Een laptop gekocht. Het eerste wat ze willen doen is windows up to date maken door de updates te downloaden en te installeren voor maar liefst 35 euro. Zou men dat zelf niet kunnen doen? Zien ze mij voor zo dom aan? Jaar later laptop gecrasht. Probeer opnieuw te installeren maar lukt niet. Naar Staples gegaan en laptop laten testen voor 25 euro. Laptop was 100% oke. Medewerker vertelde wel dat ze een virus van de harde schijf hadden verwijdert in het voor ons ondoordringbare gedeelte van de harde schijf. Een andere technicus zei achteraf dat ze niets verwijdert hadden toen bleek dat de harde schijf bepaalde informatie miste die op iedere harde schijf staat. Oke,weer naar huis met de geteste laptop. Windows proberen te installeren,lukt nog niet want op het moment dat hij de harde schijf gaat aanspreken is er niemand thuis. Dan maar een nieuwe harde schijf gekocht(niet bij Staples meer natuurlijk). Installatie verloopt soepel. Staples geconfronteerd en gewoon mijn geld van de test teruggevraagd. Nu waren zij ook niet thuis natuurlijk en volgens hen bleef de laptop 100% in orde. Gevraagd of ze dan eens naar die defecte harde schijf konden kijken. Dat konden ze zogenaamd niet omdat ze daar de tools niet voor hadden. Ook heb ik de onkosten van de nieuwe harde schijf gevraagd omdat zij toch de harde schijf verkloot hadden. Dit was natuurlijk niet waar. Schandalige zaak die Staples,ze zijn alleen maar uit op mijn geld en lieten ook constant blijken de laptop graag voor mij opnieuw te willen installeren voor 110 euro en bleken er dan achteraf toch nog gebreken aan mijn laptop hier een extra rekening voor te schrijven alhoewel volgens hun de laptop 100% oke was. Die medewerkers bleken dus achteraf totaal geen weet van zaken te hebben.
1 Review Plaats review
Peter van Gils
|Een laptop gekocht. Het eerste wat ze willen doen is windows up to date maken door de updates te downloaden en te installeren voor maar liefst 35 euro. Zou men dat zelf niet kunnen doen? Zien ze mij voor zo dom aan? Jaar later laptop gecrasht. Probeer opnieuw te installeren maar lukt niet. Naar Staples gegaan en laptop laten testen voor 25 euro. Laptop was 100% oke. Medewerker vertelde wel dat ze een virus van de harde schijf hadden verwijdert in het voor ons ondoordringbare gedeelte van de harde schijf. Een andere technicus zei achteraf dat ze niets verwijdert hadden toen bleek dat de harde schijf bepaalde informatie miste die op iedere harde schijf staat. Oke,weer naar huis met de geteste laptop. Windows proberen te installeren,lukt nog niet want op het moment dat hij de harde schijf gaat aanspreken is er niemand thuis. Dan maar een nieuwe harde schijf gekocht(niet bij Staples meer natuurlijk). Installatie verloopt soepel. Staples geconfronteerd en gewoon mijn geld van de test teruggevraagd. Nu waren zij ook niet thuis natuurlijk en volgens hen bleef de laptop 100% in orde. Gevraagd of ze dan eens naar die defecte harde schijf konden kijken. Dat konden ze zogenaamd niet omdat ze daar de tools niet voor hadden. Ook heb ik de onkosten van de nieuwe harde schijf gevraagd omdat zij toch de harde schijf verkloot hadden. Dit was natuurlijk niet waar. Schandalige zaak die Staples,ze zijn alleen maar uit op mijn geld en lieten ook constant blijken de laptop graag voor mij opnieuw te willen installeren voor 110 euro en bleken er dan achteraf toch nog gebreken aan mijn laptop hier een extra rekening voor te schrijven alhoewel volgens hun de laptop 100% oke was. Die medewerkers bleken dus achteraf totaal geen weet van zaken te hebben.