Wij hebben onze VW Crafter camper naar dit bedrijf gebracht om geheel over te laten spuiten met de lak Raptor Liner. We hebben voorafgaand veel contact gehad waaruit een prijsopgave is gekomen. Dit eerste contact is ons goed bevallen omdat we meerdere keren hebben gebeld met vragen en altijd correct ter woord werden gestaan. Op de afgesproken datum hebben wij de auto gebracht en ook hier werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Voor ons (particulieren) was het best spannend omdat het spuiten van een auto toch een redelijk bedrag kost. De eigenaar heeft ons vriendelijk te woord gestaan en gaf aan dat we altijd mogen komen kijken om te zien hoe het proces verloopt. Dit mochten we doen zonder vooraf onze komst kenbaar te maken wat bij ons een heel vertrouw gevoel opwekte.
Na een week kreeg ik een mail dat het bedrijf een expert had laten komen die hun had afgeraden om het voertuig geheel met Raptor liner te spuiten en met het verzoek ons voertuig op te komen halen. Enigszins verbaasd over het verloop en dan met name het feit dat we niet gebeld worden zodat we hier een gesprek over kunnen voeren zijn wij naar de locatie toegegaan. Na een gesprek over de aanpassing van onze wensen zijn we (in onze ogen) overeengekomen dat enkel het onderste deel van ons voertuig met Raptor liner behandeld zou worden. Deze overeenkomst heb ik via de mail bevestig met het verzoek tot een nieuwe prijs opgaven. Echter heeft het bedrijf nooit gereageerd op de mail en ook naar meermaals mondeling verzoeken om ons een prijsopgave te geven bleef dit uit.
Wij zijn gedurende het proces elke week een keer langs geweest om te kijken en het proces duurde 3 weken. Omdat onze camper in het aanbouw proces was kon de schuifdeur tijdelijk niet open. Wij hebben aangegeven dat wij op afgesproken d.d. dit op zouden lossen zodat de werkzaamheden uitgevoerd konden worden. Zeker onhandig van ons maar we waren vergeten dat we dit hadden afgesproken en kwamen hier enkele dagen later achter. Ik begrijp oprecht dat dit bedrijf het druk heeft maar vond het wel jammer dat ze niet even contact met ons hadden opgenomen. We hebben een toen een nieuwe dag afgesproken en toen we aankwamen om het te doen gaf het bedrijf aan dat het niet meer nodig was. Ook dit lijkt mij een kleine moeite om even te communiceren. Maar goed… De bus was nagenoeg klaar en stond alleen nog te drogen.
Twee dagen later belde we omdat we nog niet gehoord hadden wanneer we de bus op konden halen en kreeg toen te horen dat hij klaar staat. Ook dit was fijn om te weten en had naar ons inziens best gecommuniceerd kunnen worden. Omdat wij nog steeds geen nieuwe prijsopgave hadden ontvangen vroeg mijn vriend of we de factuur in de mail konden krijgen voor de betalen. De mijn vriend kreeg de vraag terug of hij een probleem had met zijn geheugen dat hij niet gewoon kon onthouden wat het kostte. Met enig pijn en moeite kregen we een prijs via de mail met het ‘verzoek’ om contant te betalen, een factuur hebben we nooit gehad. Dit voelde bij ons totaal niet oke maar omdat wij onze auto zsm terug wilde zijn we met contant geld naar de vestiging gereden.
De uitgevoerde werkzaamheden zijn zwaar ondermaats tot onze grote teleurstelling…
Toen ik een deel aankaarten van wat niet goed was gegaan boog de man waarmee we zaken deden denigrerend naar het geen wat ik aanwees, namelijk dat ze uitwaren geschoten met de zwarte verf, deed net of hij niet zag wat ik bedoelde, zette zijn bril op en vroeg ‘bedoel je dit?’. Terwijl het overduidelijk was dat er zwarte verf zat op een plek waar dat niet hoorde. Dit is uiteindelijk ‘opgelost’, wij hebben de bus in contanten betaald (hier nooit een betaal bewijs van gehad) en bij het weg gaan werd ons aangegeven dat we bij klachten altijd terug konden komen. En klachten hebben we….
