6 weken terug een bed besteld bij steigerhoutwereld maar tot heden nog niks gehoord.
en natuurlijk wel betaald via ideal er wordt geen telefoon opgenomen diverse mails blijven onbeantwoord
de laatste week staat er op de site door omstandigheden niet bereikbaar maar zag dat je ook niet meer kan afrekenen deze is uitgeschakeld.
koop hier niets wat je wordt opgelicht
2.0
0
FE
|
Op vrijdag 12/12/2014 hadden Sander (eigenaar) en ik voor het eerst via Whatsapp contact gehad, omdat ik op zijn website de eettafel Overijssel had gezien. Ik heb toen met afgesproken dat ik 22/12 langs zou komen om een voorbeeld van de tafel te bekijken. Toen ik op 22/12 langs kwam (via een omweg van een half uur, richting mijn vakantieadres), bleek hij niet aanwezig te zijn. Op mijn telefoontjes reageerde hij niet, dus heb ik uiteindelijk via Whatsapp laten weten dat ik een week later terug zou komen, op de terugweg, wederom een half uur omrijden. Hij zei later dat hij de afspraak was vergeten, zijn zus was namelijk net bevallen... Op 29/12 was hij er wel, alleen was er geen tafel te zien, zoals afgesproken, alleen een blad wat er op leek. Levertijd zou 3 weken zijn, vertelde hij me.
Uiteindelijk op 2/1 toch de gok genomen en de tafel via Internet besteld. Op 23/1 stuurde ik hem een bericht via Whatsapp. Ik was aan het inventariseren wanneer ik al mijn nieuwe meubels zou binnen krijgen en vroeg hem wanneer ik de tafel kon verwachten. Hij gaf me aan dat hij dat het komende weekend zou weten en dat hij het me spoedig zou laten weten. Op maandag 26/1 via Whatsapp gevraagd of er al iets bekend was, aangezien ik niks van hem hoorde. Nogmaals gevraagd op 4/2, geen reactie, dus gebeld. Uiteindelijk kreeg ik hem aan de telefoon en zei hij me dat hij me binnen een uur iets zou laten weten. Hij heeft die dag niks van zich laten horen. Nogmaals, na wederom veel pogingen tot telefonisch contact, via Whatsapp op 6/2 gevraagd wanneer mijn tafel bezorgd zou worden (nadat ik meerdere malen geprobeerd had telefonisch contact met hem te krijgen). Uiteindelijk die dag een mail gekregen met de mededeling dat hij woensdag 11/2 bezorgd zou worden. Ik heb op 9/2 gevraagd tijdens welk tijdsblok de tafel bezorgd zou worden, omdat ik hier vrij voor moest nemen van mijn werk. Die dag geen reactie, die kwam de dag later: hij had zich vergist, de tafel zou niet morgen (11/2) komen, maar vrijdag 13/2, in de namiddag. Hierop gereageerd met de vraag wat hij verstaat onder "namiddag", omdat ik vrij zou moeten nemen van mijn werk. Uiteraard weer geen reactie, die kwam pas toen ik donderdag 12/2 weer een bericht via Whatsapp stuurde...de koerier zou er tussen 15:00 uur en 18:00 uur zijn. Ik ben die vrijdag dus een gedeelte van de dag vrij genomen. Om 18:00 uur....geen tafel. Wederom nam hij na 7x gebeld te hebben niet de telefoon op... weer bericht via Whatsapp gestuurd. Uiteindelijk een antwoord gekregen: "hij is onderweg...zijn nummer is..." Mijn tafel werd uiteindelijk om 18:40 uur bezorgd. Ik had die dag dus geen vrij hoeven nemen...
En dan over de tafel... hij was heel vochtig, lijkt me niet helemaal de bedoeling. De tafel zou 3x grondig geschuurd zijn, waarom kan ik dan de splinters uit mijn handen peuteren als ik aan de tafel heb gezeten? En dan de volgende dag: het middenstuk van de tafel was helemaal doorgezakt. Ongelooflijk, hoe knullig die tafel in elkaar is gezet... Ik heb de tafel de volgende dag moeten laten verstevigen door hoekprofielen te bevestigen, zodat het middenstuk er niet in zijn geheel uit zou vallen. Momenteel kan ik mijn vingers tussen de planken stoppen...het ziet er niet uit, die kieren.
Ik vind de communicatie van Steigerhoutwereld echt schandalig slecht. En hij moet niet weer met het excuus komen dat dit door de verhuizing kwam. Je gaat zo niet met klanten om! Ook de levertijd duurde langer dan aangegeven. En dan heb je uiteindelijk je tafel, dan valt hij van ellende uit elkaar.
Sander heeft mij een compensatie van 15% aangeboden. Ook al is dit erg weinig, heb ik daar toch positief op gereageerd. Vandaag, ruim 7 maanden geleden, moet ik dit geld nog steeds krijgen.
