Studentverhuisservice heeft ons in november geholpen met een verhuizing. In de offerte was 3.5 uur berekend. Uiteindelijk werd dat 7.25 (!) uur. Meer dan het dubbele aantal uren.
De verhuizing had relatief simpel moeten zijn. We verhuisden naar een huis 80 meter verderop, met 6 grote objecten. We waren al 3 en een half uur bezig voor we bij het nieuwe huis waren. De verhuizers waren om onduidelijke reden uren bezig met opzetten en verplaatsen van de lift. Bovendien zijn de meeste spullen vies geworden tijdens de verhuizing.
Als excuus droeg Studentverhuisservice aan na de verhuizing dat er een tak van een boom moest worden gezaagd om plaats te maken voor de lift. Iets wat in totaal in 10 minuten gedaan was. Ook gaven ze aan dat bij het nieuwe huis wat spullen stonden die ook omhoog moesten. Echter, dit was ook afgesproken in de offerte.
We hebben geprobeerd een deel van ons geld terug te krijgen, omdat we uiteindelijk meer dan het dubbele hebben betaald dan het bedrag in de offerte. De klantenserivce reageert echter niet of langzaam. Bovendien lijken ze de klachten niet serieus te nemen. Ze boden aan 1 uur te compenseren, met het verzoek geen negatieve review te schrijven. Nadat we aangaven niet akkoord te gaan, boden ze een nog lager bedrag ter compensatie.
We zijn teleurgesteld in zowel de verhuisservice als de klantenservice van dit bedrijf, en raden mensen aan een serieus verhuisbedrijf te zoeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
margot
|
Naast schade aan kasten, 375 euro aan schade door dit bedrijf (een kapotgereden brievenbus van de buurman, door mijzelf geregeld ipv de verhuizers; sleutels van de opslag vergeten af te geven, dus maand extra huur mogen betalen; kosten vanwege vermissing spullen). muntcollectie verdwenen en het allerergst: de urn met mijn vader's as.
Dit is een niet-erkend bedrijf dus bij schade heb je geen poot om op te staan, tenzij je een rechtsbijstand heb en het voor kan laten komen.
Ze hebben niet eens het fatsoen mijn kosten door hun slordigheden (375 euro) te vergoeden. Ik heb niet eens gevraagd om vergoeding van de andere schade, want die is niet in geld uit te drukken. Een welgemeend excuus kan je ook vergeten.
2 Reviews Plaats review
Frank Gieze
|Studentverhuisservice heeft ons in november geholpen met een verhuizing. In de offerte was 3.5 uur berekend. Uiteindelijk werd dat 7.25 (!) uur. Meer dan het dubbele aantal uren.
De verhuizing had relatief simpel moeten zijn. We verhuisden naar een huis 80 meter verderop, met 6 grote objecten. We waren al 3 en een half uur bezig voor we bij het nieuwe huis waren. De verhuizers waren om onduidelijke reden uren bezig met opzetten en verplaatsen van de lift. Bovendien zijn de meeste spullen vies geworden tijdens de verhuizing.
Als excuus droeg Studentverhuisservice aan na de verhuizing dat er een tak van een boom moest worden gezaagd om plaats te maken voor de lift. Iets wat in totaal in 10 minuten gedaan was. Ook gaven ze aan dat bij het nieuwe huis wat spullen stonden die ook omhoog moesten. Echter, dit was ook afgesproken in de offerte.
We hebben geprobeerd een deel van ons geld terug te krijgen, omdat we uiteindelijk meer dan het dubbele hebben betaald dan het bedrag in de offerte. De klantenserivce reageert echter niet of langzaam. Bovendien lijken ze de klachten niet serieus te nemen. Ze boden aan 1 uur te compenseren, met het verzoek geen negatieve review te schrijven. Nadat we aangaven niet akkoord te gaan, boden ze een nog lager bedrag ter compensatie.
We zijn teleurgesteld in zowel de verhuisservice als de klantenservice van dit bedrijf, en raden mensen aan een serieus verhuisbedrijf te zoeken.
margot
|Naast schade aan kasten, 375 euro aan schade door dit bedrijf (een kapotgereden brievenbus van de buurman, door mijzelf geregeld ipv de verhuizers; sleutels van de opslag vergeten af te geven, dus maand extra huur mogen betalen; kosten vanwege vermissing spullen). muntcollectie verdwenen en het allerergst: de urn met mijn vader's as.
Dit is een niet-erkend bedrijf dus bij schade heb je geen poot om op te staan, tenzij je een rechtsbijstand heb en het voor kan laten komen.
Ze hebben niet eens het fatsoen mijn kosten door hun slordigheden (375 euro) te vergoeden. Ik heb niet eens gevraagd om vergoeding van de andere schade, want die is niet in geld uit te drukken. Een welgemeend excuus kan je ook vergeten.