- De linker voorzijde van de bumper is gespoten zonder eerste oude schade te herstellen.
- Achterzijde bij de dorpel is over roest heen gespoten
- De gespoten linker achterdeur is slecht dekkend gespoten en vertoont veel oneffenheden.
- De randen van de linker achterdeur zijn niet gespoten waardoor er nog bloot metaal zichtbaar is. Tevens is deze rand zo scherp geworden dat wij ons hieraan hebben opengehaald.
- Raptor liner is een hamer vaste lak voor 4x4 voertuigen alleen de lak op onze auto vertoont al schade wat met de genoemde lak onmogelijk zou moeten zijn. Wij hebben de proef op de som genomen en kunnen de door spuitexpres aangebrachte lak er binnen 15 sec met korrel 320 wegschuren en met Raptor liner zou dit onmogelijk moeten zijn.
Wij willen heel graag een oplossing voor ons probleem maar de enigste oplossing die geboden kon worden was het uitvoeren van herstelwerkzaamheden. Dit blijkt een recht te zijn van het bedrijf maar hier voelen wij gezien de omvang van de slecht uitgevoerde werkzaamheden niks voor. Restitutie van het door ons betaalde bedrag is voor ons de enigste oplossing in deze. Omdat ze nooit mijn mail me de aangepaste overeenkomst hebben bevestigd kan ik wettelijk helaas ook niks met oplichting gezien ze een andere lak hebben aangebracht dan wij hadden verzocht.
Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden want zodra het niet loop zoals hun willen worden ze erg onaardig in het contact, communiceren is echt een punt van aandacht, houden zich niet aan regels zoals het overhandigen van een factuur en dan hebben ik nog niet gesproken over de uitermate slecht uitgevoerde werkzaamheden voor een prijs waar we ook nog wat over kunnen zeggen.
1 Review Plaats review
Sawatdee
|Wij hebben onze VW Crafter camper naar dit bedrijf gebracht om geheel over te laten spuiten met de lak Raptor Liner. We hebben voorafgaand veel contact gehad waaruit een prijsopgave is gekomen. Dit eerste contact is ons goed bevallen omdat we meerdere keren hebben gebeld met vragen en altijd correct ter woord werden gestaan. Op de afgesproken datum hebben wij de auto gebracht en ook hier werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Voor ons (particulieren) was het best spannend omdat het spuiten van een auto toch een redelijk bedrag kost. De eigenaar heeft ons vriendelijk te woord gestaan en gaf aan dat we altijd mogen komen kijken om te zien hoe het proces verloopt. Dit mochten we doen zonder vooraf onze komst kenbaar te maken wat bij ons een heel vertrouw gevoel opwekte.
Na een week kreeg ik een mail dat het bedrijf een expert had laten komen die hun had afgeraden om het voertuig geheel met Raptor liner te spuiten en met het verzoek ons voertuig op te komen halen. Enigszins verbaasd over het verloop en dan met name het feit dat we niet gebeld worden zodat we hier een gesprek over kunnen voeren zijn wij naar de locatie toegegaan. Na een gesprek over de aanpassing van onze wensen zijn we (in onze ogen) overeengekomen dat enkel het onderste deel van ons voertuig met Raptor liner behandeld zou worden. Deze overeenkomst heb ik via de mail bevestig met het verzoek tot een nieuwe prijs opgaven. Echter heeft het bedrijf nooit gereageerd op de mail en ook naar meermaals mondeling verzoeken om ons een prijsopgave te geven bleef dit uit.