Ik heb er geen andere woorden voor...het is een oplichter.
Ordernummer: ORD201400144
1.5
0
Koosje
|
Tafel besteld op 19-08-2015 en betaald via Ideal. Na 2 weken contact gezocht over leverdatum. Complete stilte van 2 weken tot ik de eerste klacht via Klantenkompas en Klacht.nl indiende. Excuses over drukte en serverproblemen, beloftes tot levering tot 3 keer toe. Klacht ingediend bij Consuwijzer, deze gaat de Toezichthouder ACM inlichten om een waarschuwing en evt. een boete aan deze webshop te geven. Dit lokte wel een nieuwe reactie tot leveren uit maar tot op heden nog steeds geen definitieve levertijd en geen naam of tel.nr. van het koeriersbedrijf die de tafel zou moeten leveren.....
Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en mijn geduld is op.
Deze webshop plaatst ook alleen de leuke reviews van "echte" klanten en niet de minder positieve van echte! klanten. Mensen, wees gewaarschuwd, een bestelling bij deze webshop kost je veel energie en een lange adem. Maar ik laat me mijn 305,10 euro niet afpakken. En na elke klacht op internet wordt er tenminste weer gereageerd door Dhr. Meijers op mijn mailtjes....Jammer dat het zo moet gaan.
5.0
0
Binkiegoed
|
Wij hebben 01-06-2015 het bed Almelo besteld en direct afgerekend. De levertijd zou 2 tot 4 weken bedagen . na 4 weken zijn we contact gaan zoeken met het bedrijf maar kregen 0 op rekwest! De telefoon werd niet opgenomen en op emails werd niet gereageerd! Wij hebben via social media uiteindelijk een reactie uitgelokt. Het bed zou begin augustus geleverd worden. Wij thuis gebleven maar geen bed. Wederom geen enkele vorm van contact mogelijk. Onlangs hebben wij schriftelijk het ben geannuleerd met de nodige juridische drijg taal. Inmiddels is nu 04-09 het bed om 23:00 in de avond afgeleverd door een vriendelijke koerier die ons melde dat we niet de enige waren die uitermate ontevreden zijn!
De qualiteit van het bed en het hout laat te wensen over. Ik ben erg handig en heb er een dag en €75,- aan besteed om het baar wens te maken. Koop of bestel nooit iets bij Steigerhoutwereld is onze ervaring!!
4 Reviews Plaats review
udo
|6 weken terug een bed besteld bij steigerhoutwereld maar tot heden nog niks gehoord.
en natuurlijk wel betaald via ideal er wordt geen telefoon opgenomen diverse mails blijven onbeantwoord
de laatste week staat er op de site door omstandigheden niet bereikbaar maar zag dat je ook niet meer kan afrekenen deze is uitgeschakeld.
koop hier niets wat je wordt opgelicht
FE
|Op vrijdag 12/12/2014 hadden Sander (eigenaar) en ik voor het eerst via Whatsapp contact gehad, omdat ik op zijn website de eettafel Overijssel had gezien. Ik heb toen met afgesproken dat ik 22/12 langs zou komen om een voorbeeld van de tafel te bekijken. Toen ik op 22/12 langs kwam (via een omweg van een half uur, richting mijn vakantieadres), bleek hij niet aanwezig te zijn. Op mijn telefoontjes reageerde hij niet, dus heb ik uiteindelijk via Whatsapp laten weten dat ik een week later terug zou komen, op de terugweg, wederom een half uur omrijden. Hij zei later dat hij de afspraak was vergeten, zijn zus was namelijk net bevallen... Op 29/12 was hij er wel, alleen was er geen tafel te zien, zoals afgesproken, alleen een blad wat er op leek. Levertijd zou 3 weken zijn, vertelde hij me.
