De laatste 10 jaar > 10 brillen gekocht.
Normaal een paar reparaties gedaan op titanium monturen.
Maar dan viel er zomaar stangetje af , een totaal ander stang aangeboden voor 80€ of nieuwe montuur tot 129€(normaal prijs).
Zeer arrogant medewerker- dus nooit weer. Service is blijkbaar vergeten woordje.
Na vele jaren - triest verhaal.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joke
|
Een 3 jaar oude bril was in de vakantie stuk gegaan, garantie 2 jaar. Maar bij Specsavers Doetinchem geen probleem, er was nog eenzelfde montuur in de kast beneden en glazen overgezet. Dus weer een, bijna, nieuwe bril. Zo’n super service. Dankjewel lieve medewerkster in Doetinchem. Top!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nicole
|
Deel van het personeel loopt traag en ongeïnteresseerd rond en ziet er onverzorgd uit. Ik had om 9 uur een afspraak, maar mocht zelfs 1 minuut voor 9 uur niet naar binnen. Nee, we gaan om 9 uur open. Naar mijn idee moet je dan geen afspraken maken om 9 uur.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Resink
|
Zeer,zeer ongemotiveerd en onvriendelijk personeel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Raymonda
|
Waarom is mijn reactie niet geplaatst? Misschien is het beter om het op Facebook openbaar te plaatsen als jullie niet reageren op mijn klacht, jammer dat het zo moet, maar een reactie of verontschuldiging zou op zijn plaats zijn
137 Reviews Plaats review
Larsen
|De laatste 10 jaar > 10 brillen gekocht.
Normaal een paar reparaties gedaan op titanium monturen.
Maar dan viel er zomaar stangetje af , een totaal ander stang aangeboden voor 80€ of nieuwe montuur tot 129€(normaal prijs).
Zeer arrogant medewerker- dus nooit weer. Service is blijkbaar vergeten woordje.
Na vele jaren - triest verhaal.
Joke
|Een 3 jaar oude bril was in de vakantie stuk gegaan, garantie 2 jaar. Maar bij Specsavers Doetinchem geen probleem, er was nog eenzelfde montuur in de kast beneden en glazen overgezet. Dus weer een, bijna, nieuwe bril. Zo’n super service. Dankjewel lieve medewerkster in Doetinchem. Top!
Nicole
|Deel van het personeel loopt traag en ongeïnteresseerd rond en ziet er onverzorgd uit. Ik had om 9 uur een afspraak, maar mocht zelfs 1 minuut voor 9 uur niet naar binnen. Nee, we gaan om 9 uur open. Naar mijn idee moet je dan geen afspraken maken om 9 uur.
Resink
|Zeer,zeer ongemotiveerd en onvriendelijk personeel.
Raymonda
|Waarom is mijn reactie niet geplaatst? Misschien is het beter om het op Facebook openbaar te plaatsen als jullie niet reageren op mijn klacht, jammer dat het zo moet, maar een reactie of verontschuldiging zou op zijn plaats zijn