Ik ben al jaren tevreden klant bij Style Optiek in IJsselstein.
Gisteren binnen gelopen om weer eens een oogmeting afbte spreken. Vanmiddag kon ik al terecht, super attent uitgevoerd. Stap voor stap het proces doorlopen. Goede uitleg en dan vervolgens montuur uitgezocht.
Ik kon weer eens niet kiezen dus 2 monturen en een een zonnebril op sterkte verder liep ik zeer tevreden de winkel uit. Vakkundig en prettig geholpen.
Daarom ben ik daar trouwe klant en krijgen ze van mijn een 10 met een griffel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
roeland
|
ik koop al best een tijdje mijn brillen hier. prima service. In vergelijking met P en H A is dit verfrissend. Vooral ook goed zicht met de glazen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Zomer
|
Bijna 4 jaar geleden een bril gekocht van 1200 euro. Nu laat op beide glazen de coating laag los. Terug naar de winkel. Zeggen ze kan gebeuren na 4 jaar. Nou sorry wel eens een bril gekocht bij goedkopere zaken en is nog nooit gebeurd. En die brillen waren nog wel ouder. En wel raar op beide glazen. Gevraagd om een compensatie. Nou niks. Dus wat zal ik zeggen. Zeer slechte service. Voor ons mooit meer style optiek ijsselstein
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M. Ghijsen
|
balen Het rode email van mijn montuur van €345,-, dat mijn montuur juist dat bijzondere tintje moest geven, was na 3 jaar op veel plaatsen er af gesprongen. Toen ik dat liet zien in de zaak, kreeg ik te horen dat je dat kunt verwachten van iets dat je steeds gebruikt. Mij lijkt dat je, net als je bij een auto mag verwachten dat de lak er na 3 jaar nog op zit ook al staat hij buiten, ook zo'n dure bril niet overal zijn email kwijt mag zijn. Ik baal van deze reactie van degene die mij te woord stond.
4 Reviews Plaats review
Tiemen van der Worp
|Ik ben al jaren tevreden klant bij Style Optiek in IJsselstein.
Gisteren binnen gelopen om weer eens een oogmeting afbte spreken. Vanmiddag kon ik al terecht, super attent uitgevoerd. Stap voor stap het proces doorlopen. Goede uitleg en dan vervolgens montuur uitgezocht.
Ik kon weer eens niet kiezen dus 2 monturen en een een zonnebril op sterkte verder liep ik zeer tevreden de winkel uit. Vakkundig en prettig geholpen.
Daarom ben ik daar trouwe klant en krijgen ze van mijn een 10 met een griffel.
roeland
|ik koop al best een tijdje mijn brillen hier. prima service. In vergelijking met P en H A is dit verfrissend. Vooral ook goed zicht met de glazen!
Zomer
|Bijna 4 jaar geleden een bril gekocht van 1200 euro. Nu laat op beide glazen de coating laag los. Terug naar de winkel. Zeggen ze kan gebeuren na 4 jaar. Nou sorry wel eens een bril gekocht bij goedkopere zaken en is nog nooit gebeurd. En die brillen waren nog wel ouder. En wel raar op beide glazen. Gevraagd om een compensatie. Nou niks. Dus wat zal ik zeggen. Zeer slechte service. Voor ons mooit meer style optiek ijsselstein
M. Ghijsen
|balen
Het rode email van mijn montuur van €345,-, dat mijn montuur juist dat bijzondere tintje moest geven, was na 3 jaar op veel plaatsen er af gesprongen. Toen ik dat liet zien in de zaak, kreeg ik te horen dat je dat kunt verwachten van iets dat je steeds gebruikt. Mij lijkt dat je, net als je bij een auto mag verwachten dat de lak er na 3 jaar nog op zit ook al staat hij buiten, ook zo'n dure bril niet overal zijn email kwijt mag zijn. Ik baal van deze reactie van degene die mij te woord stond.