Online blouse besteld, maat M. Maat L werd geleverd. Deze terug gebracht naar de winkel en had verwacht direct de juiste maat mee te krijgen. Echter niet in de winkel op voorraad. Zou alsnog een juiste maat toegestuurd krijgen. Na een paar dagen contact opgenomen, geen bericht nml. dat bestelling onderweg was. Klopt ook, want de maat was niet op voorraad. Slechte service dus. Wachten op iets wat niet komt en dan ook geen bericht hier van ontvangen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dirk
|
Ongewenste Spam in mijn mail.
Vervolgens wil je aangeven die niet meer te willen ontvangen, maar...... Dit raad je nooit.... Je moet je eerst inschrijven.
Tot drie keer toe klantenservice gemaild, maar die snappen echt helemaal niks. Dus deze vorm van incompetentie en Spam, nodigt mij niet uit om ook maar een sok te bestellen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
F.Starink
|
Twee jaar geleden heb ik een jas gekocht bij Suitable. De jas voldoet verder prima, maar helaas is de rits een drama. Nu kan de rits helemaal niet meer open of dicht. De jas is dus niet langer bruikbaar. Ik heb contact gehad met de klantenservice maar die zijn niet bereid om iets te doen. Het komt er op neer dat ze een goede kwaliteit jas leveren maar dat je die weg kan gooien door een kapotte rits lang voordat de levensduur van de jas verlopen is. Dan wordt het dus een dure aankoop. Helaas voor mij geen Suitable kleding meer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bloempje
|
Ik heb een review over de bestelling via de website van Suitable, het is een erg overzichtelijke/gebruiksvriendelijke site. Ook de bestel- en betaalprocedure is erg overzichtelijk en en gebruiksvriendelijk. De verdere afhandeling van de bestelling was ook duidelijk en het besteld werd snel geleverd in een mooie cadeauverpakking. Erg fijn was dat het mogelijk was om de aankoop in de winkel te ruilen indien nodig omdat het een cadeau was.
7.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
HenkR
|
Zocht op internet naar bretels. Vond de zeer heldere site van Suitable en bestelde. Contact verliep perfect. Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen; die bleek echter licht beschadigd. Gebeld: wat te doen? Antwoord: niks mijnheer, we sturen u nieuwe bretels en die andere kunt u houden. Had ze de volgende dag! Dát noem ik dus service!
7 Reviews Plaats review
Danny
|Online blouse besteld, maat M. Maat L werd geleverd. Deze terug gebracht naar de winkel en had verwacht direct de juiste maat mee te krijgen. Echter niet in de winkel op voorraad. Zou alsnog een juiste maat toegestuurd krijgen. Na een paar dagen contact opgenomen, geen bericht nml. dat bestelling onderweg was. Klopt ook, want de maat was niet op voorraad. Slechte service dus. Wachten op iets wat niet komt en dan ook geen bericht hier van ontvangen.
Dirk
|Ongewenste Spam in mijn mail.
Vervolgens wil je aangeven die niet meer te willen ontvangen, maar...... Dit raad je nooit.... Je moet je eerst inschrijven.
Tot drie keer toe klantenservice gemaild, maar die snappen echt helemaal niks. Dus deze vorm van incompetentie en Spam, nodigt mij niet uit om ook maar een sok te bestellen.
F.Starink
|Twee jaar geleden heb ik een jas gekocht bij Suitable. De jas voldoet verder prima, maar helaas is de rits een drama. Nu kan de rits helemaal niet meer open of dicht. De jas is dus niet langer bruikbaar. Ik heb contact gehad met de klantenservice maar die zijn niet bereid om iets te doen. Het komt er op neer dat ze een goede kwaliteit jas leveren maar dat je die weg kan gooien door een kapotte rits lang voordat de levensduur van de jas verlopen is. Dan wordt het dus een dure aankoop. Helaas voor mij geen Suitable kleding meer.
Bloempje
|Ik heb een review over de bestelling via de website van Suitable, het is een erg overzichtelijke/gebruiksvriendelijke site. Ook de bestel- en betaalprocedure is erg overzichtelijk en en gebruiksvriendelijk. De verdere afhandeling van de bestelling was ook duidelijk en het besteld werd snel geleverd in een mooie cadeauverpakking. Erg fijn was dat het mogelijk was om de aankoop in de winkel te ruilen indien nodig omdat het een cadeau was.
HenkR
|Zocht op internet naar bretels. Vond de zeer heldere site van Suitable en bestelde. Contact verliep perfect. Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen; die bleek echter licht beschadigd. Gebeld: wat te doen? Antwoord: niks mijnheer, we sturen u nieuwe bretels en die andere kunt u houden. Had ze de volgende dag! Dát noem ik dus service!