Mijn man kocht 2 zwembroeken van de actie (2e zwembroek voor 15 euri). Het waren 2 verschillende acties (1 uit de actie 2 voor 50 en 1 uit de actie 2 voor 40) dus we wisten niet hoe dat zou werken. De jongen aan de kassa (Matthijs) zei dat hij 5 euro extra moest rekenen. Omdat we dat verhaal niet snapten vroeg mijn man hoeveel we dan moesten betalen. "60 euro"
Ik zei dat ik niet dacht dat dit klopte want dit was de originele prijs, zonder actie. Er volgde een heleboel geharrewar, waarin ik voorstelde dat hij zijn leidinggevende er maar bij moest halen. Later bleek dat hij onze vraag anders had begrepen dat mijn man het had bedoeld. Dit kon hij echter niet verwoorden, het enige dat hij kon zeggen was dat wij een domme vraag hadden gesteld, dat ik me heel gek gedroeg en dat hij ons nooit meer in de winkel wilde zien.
Pardon? Een andere medewerkster stond erbij en keer ernaar.
Deze mensen hebben nog veel te leren over klantvriendelijkheid. Of zouden ze geen klanten willen?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
dung
|
Zodra ze iets aan je kunnen verdienen word je geholpen, maar owee als je met iets terug komt.
bikini van mijn dochter na 1 dagje sanadoom helemaal uitgelubberd en vol pluisjes.
dus wij ermee terug ja het was onze eigenschuld moesten we maar voorzichtiger zijn.
nee komt door de kwaliteit van de stof en dient gewoon terug gestuurd te worden naar de leverancier. na veel gezeik en brutaliteit van hun kant nadat we hebben aangegeven officiele klacht in te dienen zouden hun het gaan terug sturen en moesten wij een week wachten.
klachten regestratie is gewoon aan kladblok en papieren om retour te sturen moesten ze zoeken. Toen wisten ze niet eens hoe ze het moesten invullen.
de volgende ochtend bna opening werd ik direct gebeld om een nieuwe uit te zoeken. geld terug kon niet mijn dochter toch maar een andere uit laten zoeken natuurlijk was er maar 1 die paste dus kon ik nog 20€ bijleggen ook voor een bikini die ik ergens anders voor minder had gehad.
mijn ervaring en wat ik weet van meerdere zeer slecht zodra je een klacht hebt. brutaal grotemond en geregeld zelfs tegen het agressieve aan van meneer.
hier kom ik nooit ik zei wel naar de stad of beuningen ook al kom ik dagelijks in dukenburg
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Pfister, A.
|
Voor vacantie shorts, shirts, en 2 zwembroeken voor over de 100 eurogekocht
Een short was goed, de tweede begon na korte tijd dragen over de zwembroek opbollingen te vertonen aan de voorzijde op de rechter broekspijp.Ben ermee terug gegaan, maar de eigenaar wilde niets vergoeden. Zo ga je niet met klanten om. Klant kwijt voor nog geen 2 tientjes. Hoe dom kun je wezen
Nooit koop ik er meer
3 Reviews Plaats review
s.v.gerwen
|Mijn man kocht 2 zwembroeken van de actie (2e zwembroek voor 15 euri). Het waren 2 verschillende acties (1 uit de actie 2 voor 50 en 1 uit de actie 2 voor 40) dus we wisten niet hoe dat zou werken. De jongen aan de kassa (Matthijs) zei dat hij 5 euro extra moest rekenen. Omdat we dat verhaal niet snapten vroeg mijn man hoeveel we dan moesten betalen. "60 euro"
Ik zei dat ik niet dacht dat dit klopte want dit was de originele prijs, zonder actie. Er volgde een heleboel geharrewar, waarin ik voorstelde dat hij zijn leidinggevende er maar bij moest halen. Later bleek dat hij onze vraag anders had begrepen dat mijn man het had bedoeld. Dit kon hij echter niet verwoorden, het enige dat hij kon zeggen was dat wij een domme vraag hadden gesteld, dat ik me heel gek gedroeg en dat hij ons nooit meer in de winkel wilde zien.
Pardon? Een andere medewerkster stond erbij en keer ernaar.
Deze mensen hebben nog veel te leren over klantvriendelijkheid. Of zouden ze geen klanten willen?
dung
|Zodra ze iets aan je kunnen verdienen word je geholpen, maar owee als je met iets terug komt.
bikini van mijn dochter na 1 dagje sanadoom helemaal uitgelubberd en vol pluisjes.
dus wij ermee terug ja het was onze eigenschuld moesten we maar voorzichtiger zijn.
nee komt door de kwaliteit van de stof en dient gewoon terug gestuurd te worden naar de leverancier. na veel gezeik en brutaliteit van hun kant nadat we hebben aangegeven officiele klacht in te dienen zouden hun het gaan terug sturen en moesten wij een week wachten.
klachten regestratie is gewoon aan kladblok en papieren om retour te sturen moesten ze zoeken. Toen wisten ze niet eens hoe ze het moesten invullen.
de volgende ochtend bna opening werd ik direct gebeld om een nieuwe uit te zoeken. geld terug kon niet mijn dochter toch maar een andere uit laten zoeken natuurlijk was er maar 1 die paste dus kon ik nog 20€ bijleggen ook voor een bikini die ik ergens anders voor minder had gehad.
mijn ervaring en wat ik weet van meerdere zeer slecht zodra je een klacht hebt. brutaal grotemond en geregeld zelfs tegen het agressieve aan van meneer.
hier kom ik nooit ik zei wel naar de stad of beuningen ook al kom ik dagelijks in dukenburg
Pfister, A.
|Voor vacantie shorts, shirts, en 2 zwembroeken voor over de 100 eurogekocht
Een short was goed, de tweede begon na korte tijd dragen over de zwembroek opbollingen te vertonen aan de voorzijde op de rechter broekspijp.Ben ermee terug gegaan, maar de eigenaar wilde niets vergoeden. Zo ga je niet met klanten om. Klant kwijt voor nog geen 2 tientjes. Hoe dom kun je wezen
Nooit koop ik er meer