Wij zijn gedurende het proces elke week een keer langs geweest om te kijken en het proces duurde 3 weken. Omdat onze camper in het aanbouw proces was kon de schuifdeur tijdelijk niet open. Wij hebben aangegeven dat wij op afgesproken d.d. dit op zouden lossen zodat de werkzaamheden uitgevoerd konden worden. Zeker onhandig van ons maar we waren vergeten dat we dit hadden afgesproken en kwamen hier enkele dagen later achter. Ik begrijp oprecht dat dit bedrijf het druk heeft maar vond het wel jammer dat ze niet even contact met ons hadden opgenomen. We hebben een toen een nieuwe dag afgesproken en toen we aankwamen om het te doen gaf het bedrijf aan dat het niet meer nodig was. Ook dit lijkt mij een kleine moeite om even te communiceren. Maar goed… De bus was nagenoeg klaar en stond alleen nog te drogen.
Twee dagen later belde we omdat we nog niet gehoord hadden wanneer we de bus op konden halen en kreeg toen te horen dat hij klaar staat. Ook dit was fijn om te weten en had naar ons inziens best gecommuniceerd kunnen worden. Omdat wij nog steeds geen nieuwe prijsopgave hadden ontvangen vroeg mijn vriend of we de factuur in de mail konden krijgen voor de betalen. De mijn vriend kreeg de vraag terug of hij een probleem had met zijn geheugen dat hij niet gewoon kon onthouden wat het kostte. Met enig pijn en moeite kregen we een prijs via de mail met het ‘verzoek’ om contant te betalen, een factuur hebben we nooit gehad. Dit voelde bij ons totaal niet oke maar omdat wij onze auto zsm terug wilde zijn we met contant geld naar de vestiging gereden.
De uitgevoerde werkzaamheden zijn zwaar ondermaats tot onze grote teleurstelling…
Toen ik een deel aankaarten van wat niet goed was gegaan boog de man waarmee we zaken deden denigrerend naar het geen wat ik aanwees, namelijk dat ze uitwaren geschoten met de zwarte verf, deed net of hij niet zag wat ik bedoelde, zette zijn bril op en vroeg ‘bedoel je dit?’. Terwijl het overduidelijk was dat er zwarte verf zat op een plek waar dat niet hoorde. Dit is uiteindelijk ‘opgelost’, wij hebben de bus in contanten betaald (hier nooit een betaal bewijs van gehad) en bij het weg gaan werd ons aangegeven dat we bij klachten altijd terug konden komen. En klachten hebben we….
- De linker voorzijde van de bumper is gespoten zonder eerste oude schade te herstellen.
- Achterzijde bij de dorpel is over roest heen gespoten
- De gespoten linker achterdeur is slecht dekkend gespoten en vertoont veel oneffenheden.
- De randen van de linker achterdeur zijn niet gespoten waardoor er nog bloot metaal zichtbaar is. Tevens is deze rand zo scherp geworden dat wij ons hieraan hebben opengehaald.
- Raptor liner is een hamer vaste lak voor 4x4 voertuigen alleen de lak op onze auto vertoont al schade wat met de genoemde lak onmogelijk zou moeten zijn. Wij hebben de proef op de som genomen en kunnen de door spuitexpres aangebrachte lak er binnen 15 sec met korrel 320 wegschuren en met Raptor liner zou dit onmogelijk moeten zijn.
Wij willen heel graag een oplossing voor ons probleem maar de enigste oplossing die geboden kon worden was het uitvoeren van herstelwerkzaamheden. Dit blijkt een recht te zijn van het bedrijf maar hier voelen wij gezien de omvang van de slecht uitgevoerde werkzaamheden niks voor. Restitutie van het door ons betaalde bedrag is voor ons de enigste oplossing in deze. Omdat ze nooit mijn mail me de aangepaste overeenkomst hebben bevestigd kan ik wettelijk helaas ook niks met oplichting gezien ze een andere lak hebben aangebracht dan wij hadden verzocht.
Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden want zodra het niet loop zoals hun willen worden ze erg onaardig in het contact, communiceren is echt een punt van aandacht, houden zich niet aan regels zoals het overhandigen van een factuur en dan hebben ik nog niet gesproken over de uitermate slecht uitgevoerde werkzaamheden voor een prijs waar we ook nog wat over kunnen zeggen.