Na jaren problemen met mijn gehoorapparaten waarbij steeds instellingen werden aangepast door specsavers eindelijk doorgestuurd naar het audiologisch centrum. Daar constateerde ze dat ik geen uitbreiding nodig had d.m.v. een ander hulpmiddel. Maar dat de gehoorapparaten totaal verkeerd waren afgesteld!! Eindelijk hoor ik nu weer goed, en zijn een aantal jaren verpest van mijn leven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jamil
|
Heel slechte personeel in Middelburg veel vrienden hebben klachten ik heb zelf voor mij zoon en dochter bij jullie bril gemaakt na een jaar niet meer goed.ik dacht heb ik grantie maar jammer hun nog slechter gemaakt mij dochter zonder bril hun zij nog andere bril moet maken met eigen geld heel slechte ervaring met jullie
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P. Visser
|
Zeer goede en vlotte service; erg vriendelijke medewerkers.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
middelburger
|
leesbril gekocht,rechter kunststof glas is 2 x zo dik als t rechter,tig keren terug geweest omdat hij steeds afzakt en is nog niet goed,vriendelijk personeel dat wel maar ik kom er niet meer,heb mij uit het systeem laten halen.Je kan beter naar een parteculier gaan Specsavers en meer van zulk zaken zijn allemaal ketens,verkoopsters moeten een x aantal brillen verkopen lukt ze dat niet moeten ze op t matje komen om t zomaar ff t zeggen ze hebben maar 10 tot 15 min voor een klant.Kan nog wel poosje door gaan maar heb daar geen zin in.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lia
|
Vooruitstrevend met goede aanbiedingen en een duidelijke website. Deskundig en vriendelijk personeel die toch tussendoor zonder vooraf een afspraak te hebben gemaakt, tijd voor je vrijmaken.
97 Reviews Plaats review
Ad Loose
|Na jaren problemen met mijn gehoorapparaten waarbij steeds instellingen werden aangepast door specsavers eindelijk doorgestuurd naar het audiologisch centrum. Daar constateerde ze dat ik geen uitbreiding nodig had d.m.v. een ander hulpmiddel. Maar dat de gehoorapparaten totaal verkeerd waren afgesteld!! Eindelijk hoor ik nu weer goed, en zijn een aantal jaren verpest van mijn leven.
Jamil
|Heel slechte personeel in Middelburg veel vrienden hebben klachten ik heb zelf voor mij zoon en dochter bij jullie bril gemaakt na een jaar niet meer goed.ik dacht heb ik grantie maar jammer hun nog slechter gemaakt mij dochter zonder bril hun zij nog andere bril moet maken met eigen geld heel slechte ervaring met jullie
P. Visser
|Zeer goede en vlotte service; erg vriendelijke medewerkers.
middelburger
|leesbril gekocht,rechter kunststof glas is 2 x zo dik als t rechter,tig keren terug geweest omdat hij steeds afzakt en is nog niet goed,vriendelijk personeel dat wel maar ik kom er niet meer,heb mij uit het systeem laten halen.Je kan beter naar een parteculier gaan Specsavers en meer van zulk zaken zijn allemaal ketens,verkoopsters moeten een x aantal brillen verkopen lukt ze dat niet moeten ze op t matje komen om t zomaar ff t zeggen ze hebben maar 10 tot 15 min voor een klant.Kan nog wel poosje door gaan maar heb daar geen zin in.
Lia
|Vooruitstrevend met goede aanbiedingen en een duidelijke website. Deskundig en vriendelijk personeel die toch tussendoor zonder vooraf een afspraak te hebben gemaakt, tijd voor je vrijmaken.