ik ben altijd blij geweest met me haar nadat ik bij brainwash kwam. Ze zouden highlights zetten. Ze hebben 1 uur!!! me haar in het bleek gelaten, vervolgens 5x gewassen en DAARNA style. Het was een vreselijke kleur en toen ik uit de winkel stapte kon ik gewoon plukken uit me haar halen. Volgende dag nog steeds en ben terug gekomen want wilde me haar zoals normale kleur weer. Ik liet hun zien hoeveel eruit was gevallen, ze deden alsof dit de normaalste zaak was en dat ik me maar aanstelde. Nou fijm, 80 euro weggegooid voor een amateurs die doen alsof ze alles beter weten
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
R.de Jonge
|
Mijn vrouw is geholpen en goed geknipt. Er is geknipt zonder mondkapje door de kapster. Na de knipbeurt kwam ze hier pas achter. Mijn vrouw is 73 en heeft hartfalen en is diabetis. Ik vind dit zeer onverantwoordelijk en niet in lijn met uw eigen covid protocol daarin staat dat er wel degelijk met mondkapjes word gewerkt. Een afspraak met een andere kapper is juist hierom afgezegd.
4.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Sharita
|
Bij binnenkomst werd ik goed ontvangen. Ik mocht gaan zitten. Vanaf de achterkant kwam er een stem uit, tegen de andere kapsters, weet jij wie je binnen laat? Ik was de laatste klant en voelde gelijk niet op mijn gemakt. Andere klanten die nog zaten te wachten, hoorden het ook en keken hele tijd uit hun ooghoeken. De kapster die zo hard riep,leipalmet een sacherijnig gezicht en dacht de hele tijd tijd,alsmaar niet door haar geknipt wordt,omdat ik wist dat mijn haar afgeraffeld zou worden. Ik bleef toch netjes wachten tot ik geholpen werd. Na al het geknipt en gebeuren was ik eindelijk aan de beurt. Ik had de volgende dag een feestje en dacht mooi mijn haar geknipt te hebben. Toen ik eindelijk in de stoel terecht kwam, werd aan mij niet gevraagd, wat ik voor kapsel wil hebben. Ik had het nog makkelijk gedaan voor ze, had wassen, knippen en drogen en koste 16,50. Werd niks gedaan met mij haar en begon de kapster gelijk mijn droge haar te knippen , zo met andere woorden, mag je gelijk ophoepelen. Ik heb ook nog 16,50 netjes betaald. Toen ik thuis kwam,ben ik mijn haar gaan wassen, zelf föhnen om in model te krijgen. Nog ik mag het had hard op zeggen dat ik niet blij bent en dat mijn haar verpest is en dat mijn haar echt niet meer uitziet. ik weet dat terug moest gaan voor correctie, maar heb liever, dat ik niet meer voor de tweede keer mijn haar verpesten. Ik kan alleen zeggen, dat ze geen ervaring hebben met knippen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gesponsord
Priya Lalaram
|
voor een laag prijs word je haren geknipt en gewassen. is best wel druk dus soms moet je lang wachten. ze zijn professioneel en klantgericht. ze maken een praatje met je.
Ik ben tevreden hoe ze me haren altijd knippen. nadeel is lang wachten.
4 Reviews Plaats review
T
|ik ben altijd blij geweest met me haar nadat ik bij brainwash kwam. Ze zouden highlights zetten. Ze hebben 1 uur!!! me haar in het bleek gelaten, vervolgens 5x gewassen en DAARNA style. Het was een vreselijke kleur en toen ik uit de winkel stapte kon ik gewoon plukken uit me haar halen. Volgende dag nog steeds en ben terug gekomen want wilde me haar zoals normale kleur weer. Ik liet hun zien hoeveel eruit was gevallen, ze deden alsof dit de normaalste zaak was en dat ik me maar aanstelde. Nou fijm, 80 euro weggegooid voor een amateurs die doen alsof ze alles beter weten
R.de Jonge
|Mijn vrouw is geholpen en goed geknipt. Er is geknipt zonder mondkapje door de kapster. Na de knipbeurt kwam ze hier pas achter. Mijn vrouw is 73 en heeft hartfalen en is diabetis. Ik vind dit zeer onverantwoordelijk en niet in lijn met uw eigen covid protocol daarin staat dat er wel degelijk met mondkapjes word gewerkt. Een afspraak met een andere kapper is juist hierom afgezegd.
Sharita
|Bij binnenkomst werd ik goed ontvangen. Ik mocht gaan zitten. Vanaf de achterkant kwam er een stem uit, tegen de andere kapsters, weet jij wie je binnen laat? Ik was de laatste klant en voelde gelijk niet op mijn gemakt. Andere klanten die nog zaten te wachten, hoorden het ook en keken hele tijd uit hun ooghoeken. De kapster die zo hard riep,leipalmet een sacherijnig gezicht en dacht de hele tijd tijd,alsmaar niet door haar geknipt wordt,omdat ik wist dat mijn haar afgeraffeld zou worden. Ik bleef toch netjes wachten tot ik geholpen werd. Na al het geknipt en gebeuren was ik eindelijk aan de beurt. Ik had de volgende dag een feestje en dacht mooi mijn haar geknipt te hebben. Toen ik eindelijk in de stoel terecht kwam, werd aan mij niet gevraagd, wat ik voor kapsel wil hebben. Ik had het nog makkelijk gedaan voor ze, had wassen, knippen en drogen en koste 16,50. Werd niks gedaan met mij haar en begon de kapster gelijk mijn droge haar te knippen , zo met andere woorden, mag je gelijk ophoepelen. Ik heb ook nog 16,50 netjes betaald. Toen ik thuis kwam,ben ik mijn haar gaan wassen, zelf föhnen om in model te krijgen. Nog ik mag het had hard op zeggen dat ik niet blij bent en dat mijn haar verpest is en dat mijn haar echt niet meer uitziet. ik weet dat terug moest gaan voor correctie, maar heb liever, dat ik niet meer voor de tweede keer mijn haar verpesten. Ik kan alleen zeggen, dat ze geen ervaring hebben met knippen.
Priya Lalaram
|voor een laag prijs word je haren geknipt en gewassen. is best wel druk dus soms moet je lang wachten. ze zijn professioneel en klantgericht. ze maken een praatje met je.
Ik ben tevreden hoe ze me haren altijd knippen. nadeel is lang wachten.
Klaas
|