niet klantgericht, slechte zwemlesresultaten, slechte communicatie Zwemdiploma met Jip-zwemsysteem. Gemiddelde duur voor een A-diploma (volgens het JIP-systeem zelf) is gemiddeld 45 klokuren. Gemiddelde lesduur bij Dol-Fijn Maassluis is 70 (+) klokuren en dat tegen een tarief van 8,50 per les!(Dit is uit inmiddels -helaas- jarenlange ervaring daar waarbij ook is naar vele kinderen die tegelijkertijd zijn begonnen en nagenoeg tegelijk hun diploma halen)
Een zwemdiploma hier kost een ouder dus al gauw meer dan € 435,00 alleen voor een A-diploma. Er is geen communicatie over de voortgang van het kind, behalve als je expliciet een coördinator vraagt eens op het kind te letten, maar dan moet je diegene wel eerst te spreken zien te krijgen. Alle 'leukigheid' van Jip wordt niets mee gedaan (zwempaspoort, avonturen e.d.) Ook de flexibiliteit rond de klant is echt niet aanwezig. Verzoeken worden standaard afgewezen. Sportfondsen staat voor dat zij 'Goed zwemonderwijs als één van de kernactiviteiten hebben en dat zij daarnaast de communicatie met ouders en kind belangrijk vinden'. Dit heeft Sportfondsen in vastgelegd in het Nationaal Zwemleskompas. Een klantgerichte benadering moet de concurrentiepositie van Sportfondsen versterken, ‘maar het plezier en de veiligheid van het kind staan altijd voorop.’ Uit ervaring weet ik dat de manager van dit zwembad deze boodschap nog helemaal niet heeft geadopteerd!!!!
1 Review Plaats review
ellis
|niet klantgericht, slechte zwemlesresultaten, slechte communicatie
Zwemdiploma met Jip-zwemsysteem. Gemiddelde duur voor een A-diploma (volgens het JIP-systeem zelf) is gemiddeld 45 klokuren. Gemiddelde lesduur bij Dol-Fijn Maassluis is 70 (+) klokuren en dat tegen een tarief van 8,50 per les!(Dit is uit inmiddels -helaas- jarenlange ervaring daar waarbij ook is naar vele kinderen die tegelijkertijd zijn begonnen en nagenoeg tegelijk hun diploma halen)
Een zwemdiploma hier kost een ouder dus al gauw meer dan € 435,00 alleen voor een A-diploma. Er is geen communicatie over de voortgang van het kind, behalve als je expliciet een coördinator vraagt eens op het kind te letten, maar dan moet je diegene wel eerst te spreken zien te krijgen. Alle 'leukigheid' van Jip wordt niets mee gedaan (zwempaspoort, avonturen e.d.) Ook de flexibiliteit rond de klant is echt niet aanwezig. Verzoeken worden standaard afgewezen. Sportfondsen staat voor dat zij 'Goed zwemonderwijs als één van de kernactiviteiten hebben en dat zij daarnaast de communicatie met ouders en kind belangrijk vinden'. Dit heeft Sportfondsen in vastgelegd in het Nationaal Zwemleskompas. Een klantgerichte benadering moet de concurrentiepositie van Sportfondsen versterken, ‘maar het plezier en de veiligheid van het kind staan altijd voorop.’ Uit ervaring weet ik dat de manager van dit zwembad deze boodschap nog helemaal niet heeft geadopteerd!!!!
Emma
|mares
|