Bril pootje was kapot gegaan. In de winkel werd vermeld "dit montuur hebben wij niets meer, ik kan niets voor u doen".
Na aandringen moest ik de bril achterlaten en zouden ze "gaan zoeken naar andere bril pootjes".
Na een week niets gehoord te hebben zelf maar gebeld, na veel zoeken hadden ze mijn bril gevonden: "het veertje wat er in zit hebben wij niet meer, mogen wij er een ander veertje in zetten".
Lijkt mij logisch dat als je dit constateert gelijk de klant belt en niet de bril een week aan de kant legt
Na 1,5 week is eindelijk de bril klaar, hebben ze 1 pootje vervangen door een zwart pootje terwijl de andere een wit pootje is. Gelijk maar gevraagd of dan beide niet gelijk hadden kunnen vervangen met als antwoord: "we hebben maar 1 pootje meneer, u moet het hiermee maar mee doen, tot ziens" en ze loopt weg.
Ik kom nooit meer terug bij deze zaak
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Irene
|
Geen woorden voor
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
!!!
|
Vandaag 04-05-2020 om 14:01 ben ik als vaste klant naar de specsavers gegaan in almere stad. Het volgende... ik sta netjes te wachten in de rij totdat een vrouw achter mij eerder werd geholpen geen probleem dacht ik tot dat die desbetreffende man door wie wij allemaal zijn geholpen het volgende zei:'' Je hebt een verkeerde afkomst daarom snap je...'' Nou ik wist niet hoe ik moest reageren mond vol tanden liep ik de zaak uit ben totaal niet van de revieuws schrijven maar dit ging mij te ver
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra van Luijk
|
Voor dicteerde keer deze week zo teleurgesteld
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R. J.
|
Vond het geen plus dat de medewerkers niet op de hoogte waren van de actuele reclame in de media
137 Reviews Plaats review
Martin van den Hoorn
|Bril pootje was kapot gegaan. In de winkel werd vermeld "dit montuur hebben wij niets meer, ik kan niets voor u doen".
Na aandringen moest ik de bril achterlaten en zouden ze "gaan zoeken naar andere bril pootjes".
Na een week niets gehoord te hebben zelf maar gebeld, na veel zoeken hadden ze mijn bril gevonden: "het veertje wat er in zit hebben wij niet meer, mogen wij er een ander veertje in zetten".
Lijkt mij logisch dat als je dit constateert gelijk de klant belt en niet de bril een week aan de kant legt
Na 1,5 week is eindelijk de bril klaar, hebben ze 1 pootje vervangen door een zwart pootje terwijl de andere een wit pootje is. Gelijk maar gevraagd of dan beide niet gelijk hadden kunnen vervangen met als antwoord: "we hebben maar 1 pootje meneer, u moet het hiermee maar mee doen, tot ziens" en ze loopt weg.
Ik kom nooit meer terug bij deze zaak
Irene
|Geen woorden voor
!!!
|Vandaag 04-05-2020 om 14:01 ben ik als vaste klant naar de specsavers gegaan in almere stad. Het volgende... ik sta netjes te wachten in de rij totdat een vrouw achter mij eerder werd geholpen geen probleem dacht ik tot dat die desbetreffende man door wie wij allemaal zijn geholpen het volgende zei:'' Je hebt een verkeerde afkomst daarom snap je...'' Nou ik wist niet hoe ik moest reageren mond vol tanden liep ik de zaak uit ben totaal niet van de revieuws schrijven maar dit ging mij te ver
Sandra van Luijk
|Voor dicteerde keer deze week zo teleurgesteld
R. J.
|Vond het geen plus dat de medewerkers niet op de hoogte waren van de actuele reclame in de media