Prima bedrijf, prima service Op oudejaarsmorgen constateerde ik dat het riool verstopt moest zijn. Na een aantal pogingen om het zelf op te lossen uiteindelijk RRS gebeld. En gebruik gemaakt van hun drie-uur service. Na ruim een uur was er al een monteur gearriveerd. Na pogingen om vanuit de woning te verstopping te vinden geen succes hadden, werd op de oprit gezocht naar de loop van de rioolbuis. Het was een tijd zoeken, omdat er geen goede tekening beschikbaar was. Uiteindelijk na veel prikken en graven werd de buis gevonden. En werd vanuit een punt bij de weg verder gezocht. Aangezien er inmiddels op gemeente grond werd gezocht, werd de gemeente ook ingeschakeld. Na gemeenschappelijk onderzoek werd besloten nog verder de rioolbuis te onderzoeken. Inmiddels was het al oudejaarsavond, maar de monteur bleef doorgaan. Zelfs toen zijn reguliere werktijd er al op zat. Pas op vrijdagavond 23.00 uur gaf hij het op. En nam de gemeente het over.
De medewerker mocht niet zonder betaling vertrekken. Dus heb ik dat, ook gezien het tijdstip, de kosten betaald. Ik kon altijd contact opnemen met de vestiging als ik niet tevreden was.
Een telefoontje naar het kantoor in Stiens was voldoende om vast te stellen dat er sprake was van 'no cure, no pay'. En het betaalde bedrag zou worden teruggestort.
En dat werd keurig telefonisch gemeld en inmiddels staat het geld weer om mijn rekening.
RRS is voor mij een bedrijf met correcte medewerkers, duidelijke communicatie en consequent gedrag.
De volgende keer zal ik ze zeker weer bellen!
1 Review Plaats review
Bever69A
|Prima bedrijf, prima service
Op oudejaarsmorgen constateerde ik dat het riool verstopt moest zijn. Na een aantal pogingen om het zelf op te lossen uiteindelijk RRS gebeld. En gebruik gemaakt van hun drie-uur service. Na ruim een uur was er al een monteur gearriveerd. Na pogingen om vanuit de woning te verstopping te vinden geen succes hadden, werd op de oprit gezocht naar de loop van de rioolbuis. Het was een tijd zoeken, omdat er geen goede tekening beschikbaar was. Uiteindelijk na veel prikken en graven werd de buis gevonden. En werd vanuit een punt bij de weg verder gezocht. Aangezien er inmiddels op gemeente grond werd gezocht, werd de gemeente ook ingeschakeld. Na gemeenschappelijk onderzoek werd besloten nog verder de rioolbuis te onderzoeken. Inmiddels was het al oudejaarsavond, maar de monteur bleef doorgaan. Zelfs toen zijn reguliere werktijd er al op zat. Pas op vrijdagavond 23.00 uur gaf hij het op. En nam de gemeente het over.
De medewerker mocht niet zonder betaling vertrekken. Dus heb ik dat, ook gezien het tijdstip, de kosten betaald. Ik kon altijd contact opnemen met de vestiging als ik niet tevreden was.
Een telefoontje naar het kantoor in Stiens was voldoende om vast te stellen dat er sprake was van 'no cure, no pay'. En het betaalde bedrag zou worden teruggestort.
En dat werd keurig telefonisch gemeld en inmiddels staat het geld weer om mijn rekening.
RRS is voor mij een bedrijf met correcte medewerkers, duidelijke communicatie en consequent gedrag.
De volgende keer zal ik ze zeker weer bellen!