Telefonisch een afspraak gemaakt bij de spec savers diagonaal in Stad .duidelijk aangegeven dat ik een contact lens meting wil voor harde lenzen . Datum was vandaag om 13.45 rond 13.20 waren we al in de winkel en heb aangemeld bij de balie .hier ook aangeven dat ik voor harde lenzen kom 1e meting.Ging zitten en werd gelijk naar binnen geroepen .Toen ik zei dat ik voor een oogmeting kwam voor harde lenzen zei jij gelijk nee dat gaat niet hier staat 30 min voor en ik zie dat u voor gewone lenzen komt .Ik zie het ptobleem niet duidelijk aangeven en was al 15 min eerder dan mijn afdpraak .Nou niks dus stond weer buiten voor niks vrij genomen .erg onvriemdelijk had even de tijd genomen ik was immers 15 te vroeg had makkelijk gekund .Geen tijd of geen zin !!!
Hier kom ik dus niet meer.Naar een andere opticien geweest 2 deuren verder en hier vriendelijk geholpen en hebben met mij meegedacht dat ik gelijk zaterdag 13 sept voor een oogmeting kan komen.specsavers zou kan het ook !!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martin van den Hoorn
|
Bril pootje was kapot gegaan. In de winkel werd vermeld "dit montuur hebben wij niets meer, ik kan niets voor u doen".
Na aandringen moest ik de bril achterlaten en zouden ze "gaan zoeken naar andere bril pootjes".
Na een week niets gehoord te hebben zelf maar gebeld, na veel zoeken hadden ze mijn bril gevonden: "het veertje wat er in zit hebben wij niet meer, mogen wij er een ander veertje in zetten".
Lijkt mij logisch dat als je dit constateert gelijk de klant belt en niet de bril een week aan de kant legt
Na 1,5 week is eindelijk de bril klaar, hebben ze 1 pootje vervangen door een zwart pootje terwijl de andere een wit pootje is. Gelijk maar gevraagd of dan beide niet gelijk hadden kunnen vervangen met als antwoord: "we hebben maar 1 pootje meneer, u moet het hiermee maar mee doen, tot ziens" en ze loopt weg.
Ik kom nooit meer terug bij deze zaak
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Irene
|
Geen woorden voor
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
!!!
|
Vandaag 04-05-2020 om 14:01 ben ik als vaste klant naar de specsavers gegaan in almere stad. Het volgende... ik sta netjes te wachten in de rij totdat een vrouw achter mij eerder werd geholpen geen probleem dacht ik tot dat die desbetreffende man door wie wij allemaal zijn geholpen het volgende zei:'' Je hebt een verkeerde afkomst daarom snap je...'' Nou ik wist niet hoe ik moest reageren mond vol tanden liep ik de zaak uit ben totaal niet van de revieuws schrijven maar dit ging mij te ver
138 Reviews Plaats review
Hilly benninger
|Telefonisch een afspraak gemaakt bij de spec savers diagonaal in Stad .duidelijk aangegeven dat ik een contact lens meting wil voor harde lenzen . Datum was vandaag om 13.45 rond 13.20 waren we al in de winkel en heb aangemeld bij de balie .hier ook aangeven dat ik voor harde lenzen kom 1e meting.Ging zitten en werd gelijk naar binnen geroepen .Toen ik zei dat ik voor een oogmeting kwam voor harde lenzen zei jij gelijk nee dat gaat niet hier staat 30 min voor en ik zie dat u voor gewone lenzen komt .Ik zie het ptobleem niet duidelijk aangeven en was al 15 min eerder dan mijn afdpraak .Nou niks dus stond weer buiten voor niks vrij genomen .erg onvriemdelijk had even de tijd genomen ik was immers 15 te vroeg had makkelijk gekund .Geen tijd of geen zin !!!
Hier kom ik dus niet meer.Naar een andere opticien geweest 2 deuren verder en hier vriendelijk geholpen en hebben met mij meegedacht dat ik gelijk zaterdag 13 sept voor een oogmeting kan komen.specsavers zou kan het ook !!
Martin van den Hoorn
|Bril pootje was kapot gegaan. In de winkel werd vermeld "dit montuur hebben wij niets meer, ik kan niets voor u doen".
Na aandringen moest ik de bril achterlaten en zouden ze "gaan zoeken naar andere bril pootjes".
Na een week niets gehoord te hebben zelf maar gebeld, na veel zoeken hadden ze mijn bril gevonden: "het veertje wat er in zit hebben wij niet meer, mogen wij er een ander veertje in zetten".
Lijkt mij logisch dat als je dit constateert gelijk de klant belt en niet de bril een week aan de kant legt
Na 1,5 week is eindelijk de bril klaar, hebben ze 1 pootje vervangen door een zwart pootje terwijl de andere een wit pootje is. Gelijk maar gevraagd of dan beide niet gelijk hadden kunnen vervangen met als antwoord: "we hebben maar 1 pootje meneer, u moet het hiermee maar mee doen, tot ziens" en ze loopt weg.
Ik kom nooit meer terug bij deze zaak
Irene
|Geen woorden voor
!!!
|Vandaag 04-05-2020 om 14:01 ben ik als vaste klant naar de specsavers gegaan in almere stad. Het volgende... ik sta netjes te wachten in de rij totdat een vrouw achter mij eerder werd geholpen geen probleem dacht ik tot dat die desbetreffende man door wie wij allemaal zijn geholpen het volgende zei:'' Je hebt een verkeerde afkomst daarom snap je...'' Nou ik wist niet hoe ik moest reageren mond vol tanden liep ik de zaak uit ben totaal niet van de revieuws schrijven maar dit ging mij te ver
Sandra van Luijk
|Voor dicteerde keer deze week zo teleurgesteld