Onzorgvuldig beleid Dit bureau verdeelt de huisvesting van ouderen in zorgappartementen van diverse tehuizen op de Noordwest Veluwe In 2011 kon men zich ook ook zonder indicatie doen plaatsen op een wachtlijst voor een zorgappartement. Dit werd schriftelijk vastgelgegd In een mondelinge toelichting per telefoon werd zelfs gezegd, dat bij eventuele voortijdige verkoop van de eigen woning dit geen probleem behoefde te zijn: in onderling overleg zou voor een passende oplossing gezorgd worden. In goed vertrouwen is via een makelaar de verkoopprocedure van de eigen woning in gang gezet. Toen een serieuze belangstellende voor de woning zich meldde en op het punt stond een aanvaardbaar bod uit te brengen, bleek na telefonische informatie het Clienten Service Bureau de kans op een zorgappartement zonder indicatie nu plotseling op nul procent stelde. Een indicatie bleek nu absoluut noodzakelijk te zijn. Het Client Service Bureau had toch minstens even betrokkenen op de hoogte kunnen stellen van dit gewijzigde beleid. Nu zijn hoge makelaarskosten gemaakt en moest de makelaar meegedeeld worden, dat de eigen woning nu niet meer te koop kon worden aangeboden.
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Onzorgvuldig beleid
Dit bureau verdeelt de huisvesting van ouderen in zorgappartementen van diverse tehuizen op de Noordwest Veluwe In 2011 kon men zich ook ook zonder indicatie doen plaatsen op een wachtlijst voor een zorgappartement. Dit werd schriftelijk vastgelgegd In een mondelinge toelichting per telefoon werd zelfs gezegd, dat bij eventuele voortijdige verkoop van de eigen woning dit geen probleem behoefde te zijn: in onderling overleg zou voor een passende oplossing gezorgd worden. In goed vertrouwen is via een makelaar de verkoopprocedure van de eigen woning in gang gezet. Toen een serieuze belangstellende voor de woning zich meldde en op het punt stond een aanvaardbaar bod uit te brengen, bleek na telefonische informatie het Clienten Service Bureau de kans op een zorgappartement zonder indicatie nu plotseling op nul procent stelde. Een indicatie bleek nu absoluut noodzakelijk te zijn. Het Client Service Bureau had toch minstens even betrokkenen op de hoogte kunnen stellen van dit gewijzigde beleid. Nu zijn hoge makelaarskosten gemaakt en moest de makelaar meegedeeld worden, dat de eigen woning nu niet meer te koop kon worden aangeboden.
Anoniem
|