Deze maand twee keer een bestelling geplaatst. Beide keren op vrijdag besteld en in jullie email werd vermeld: morgen geleverd. Beide keren op maandag contact gezocht omdat ik niks had ontvangen, 1e keer was iets mis gegaan en 2e keer kwam het door drukte van de sale. Bij eerste bestelling waren uiteraard items uitverkocht aangezien de bestelling 4 dagen later werd ingepakt (en pas donderdag werd ontvangen), bij de tweede bestelling deze items opnieuw besteld want ze waren weer leverbaar (wat een geluk dacht ik nog). Vanmorgen liet de steps telefonisch weten: morgen ontvangt u de bestelling. Prima! ???? en net ontvang ik een email, helaas toch uitverkocht?! Het zou fijn zijn als jullie een meer real-time voorraadadministratie hanteren op de webshop en jullie levertijden nakomen die jullie in de bevestigingsmail zetten ???? nu heb ik alsnog niks en wel al twee keer betaald voor alle items...
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van steps.nl
|
meer actie's op de collectie,
ook online punten kunnen sparen.
verzendkosten lager maken, of bij een lager bedrag geen verzendkosten
8.4
0
Klant van steps.nl
|
Ter verbetering: geld terugstorten binnen de termijn bij retourneren. Moet er altijd achteraan mailen of bellen.
8.9
0
Gesponsord
Klant van steps.nl
|
De kleding krijg je snel thuisgestuurd. En altijd in een goede verpakking. Als het niet goed zit kan het zonder problemen teruggestuurd worden.
4 Reviews Plaats review
Natasja
|Wat een teleurstelling is de webshop!
Deze maand twee keer een bestelling geplaatst. Beide keren op vrijdag besteld en in jullie email werd vermeld: morgen geleverd. Beide keren op maandag contact gezocht omdat ik niks had ontvangen, 1e keer was iets mis gegaan en 2e keer kwam het door drukte van de sale. Bij eerste bestelling waren uiteraard items uitverkocht aangezien de bestelling 4 dagen later werd ingepakt (en pas donderdag werd ontvangen), bij de tweede bestelling deze items opnieuw besteld want ze waren weer leverbaar (wat een geluk dacht ik nog). Vanmorgen liet de steps telefonisch weten: morgen ontvangt u de bestelling. Prima! ???? en net ontvang ik een email, helaas toch uitverkocht?! Het zou fijn zijn als jullie een meer real-time voorraadadministratie hanteren op de webshop en jullie levertijden nakomen die jullie in de bevestigingsmail zetten ???? nu heb ik alsnog niks en wel al twee keer betaald voor alle items...
Klant van steps.nl
|meer actie's op de collectie,
ook online punten kunnen sparen.
verzendkosten lager maken, of bij een lager bedrag geen verzendkosten
Klant van steps.nl
|Ter verbetering: geld terugstorten binnen de termijn bij retourneren. Moet er altijd achteraan mailen of bellen.
Klant van steps.nl
|De kleding krijg je snel thuisgestuurd. En altijd in een goede verpakking. Als het niet goed zit kan het zonder problemen teruggestuurd worden.