancier wordt gestuurd en dat alle service ophoudt. Mocht dit niet het geval zijn dan meld ik dat natuurlijk. Pluspunten: Tja, de keuken die je hebt besteld wordt geleverd, alleen de wijze waarop dit gebeurd is niet zoals je verwacht. Vrij vaag, maar dat is het enige pluspunt. Minpunten: Invoer op dit veld is te beperkt om alles weer te geven. Ga aub ergens anders uw keuken kopen, dit kost u te veel tijd en levert u te weinig op.....
2.0
Joost
|
slechte service. Heb een nieuwbouwhuis en door heijmans werd gezegd als u een keuken bij keukenhome koopt regelen wij het leidingwerkt en dat alles klaar is voor plaatsing van de keuken,Wat blijkt bij plaatsing.
De verwarming zit verkeerd gasleiding zit achter de vaatwasser het stopcontact zit verkeerd etc etc, Bel je met keukenhome weten ze spontaan niet meer wat er is afgesproken met de bouwer,ik heb spijt dat ik mijn keuken daar heb gekocht,wand als de koop is gesloten en het geld is gestort stopt de service.kortom dure keuken weinig plezier. Pluspunten: geen. Minpunten: teveel.
2.0
Theo.
|
Gemiste kans, we gingen voor een Siematic keuken, maar je wordt helemaal niet geholpen. We zijn al meer dan 1 uur in de zaak en zijn veelal dezelfde modelkeuken aan het bekijken, meten etc. Echter geen enkele reactie van het verkopend personeel. Het moet toch wel opvallen dat wij zeer geinteresseerd zijn in dit type keuken als we alles aan het bekijken en meten zijn.
Bij een beetje verkoper moet dat toch wel opvallen. Maar niets van dit alles. Een verkoper zat er nog geen 5 mtr vandaan maar was veel te druk met een net binnen gehengelde order. Hij bood de klant nog een borrel aan want de verkoop
was bezegeld. Op zo'n moment is waarschijnlijk een potentiele koper niet belangrijk. Er liep nog veel meer personeel rond, maar waren druk met niets. Een super gemiste kans voor dit filiaal.
Conclusie: Voor dit bedrijf 10 anderen. Er zijn nog veel meer Siematic dealers. Pluspunten: Winkelruimte, showroom. Minpunten: Personeel.
4 Reviews Plaats review
familie Koolmees
|Nooit meer een keuken van Keukenhome. een PoggenPohl keuken aangeschaft van タ 25.000, inclusief plaatsing en leidingen verleggen etc circa タ 30.000 kwijt en compleet weggegooid geld.
Klantvriendelijkheid tot aan de deur en de betaling, alles is kapot geweest, aan het kapot gaan of heeft nooit goed gewerkt. Onbeschoft management dat je telefonisch intimideert bij klachten en langskomt om je thuis ook compleet te schofferen. Reparaties worden niet uitgevoerd, contact wordt er nooit opgenomen, je bent voor Keukenhome enkel goed genoeg om je geld af te geven en je daarna vooral niet meer te laten zien omdat je als lastig wordt bestempeld. Pluspunten: geen pluspunten. er wordt gelogen over door Poggenpohl opgeleid personeel met relevante vakkennis, dat is er nl helemaal niet, ingehuurde monteurs hebben geen kennis van zaken en proberen maar wat raak. Minpunten: alles: begeleiding, uitleg, informatie, inbouwapparatuur slecht(we twijfelen inmiddels aan de A-merken en vragen ons af of er niet gewoon een restpartij afgekeurde inbouwapparaten geleverd zijn), tot aan een rechtszaak toe die wij helaas hebben moeten afblazen; gelijk hebben is niet gelijk aan gelijk krijgen en keukenhome zorgt er wel voor goed ingedekt te zijn zodat het ons woord tegen het woord van een verkoper wordt. na alle gemaakte kosten moeten opgeven. Nooit in zee gaan met Keukenhome Amersfoort!.
Joop
|Service houdt op bij de deur. Als ik vooraf alles had geweten had ik daar noo(ooooooo)it een keuken gekocht. Na levering (die niet compleet was) nog drie verdere afspraken gemaakt waarbij er van uit gegaan werd dat ik alle tijd van de wereld had om thuis te blijven om alle door hen ontstane problemen te verhelpen o.a. verkeerde kleur van de geleverde luifel. Nu is er een apparaat stuk, ben benieuwd hoe ze gaan regareren, ben bang dat ik gewoon naar de leverancier wordt gestuurd en dat alle service ophoudt. Mocht dit niet het geval zijn dan meld ik dat natuurlijk. Pluspunten: Tja, de keuken die je hebt besteld wordt geleverd, alleen de wijze waarop dit gebeurd is niet zoals je verwacht. Vrij vaag, maar dat is het enige pluspunt. Minpunten: Invoer op dit veld is te beperkt om alles weer te geven. Ga aub ergens anders uw keuken kopen, dit kost u te veel tijd en levert u te weinig op.....
Joost
|slechte service. Heb een nieuwbouwhuis en door heijmans werd gezegd als u een keuken bij keukenhome koopt regelen wij het leidingwerkt en dat alles klaar is voor plaatsing van de keuken,Wat blijkt bij plaatsing.
De verwarming zit verkeerd gasleiding zit achter de vaatwasser het stopcontact zit verkeerd etc etc, Bel je met keukenhome weten ze spontaan niet meer wat er is afgesproken met de bouwer,ik heb spijt dat ik mijn keuken daar heb gekocht,wand als de koop is gesloten en het geld is gestort stopt de service.kortom dure keuken weinig plezier. Pluspunten: geen. Minpunten: teveel.
Theo.
|Gemiste kans, we gingen voor een Siematic keuken, maar je wordt helemaal niet geholpen. We zijn al meer dan 1 uur in de zaak en zijn veelal dezelfde modelkeuken aan het bekijken, meten etc. Echter geen enkele reactie van het verkopend personeel. Het moet toch wel opvallen dat wij zeer geinteresseerd zijn in dit type keuken als we alles aan het bekijken en meten zijn.
Bij een beetje verkoper moet dat toch wel opvallen. Maar niets van dit alles. Een verkoper zat er nog geen 5 mtr vandaan maar was veel te druk met een net binnen gehengelde order. Hij bood de klant nog een borrel aan want de verkoop
was bezegeld. Op zo'n moment is waarschijnlijk een potentiele koper niet belangrijk. Er liep nog veel meer personeel rond, maar waren druk met niets. Een super gemiste kans voor dit filiaal.
Conclusie: Voor dit bedrijf 10 anderen. Er zijn nog veel meer Siematic dealers. Pluspunten: Winkelruimte, showroom. Minpunten: Personeel.