Kom je iets terugbrengen en wil je in plaats van een waardebon geld terug omdat je niet uit de omgeving komt ontstaat er een bijzonder agressieve reactie vanuit de twee verkopers. Voelde mij als klant ronduit onveilig!
Onderstaande ter info voor de eigenaar ( en ik zou ander personeel overwegen).
en tegeodbom hoef je echter als klant niet te accepteren. Al staat het duizend keer in de winkel vermeld, het burgerlijk wetboek is daar heel duidelijk over: je mag als klant in ruil voor het terugbrengen van het artikel gewoon je geld terug vragen.
Tegenwoordig is het zelfs zo, dat je ZONDER kassabon je geld terug kunt krijgen, wanneer je aannemelijk kunt maken dat het artikel uit de winkel afkomstig is, waar je het op dat moment terugbrengt. Ook hier is het Burgerlijk wetboek tegenwoordig heel duidelijk in. Je staat in dit geval als klant sterk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Adil
|
Top zaak top service en mooie outfits wat willen we nog meer houden zo boys????
2 Reviews Plaats review
Jeroen
|Kom je iets terugbrengen en wil je in plaats van een waardebon geld terug omdat je niet uit de omgeving komt ontstaat er een bijzonder agressieve reactie vanuit de twee verkopers. Voelde mij als klant ronduit onveilig!
Onderstaande ter info voor de eigenaar ( en ik zou ander personeel overwegen).
en tegeodbom hoef je echter als klant niet te accepteren. Al staat het duizend keer in de winkel vermeld, het burgerlijk wetboek is daar heel duidelijk over: je mag als klant in ruil voor het terugbrengen van het artikel gewoon je geld terug vragen.
Tegenwoordig is het zelfs zo, dat je ZONDER kassabon je geld terug kunt krijgen, wanneer je aannemelijk kunt maken dat het artikel uit de winkel afkomstig is, waar je het op dat moment terugbrengt. Ook hier is het Burgerlijk wetboek tegenwoordig heel duidelijk in. Je staat in dit geval als klant sterk.
Adil
|Top zaak top service en mooie outfits wat willen we nog meer houden zo boys????