Subway mag zijn product in Ierland al geen brood meer noemen, omdat zowel wit als bruin meer dan 5x zoveel suiker bevatten, als de wettelijke definitie van brood toestaat.
Ook mag zij haar producten niet meer als gewoon voedsel omschrijven, omdat het dat NIET is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mandy
|
Ik heb een broodje met extra kaas besteld, ik krijg een broodje met extra vlees. Ik had 5 koekjes besteld ik krijg er 4. Ik had aangegeven extra bacon te willen, er was geen bacon op gedaan.
Op het moment dat mijn bestelling werd geleverd heb ik 3 keer het verkeerde in me handen gekregen.
Er wordt aangegeven contactloos afleveren, maar ik krijg alles gewoon aangegeven en moet het met mijn handen aan gaan pakken.
Op het moment dat ik probeer te bellen om aan te geven wat er mis is gegaan, wordt er gewoon niet opgenomen.
Dit is de laatste keer dat ik iets bestel bij deze Subway. De afgelopen tijd is de Subway ontzettend achteruit gegaan.
Mij zul je hier niet meer vinden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Steven
|
Wezen eten maar er zat een haar in het broodje!!! Echt te vies voor woorden. Compensatie gekregen? Nee zeker niet. Pech gehad broodje kon ik weggooien. Nooit meer Subway dus!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jolijn
|
Vanavond een bestelling gedaan bij Subway Enschede. Ik had een Sub besteld met avocado waar ik extra voor heb betaald, en zonder olijven. Wat krijg ik? Een slap broodje wat zowat uit elkaar valt, met olijven en zonder avocado. ook had ik een M&M koekje besteld en ik krijg een chocolate chip cookie. Ik bel naar ze op, krijg ik degene aan de lijn die mijn broodje zelf heeft klaargemaakt en ze sprak mij met alles tegen. Er zat wel avocado op en ze had wel degelijk een M&M koekje erbij gedaan. Ze was erg onvriendelijk en over de klantenservice valt niet te spreken. Ze heeft zich zelfs niet geëxcuseerd voor de olijven. Aan het einde hing ze ook zomaar de telefoon op. Dit is de laatste keer dat ik bij deze keten heb besteld. Belachelijk. Ik vind het echt niet erg als er een vergissing wordt gemaakt, maar hoe daar vervolgens mee om wordt gegaan vind ik ronduit klantonvriendelijk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Suzan
|
In Oud-gastel geweest, sfeer is er totaal niet. Me man had een zacht broodje ham kaas, dat nog is werd verwarmd, dus uiteindelijk slap. Ik zo'n burger, vlees leek wel vies voorverpakt. Smaakte nergens naar, echt zo fabrieks stuk bha. Nou wat uien en saus.. Bha bha, had echt vies gegeten, me man en ik waren daar nog niet eerder geweest, en aangezien de reclames er best lekker uit zien. Wilde we 't proberen. Nou hadden we dat maar niet gedaan. Laatste keer! Dan geef ik liever 10 euro meer uit voor een heerlijke lunch! Wat slecht zeg.
19 Reviews Plaats review
Erik
|Subway mag zijn product in Ierland al geen brood meer noemen, omdat zowel wit als bruin meer dan 5x zoveel suiker bevatten, als de wettelijke definitie van brood toestaat.
Ook mag zij haar producten niet meer als gewoon voedsel omschrijven, omdat het dat NIET is.
Mandy
|Ik heb een broodje met extra kaas besteld, ik krijg een broodje met extra vlees. Ik had 5 koekjes besteld ik krijg er 4. Ik had aangegeven extra bacon te willen, er was geen bacon op gedaan.
Op het moment dat mijn bestelling werd geleverd heb ik 3 keer het verkeerde in me handen gekregen.
Er wordt aangegeven contactloos afleveren, maar ik krijg alles gewoon aangegeven en moet het met mijn handen aan gaan pakken.
Op het moment dat ik probeer te bellen om aan te geven wat er mis is gegaan, wordt er gewoon niet opgenomen.
Dit is de laatste keer dat ik iets bestel bij deze Subway. De afgelopen tijd is de Subway ontzettend achteruit gegaan.
Mij zul je hier niet meer vinden.
Steven
|Wezen eten maar er zat een haar in het broodje!!! Echt te vies voor woorden. Compensatie gekregen? Nee zeker niet. Pech gehad broodje kon ik weggooien. Nooit meer Subway dus!
Jolijn
|Vanavond een bestelling gedaan bij Subway Enschede. Ik had een Sub besteld met avocado waar ik extra voor heb betaald, en zonder olijven. Wat krijg ik? Een slap broodje wat zowat uit elkaar valt, met olijven en zonder avocado. ook had ik een M&M koekje besteld en ik krijg een chocolate chip cookie. Ik bel naar ze op, krijg ik degene aan de lijn die mijn broodje zelf heeft klaargemaakt en ze sprak mij met alles tegen. Er zat wel avocado op en ze had wel degelijk een M&M koekje erbij gedaan. Ze was erg onvriendelijk en over de klantenservice valt niet te spreken. Ze heeft zich zelfs niet geëxcuseerd voor de olijven. Aan het einde hing ze ook zomaar de telefoon op. Dit is de laatste keer dat ik bij deze keten heb besteld. Belachelijk. Ik vind het echt niet erg als er een vergissing wordt gemaakt, maar hoe daar vervolgens mee om wordt gegaan vind ik ronduit klantonvriendelijk.
Suzan
|In Oud-gastel geweest, sfeer is er totaal niet. Me man had een zacht broodje ham kaas, dat nog is werd verwarmd, dus uiteindelijk slap. Ik zo'n burger, vlees leek wel vies voorverpakt. Smaakte nergens naar, echt zo fabrieks stuk bha. Nou wat uien en saus.. Bha bha, had echt vies gegeten, me man en ik waren daar nog niet eerder geweest, en aangezien de reclames er best lekker uit zien. Wilde we 't proberen. Nou hadden we dat maar niet gedaan. Laatste keer! Dan geef ik liever 10 euro meer uit voor een heerlijke lunch! Wat slecht zeg.