[email protected] een werkdag verzoek gedaan om de geboekte reis te annuleren; maar nee, daarvoor wilt Sunweb ruim 1500 euro zien. Er waren voor de reis nog maar 2 kamers beschikbaar en ten tijde van het verzoek nog maar 1 (ofwel; Sunweb heeft hierdoor ook geen omzet mis gelopen). Wat een baggerservice. *** (boeking 4610898).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Le
|
Gewoon slecht
Krijg geen enkele reactie
Heb meerdere keren gemaild
Krijg antwoord terug om niet meer te mailen.
Meerdere keren gebeld door verbonden wordt er na een half uur de hoorn erop gelegd.
Ander nummer gebeld nog 10 wachtenden voor u
Is een bandje 4x gebeld
Via WhatsApp kom je ook niet verder mee Gewoon Asociaal
Heb op Trustpiloot ook mn klacht geschreven
Antwoord sorry ivm de drukte
Wordt er geadviseerd via WhatsApp.
Gaat hm ook niet worden.
Bij deze dus nooit meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Nick
|
Ik heb een vakantie geboekt via Sunweb omdat ik een weekje alleen op vakantie wilde gaan, Sunweb had als enige een hotel die een hotel in mijn ogen aanbod die ook voor een redelijke prijs was.
Hotel geboekt, aangekomen op bestemming. Alles leek tot zover in orde. Ik zat op Kreta en tijdens mijn 2e dag was er de 2e heftigste aardbeving ooit, de hoogste is gemeten in 1994 op een schaal van 6.1, 6 dagen geleden was er een aardbeving van 6 op de schaal van richter. Na deze aardbeving zijn er nog wel honderden naschokken/bevingen geweest, de volgende dag werd ik weer wakker geschud. Ik heb direct aan de bel getrokken bij de 'reisleiding', deze vertelde mij dat ik 'rustig moest doen' en dat het wel even kon duren voordat ik voorzien zou worden van een antwoord.
Op zo'n moment wil je gewoon graag geholpen/gehoord worden, ik wilde niet langer blijven op Kreta, ook omdat ik alleen was. Als ik dan te horen krijg dat ik 'even rustig moet doen en moet afwachten', vind ik dit ongelofelijk als zo'n organisatie zijnde. Schandalig gewoon.
Niks was mogelijk en ik wilde zo snel mogelijk weg, ik heb maar zelf een vlucht geboekt (enkele reis van 400 euro, wat ook volstrekt belachelijk is) omdat ik gewoon mijn eigen veiligheid wilde waarborgen.
Voortaan boek ik toch gewoon maar weer lekker bij de bekendere rode/blauwe concurrent, Sunweb = goedkoop = duurkoop. Nooit meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
E. Tisseur
|
In antwoord op uw opmerking onder mijn review zou ik een goede jurist in dienst nemen. U zegt dat de richtlijnen van de ACM de wet vertegenwoordigen, ik zou dit eens goed nalezen aangezien er op deze site vermeld staat dat de cliënt zijn geld kan terug eisen. U dient iedere klant zelf de keuze te geven op het accepteren van een voucher of het geld terug. Maar zoals reeds eerder vermeld staat het geld niet binnen 14 dagen op mijn rekening zoals de wet voorschrijft gaat de dagvaarding de deur uit en kunt u uw standpunt bij de rechter argumenteren.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
jan
|
Vreselijke organisatie!!! NOOIT WEER BOEKEN BIJ SUNWEB. Reis geboekt naar Ibizi, wegens Conora niet doorgegaan. Gevraagd om terugbetaling, afgescheept met Voucher waar niet om gevraagd is. Reis nu geannuleerd en moest zelf nog BIJBETALEN!!!!! Wat een rare omgekeerde wereld
454 Reviews Plaats review
Mitchel
|[email protected] een werkdag verzoek gedaan om de geboekte reis te annuleren; maar nee, daarvoor wilt Sunweb ruim 1500 euro zien. Er waren voor de reis nog maar 2 kamers beschikbaar en ten tijde van het verzoek nog maar 1 (ofwel; Sunweb heeft hierdoor ook geen omzet mis gelopen). Wat een baggerservice. *** (boeking 4610898).
Le
|Gewoon slecht
Krijg geen enkele reactie
Heb meerdere keren gemaild
Krijg antwoord terug om niet meer te mailen.
Meerdere keren gebeld door verbonden wordt er na een half uur de hoorn erop gelegd.
Ander nummer gebeld nog 10 wachtenden voor u
Is een bandje 4x gebeld
Via WhatsApp kom je ook niet verder mee Gewoon Asociaal
Heb op Trustpiloot ook mn klacht geschreven
Antwoord sorry ivm de drukte
Wordt er geadviseerd via WhatsApp.
Gaat hm ook niet worden.
Bij deze dus nooit meer.
Nick
|Ik heb een vakantie geboekt via Sunweb omdat ik een weekje alleen op vakantie wilde gaan, Sunweb had als enige een hotel die een hotel in mijn ogen aanbod die ook voor een redelijke prijs was.
Hotel geboekt, aangekomen op bestemming. Alles leek tot zover in orde. Ik zat op Kreta en tijdens mijn 2e dag was er de 2e heftigste aardbeving ooit, de hoogste is gemeten in 1994 op een schaal van 6.1, 6 dagen geleden was er een aardbeving van 6 op de schaal van richter. Na deze aardbeving zijn er nog wel honderden naschokken/bevingen geweest, de volgende dag werd ik weer wakker geschud. Ik heb direct aan de bel getrokken bij de 'reisleiding', deze vertelde mij dat ik 'rustig moest doen' en dat het wel even kon duren voordat ik voorzien zou worden van een antwoord.
Op zo'n moment wil je gewoon graag geholpen/gehoord worden, ik wilde niet langer blijven op Kreta, ook omdat ik alleen was. Als ik dan te horen krijg dat ik 'even rustig moet doen en moet afwachten', vind ik dit ongelofelijk als zo'n organisatie zijnde. Schandalig gewoon.
Niks was mogelijk en ik wilde zo snel mogelijk weg, ik heb maar zelf een vlucht geboekt (enkele reis van 400 euro, wat ook volstrekt belachelijk is) omdat ik gewoon mijn eigen veiligheid wilde waarborgen.
Voortaan boek ik toch gewoon maar weer lekker bij de bekendere rode/blauwe concurrent, Sunweb = goedkoop = duurkoop. Nooit meer.
E. Tisseur
|In antwoord op uw opmerking onder mijn review zou ik een goede jurist in dienst nemen. U zegt dat de richtlijnen van de ACM de wet vertegenwoordigen, ik zou dit eens goed nalezen aangezien er op deze site vermeld staat dat de cliënt zijn geld kan terug eisen. U dient iedere klant zelf de keuze te geven op het accepteren van een voucher of het geld terug. Maar zoals reeds eerder vermeld staat het geld niet binnen 14 dagen op mijn rekening zoals de wet voorschrijft gaat de dagvaarding de deur uit en kunt u uw standpunt bij de rechter argumenteren.
jan
|Vreselijke organisatie!!! NOOIT WEER BOEKEN BIJ SUNWEB. Reis geboekt naar Ibizi, wegens Conora niet doorgegaan. Gevraagd om terugbetaling, afgescheept met Voucher waar niet om gevraagd is. Reis nu geannuleerd en moest zelf nog BIJBETALEN!!!!! Wat een rare omgekeerde wereld