Oncelikle starkeukens calisanlarina ve ozelliklede seyit abiye tesekkurlerimi sunuyorum bizimle cok guzel ilgilendi her detayi profesiyonelce cevapladi. SONUC : istedigimdende daha guzel ve kullanisli bir mutfaga sahip oldum. kesinlikle herkese tavsiye ediyorum ve edicemde . Sunuda eklemek istiyorum mutfak takildi isimiz bitti diyede birsey asla yok suan bile arasam kesinlikle problemi cozmeye hazir olduklarini biliyorum TESEKKURLER .
Via Google translate:
Allereerst, dankzij het personeel van Starkeukens en vooral de Seyit, waren we zeer tevreden met ons en hebben we elk detail professioneel beantwoord. SONUC: Ik heb een leuke en nuttige keuken. ik zou het zeker aanbevelen aan iedereen en dat zal ik ook doen. Ik wil toevoegen in de keuken Ik heb de naam van de keuken is gedaan is nooit iets wat ik nooit weet, zelfs als ik weet dat ze klaar zijn om het probleem op te lossen TESEKKURLER.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lisa
|
Wij hebben dit jaar een prachtige keuken gekocht en zijn geholpen door S Keskin. Goede informatie en service- klant vriendelijk. Goede aflevering, en installatie zoals het hoort. Pluimpje voor Star keukens
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Melissa
|
Zeker goed geholpen aandacht gekregen en beste prijs meegekregen. Ik voelde me bedrogen bij andere keukenzaken
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kaplan
|
Voor mijn nieuwe huis keuken + apparatuur gekocht bij star keukens en deze laten installeren door star zelf. Kort daarna zijn de kasten met pluggen en al van de muur afgevallen, wat bleek dat ze veel kleinere pluggen en bouten hadden gebruikt dan de gat wat ze hadden geboord.
Alle kasten incl. dure service sets, glazen, etc. gebroken. Ook koelkast en laminaat schade gelopen. Alles was nieuw gekocht en geplaatst. Aangekaart bij star wilden ze niks mee te maken hebben en is er ook niks vergoed door ze.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Acer
|
Slechte nazorg. Binnen garantie een incomplete keuken met twee verschillende kleuren overgehouden. Personeel weet niet hoe om te gaan met 'terechte ontevredenheid'. Service? Communicatie is te zoeken bij de organisatie, zolang je zelf geen actie onderneemt als het gaat om reparaties dan kan je niks verwachten.
5 Reviews Plaats review
kilicoglu
|Oncelikle starkeukens calisanlarina ve ozelliklede seyit abiye tesekkurlerimi sunuyorum bizimle cok guzel ilgilendi her detayi profesiyonelce cevapladi. SONUC : istedigimdende daha guzel ve kullanisli bir mutfaga sahip oldum. kesinlikle herkese tavsiye ediyorum ve edicemde . Sunuda eklemek istiyorum mutfak takildi isimiz bitti diyede birsey asla yok suan bile arasam kesinlikle problemi cozmeye hazir olduklarini biliyorum TESEKKURLER .
Via Google translate:
Allereerst, dankzij het personeel van Starkeukens en vooral de Seyit, waren we zeer tevreden met ons en hebben we elk detail professioneel beantwoord. SONUC: Ik heb een leuke en nuttige keuken. ik zou het zeker aanbevelen aan iedereen en dat zal ik ook doen. Ik wil toevoegen in de keuken Ik heb de naam van de keuken is gedaan is nooit iets wat ik nooit weet, zelfs als ik weet dat ze klaar zijn om het probleem op te lossen TESEKKURLER.
Lisa
|Wij hebben dit jaar een prachtige keuken gekocht en zijn geholpen door S Keskin. Goede informatie en service- klant vriendelijk. Goede aflevering, en installatie zoals het hoort. Pluimpje voor Star keukens
Melissa
|Zeker goed geholpen aandacht gekregen en beste prijs meegekregen. Ik voelde me bedrogen bij andere keukenzaken
Kaplan
|Voor mijn nieuwe huis keuken + apparatuur gekocht bij star keukens en deze laten installeren door star zelf. Kort daarna zijn de kasten met pluggen en al van de muur afgevallen, wat bleek dat ze veel kleinere pluggen en bouten hadden gebruikt dan de gat wat ze hadden geboord.
Alle kasten incl. dure service sets, glazen, etc. gebroken. Ook koelkast en laminaat schade gelopen. Alles was nieuw gekocht en geplaatst. Aangekaart bij star wilden ze niks mee te maken hebben en is er ook niks vergoed door ze.
Acer
|Slechte nazorg. Binnen garantie een incomplete keuken met twee verschillende kleuren overgehouden. Personeel weet niet hoe om te gaan met 'terechte ontevredenheid'. Service? Communicatie is te zoeken bij de organisatie, zolang je zelf geen actie onderneemt als het gaat om reparaties dan kan je niks verwachten.