Ondanks de uitnodigende winkels en premium uitstraling is de kleding van teleurstellende kwaliteit. Blouses gaan rafelen, knopen laten makkelijk los en riemen van 70 euro! Zijn na een half jaar stuk. Voor hetzelfde geld koop je bv Vanguard kleding wat duidelijk kwalitatiever is. Heel erge jammer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
Een 3 maal gedragen broek scheurt op het stiksel af. State Of Art geeft aan buiten garantie dus geen nieuwe broek. Dit terwijl de kast uitpuilt met kleding van dit merk. Als ze dit niet klantgericht oplossen dan zijn er geen SOA aankopen in het vervolg. Donkervoort en NZA hebben ook leuke casuel kleding.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marigon Hendriks
|
2 spijkerbroeken gekocht 6 mnd geleden vorige zomer gedragen( normale spijkerbroeken gaan jaren mee) deze allebei op hetzelfde punt bij de zakken compleet afgekerft.had geen bon meer werd gewoon weggestuurd .we kunnen 25% korting geven voor 160 euro aan broeken .zo'n slechte service .de verkoopster vertelde ook nog .oooo daar hebben we vaker klachten over
Nee denk 2x na voor je daar iets koopt of bewaar je bon in een kluis!!!!!! Nog nooit nergens zo'n slechte service gehad
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Ron
|
Ik baal er weer eens van dat ik een paar polo’s heb gekocht, waarvan ik er één heb gecontroleerd en toevallig 100% katoen in staat en twee daarvan zit gewoon plastic in. Dus loop je weer te zweten en te stinken in dat ding. Dus bijna nieuwe polo ligt nu in de vuilnisbak.
En dan ook nog een paar broeken gekocht eentje heerlijk en de ander weer met plastic maar ook nog eens Made in China. Nu weet ik zeker dat ik teveel heb betaald. Nou ja.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Ziet er allemaal fraai uit, prima service op alle fronten, maar de kwaliteit van de verfstoffen in met name broeken is erbarmelijk. Broeken verkleuren en geven af, zelfs voor ze gewassen zijn. Er zijn er hier al vijf in de textielbak verdwenen. Zonde!
17 Reviews Plaats review
Gergio
|Ondanks de uitnodigende winkels en premium uitstraling is de kleding van teleurstellende kwaliteit. Blouses gaan rafelen, knopen laten makkelijk los en riemen van 70 euro! Zijn na een half jaar stuk. Voor hetzelfde geld koop je bv Vanguard kleding wat duidelijk kwalitatiever is. Heel erge jammer.
Leo
|Een 3 maal gedragen broek scheurt op het stiksel af. State Of Art geeft aan buiten garantie dus geen nieuwe broek. Dit terwijl de kast uitpuilt met kleding van dit merk. Als ze dit niet klantgericht oplossen dan zijn er geen SOA aankopen in het vervolg. Donkervoort en NZA hebben ook leuke casuel kleding.
Marigon Hendriks
|2 spijkerbroeken gekocht 6 mnd geleden vorige zomer gedragen( normale spijkerbroeken gaan jaren mee) deze allebei op hetzelfde punt bij de zakken compleet afgekerft.had geen bon meer werd gewoon weggestuurd .we kunnen 25% korting geven voor 160 euro aan broeken .zo'n slechte service .de verkoopster vertelde ook nog .oooo daar hebben we vaker klachten over
Nee denk 2x na voor je daar iets koopt of bewaar je bon in een kluis!!!!!! Nog nooit nergens zo'n slechte service gehad
Ron
|Ik baal er weer eens van dat ik een paar polo’s heb gekocht, waarvan ik er één heb gecontroleerd en toevallig 100% katoen in staat en twee daarvan zit gewoon plastic in. Dus loop je weer te zweten en te stinken in dat ding. Dus bijna nieuwe polo ligt nu in de vuilnisbak.
En dan ook nog een paar broeken gekocht eentje heerlijk en de ander weer met plastic maar ook nog eens Made in China. Nu weet ik zeker dat ik teveel heb betaald. Nou ja.
John
|Ziet er allemaal fraai uit, prima service op alle fronten, maar de kwaliteit van de verfstoffen in met name broeken is erbarmelijk. Broeken verkleuren en geven af, zelfs voor ze gewassen zijn. Er zijn er hier al vijf in de textielbak verdwenen. Zonde!