De verzekering vergoedt per 3 kalenderjaar je bril (op sterkte).
Na een oogmeting werd ons verteld door een medewerker dat we al op 3 jaar zaten en opnieuw een bril konden bestellen. 1+1 gratis is een onzin verhaal. Na uitzoeken van de juiste brillen, kom je bij de kassa. Krijg je een uitleg en ben je alsnog paar hondertjes kwijt. Een lullig bedrag van €100 wordt naar je verzekering gestuurd voor declaratie.
Wij hebben alsnog de laatste €100 zelf moeten betalen. De verzekering geeft aan dat de vorige nota niet op tijd is doorgestuurd en dat onze 3 kalenderjaren niet om is.
Netjes terug gebeld naar Spacsavers...
Helemaal niet klantvriendelijk, geen excuus, niet laten uitpraten... "moest je maar zelf je verzekering checken..."
Wat je bij de balie hoort is dus niet te vertrouwen is mijn ervaring.
Zal geen hongersnood lijden van de laatste €100 die ik alsnog moest betalen.
Het is de manier waarop je wordt behandeld na je aankoop!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Desiree Fleur
|
Het was weer tijd om mijn ogen na te laten kijken, nou ik wist niet wat ik zag wat n prachtige winkel is het geworden zeg!! En ook de oogcontrole was helemaal nieuw voor mij geen gedoe met glaasjes opzetten of hand voor een oog en dan van afstand zeggen wat er op het bord stond , het ging allemaal met de computer fantastisch gewoon en ook zo klaar, wat n verbetering zeg en ik vind het personeel ook super aardig, ik kan het iedereen aanbevelen ga naar specsavers echt goed, het ophalen ging ging ook prima ik het er niet lang op hoeven wachten!! Ik ben zeer tevreden over Specsavers !!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
René Uffelie
|
Ik kom al 20 jaar in de vestiging van Zaandam en altijd positief. Dit jaar een nieuwe leesbril en een bril voor afstand. Van die laatste klopte in eerste instantie 1 glas niet. Nieuw glas, uit proberen, 2 nieuwe glazen. Helaas nog niet goed. Bleek te veel spanning op montuur te staan, dit hersteld: oké.
Maar van begin af aan, 1x per week terug om bij te stellen, vanwege behoorlijke pijn. En dit heb ik nog nooit gehad met een bril. Fijn personeel hoor, goed geholpen, maar persoonlijk kom ik daar niet meer om wederom de boel te laten stellen. Voor dit, ga ik naar een andere opticien. Voel mij inmiddels enorm bezwaard om weer langs te moeten om alles bij te stellen. Tot die tijd maar mijn oude brilletje op mijn neus.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.g. van der linden
|
Helemaal geen 2e bril gratis, kost gewoon 150 euro. De eerste bril moet je wel betalen. Grote nep al die reclame. Bij afspraak weet niemand wat er afgesproken is. Steeds weer andere mensen en die ontkennen alle afspraken. Gewoon onbetrouwbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Es
|
Super geholpen! Ze nemen de tijd voor je en ze staan je vriendelijk te woord! Dit in tegenstelling tot Specsavers op het Osdorpplein waar service en klantvriendelijkheid ver te zoeken zijn.
Daarnaast een goede 1+1 brillenactie inclusief een zonnebril op sterkte en genoeg keuze voor mooie merken zoals Marc Jacobs, Lacoste, Karen Millen etc.
Ga zo door team Zaandam! Daar kan Amsterdam Osdorp veel van leren! Misschien een idee om ze bij jullie stage te laten lopen.
177 Reviews Plaats review
Zey
|De verzekering vergoedt per 3 kalenderjaar je bril (op sterkte).
Na een oogmeting werd ons verteld door een medewerker dat we al op 3 jaar zaten en opnieuw een bril konden bestellen. 1+1 gratis is een onzin verhaal. Na uitzoeken van de juiste brillen, kom je bij de kassa. Krijg je een uitleg en ben je alsnog paar hondertjes kwijt. Een lullig bedrag van €100 wordt naar je verzekering gestuurd voor declaratie.
Wij hebben alsnog de laatste €100 zelf moeten betalen. De verzekering geeft aan dat de vorige nota niet op tijd is doorgestuurd en dat onze 3 kalenderjaren niet om is.
Netjes terug gebeld naar Spacsavers...
Helemaal niet klantvriendelijk, geen excuus, niet laten uitpraten... "moest je maar zelf je verzekering checken..."
Wat je bij de balie hoort is dus niet te vertrouwen is mijn ervaring.
Zal geen hongersnood lijden van de laatste €100 die ik alsnog moest betalen.
Het is de manier waarop je wordt behandeld na je aankoop!
Desiree Fleur
|Het was weer tijd om mijn ogen na te laten kijken, nou ik wist niet wat ik zag wat n prachtige winkel is het geworden zeg!! En ook de oogcontrole was helemaal nieuw voor mij geen gedoe met glaasjes opzetten of hand voor een oog en dan van afstand zeggen wat er op het bord stond , het ging allemaal met de computer fantastisch gewoon en ook zo klaar, wat n verbetering zeg en ik vind het personeel ook super aardig, ik kan het iedereen aanbevelen ga naar specsavers echt goed, het ophalen ging ging ook prima ik het er niet lang op hoeven wachten!! Ik ben zeer tevreden over Specsavers !!
René Uffelie
|Ik kom al 20 jaar in de vestiging van Zaandam en altijd positief. Dit jaar een nieuwe leesbril en een bril voor afstand. Van die laatste klopte in eerste instantie 1 glas niet. Nieuw glas, uit proberen, 2 nieuwe glazen. Helaas nog niet goed. Bleek te veel spanning op montuur te staan, dit hersteld: oké.
Maar van begin af aan, 1x per week terug om bij te stellen, vanwege behoorlijke pijn. En dit heb ik nog nooit gehad met een bril. Fijn personeel hoor, goed geholpen, maar persoonlijk kom ik daar niet meer om wederom de boel te laten stellen. Voor dit, ga ik naar een andere opticien. Voel mij inmiddels enorm bezwaard om weer langs te moeten om alles bij te stellen. Tot die tijd maar mijn oude brilletje op mijn neus.
J.g. van der linden
|Helemaal geen 2e bril gratis, kost gewoon 150 euro. De eerste bril moet je wel betalen. Grote nep al die reclame. Bij afspraak weet niemand wat er afgesproken is. Steeds weer andere mensen en die ontkennen alle afspraken. Gewoon onbetrouwbaar.
Es
|Super geholpen! Ze nemen de tijd voor je en ze staan je vriendelijk te woord! Dit in tegenstelling tot Specsavers op het Osdorpplein waar service en klantvriendelijkheid ver te zoeken zijn.
Daarnaast een goede 1+1 brillenactie inclusief een zonnebril op sterkte en genoeg keuze voor mooie merken zoals Marc Jacobs, Lacoste, Karen Millen etc.
Ga zo door team Zaandam! Daar kan Amsterdam Osdorp veel van leren! Misschien een idee om ze bij jullie stage te laten lopen.