Uiteindelijk op 2/1 toch de gok genomen en de tafel via Internet besteld. Op 23/1 stuurde ik hem een bericht via Whatsapp. Ik was aan het inventariseren wanneer ik al mijn nieuwe meubels zou binnen krijgen en vroeg hem wanneer ik de tafel kon verwachten. Hij gaf me aan dat hij dat het komende weekend zou weten en dat hij het me spoedig zou laten weten. Op maandag 26/1 via Whatsapp gevraagd of er al iets bekend was, aangezien ik niks van hem hoorde. Nogmaals gevraagd op 4/2, geen reactie, dus gebeld. Uiteindelijk kreeg ik hem aan de telefoon en zei hij me dat hij me binnen een uur iets zou laten weten. Hij heeft die dag niks van zich laten horen. Nogmaals, na wederom veel pogingen tot telefonisch contact, via Whatsapp op 6/2 gevraagd wanneer mijn tafel bezorgd zou worden (nadat ik meerdere malen geprobeerd had telefonisch contact met hem te krijgen). Uiteindelijk die dag een mail gekregen met de mededeling dat hij woensdag 11/2 bezorgd zou worden. Ik heb op 9/2 gevraagd tijdens welk tijdsblok de tafel bezorgd zou worden, omdat ik hier vrij voor moest nemen van mijn werk. Die dag geen reactie, die kwam de dag later: hij had zich vergist, de tafel zou niet morgen (11/2) komen, maar vrijdag 13/2, in de namiddag. Hierop gereageerd met de vraag wat hij verstaat onder "namiddag", omdat ik vrij zou moeten nemen van mijn werk. Uiteraard weer geen reactie, die kwam pas toen ik donderdag 12/2 weer een bericht via Whatsapp stuurde...de koerier zou er tussen 15:00 uur en 18:00 uur zijn. Ik ben die vrijdag dus een gedeelte van de dag vrij genomen. Om 18:00 uur....geen tafel. Wederom nam hij na 7x gebeld te hebben niet de telefoon op... weer bericht via Whatsapp gestuurd. Uiteindelijk een antwoord gekregen: "hij is onderweg...zijn nummer is..." Mijn tafel werd uiteindelijk om 18:40 uur bezorgd. Ik had die dag dus geen vrij hoeven nemen...
En dan over de tafel... hij was heel vochtig, lijkt me niet helemaal de bedoeling. De tafel zou 3x grondig geschuurd zijn, waarom kan ik dan de splinters uit mijn handen peuteren als ik aan de tafel heb gezeten? En dan de volgende dag: het middenstuk van de tafel was helemaal doorgezakt. Ongelooflijk, hoe knullig die tafel in elkaar is gezet... Ik heb de tafel de volgende dag moeten laten verstevigen door hoekprofielen te bevestigen, zodat het middenstuk er niet in zijn geheel uit zou vallen. Momenteel kan ik mijn vingers tussen de planken stoppen...het ziet er niet uit, die kieren.
Ik vind de communicatie van Steigerhoutwereld echt schandalig slecht. En hij moet niet weer met het excuus komen dat dit door de verhuizing kwam. Je gaat zo niet met klanten om! Ook de levertijd duurde langer dan aangegeven. En dan heb je uiteindelijk je tafel, dan valt hij van ellende uit elkaar.
Sander heeft mij een compensatie van 15% aangeboden. Ook al is dit erg weinig, heb ik daar toch positief op gereageerd. Vandaag, ruim 7 maanden geleden, moet ik dit geld nog steeds krijgen.
Ik heb er geen andere woorden voor...het is een oplichter.
Ordernummer: ORD201400144
Koosje
|Tafel besteld op 19-08-2015 en betaald via Ideal. Na 2 weken contact gezocht over leverdatum. Complete stilte van 2 weken tot ik de eerste klacht via Klantenkompas en Klacht.nl indiende. Excuses over drukte en serverproblemen, beloftes tot levering tot 3 keer toe. Klacht ingediend bij Consuwijzer, deze gaat de Toezichthouder ACM inlichten om een waarschuwing en evt. een boete aan deze webshop te geven. Dit lokte wel een nieuwe reactie tot leveren uit maar tot op heden nog steeds geen definitieve levertijd en geen naam of tel.nr. van het koeriersbedrijf die de tafel zou moeten leveren.....
Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en mijn geduld is op.
Deze webshop plaatst ook alleen de leuke reviews van "echte" klanten en niet de minder positieve van echte! klanten. Mensen, wees gewaarschuwd, een bestelling bij deze webshop kost je veel energie en een lange adem. Maar ik laat me mijn 305,10 euro niet afpakken. En na elke klacht op internet wordt er tenminste weer gereageerd door Dhr. Meijers op mijn mailtjes....Jammer dat het zo moet gaan.
Binkiegoed
|Wij hebben 01-06-2015 het bed Almelo besteld en direct afgerekend. De levertijd zou 2 tot 4 weken bedagen . na 4 weken zijn we contact gaan zoeken met het bedrijf maar kregen 0 op rekwest! De telefoon werd niet opgenomen en op emails werd niet gereageerd! Wij hebben via social media uiteindelijk een reactie uitgelokt. Het bed zou begin augustus geleverd worden. Wij thuis gebleven maar geen bed. Wederom geen enkele vorm van contact mogelijk. Onlangs hebben wij schriftelijk het ben geannuleerd met de nodige juridische drijg taal. Inmiddels is nu 04-09 het bed om 23:00 in de avond afgeleverd door een vriendelijke koerier die ons melde dat we niet de enige waren die uitermate ontevreden zijn!
De qualiteit van het bed en het hout laat te wensen over. Ik ben erg handig en heb er een dag en €75,- aan besteed om het baar wens te maken. Koop of bestel nooit iets bij Steigerhoutwereld is onze ervaring!!