Met vervolg op mijn vorige review.
Mijn ene gehoorapparaat met een defect, is diezelfde dag nog opgestuurd, en enkele dagen later per post naar mij doorgestuurd, waar ik erg blij mee was. Omdat ophalen döor defecte Haringvlietbrug, voor mij erg lastig zou zijn. In deze lof voor deze goede service!
Ook was er nog informatie bij gedaan. Zelfs een copy handleiding.
Alles toppy. Kan niet beter!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maarten H.
|
Had via de telefoon mijn probleem met mijn gehoorapparaat uitgelegd.
Met nog wat praktische problemen aangaande bereikbaarheid.
Ondanks dat ik bij een ander filiaal klant was, werd er sympathiek en adequaat gereageerd en kon ik gelijk de andere dag al komen. Ondanks dat het er druk was, wist de audiciene multitaskend een collega in te schakelen, die mij zeer tevredenzijnde geholpen heeft.
Geeft veel vertrouwen om met Specsavers Oud Beijerland verder te gaan.
Personeel hartelijk bedankt.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henny du Pree
|
Zeer slecht, ik ben steeds terug gegaan met een klacht dat de bril niet goed was. Ook werd gezegd dat de meeting door de oogarts niet klopte. Het leesgedeelte is helemaal verkeerd opgemeten. Ik gebruik nu steeds m'n oude bril waarmee ik beter kan lezen. Als advies kreeg ik om da maar een leesbril erbij te nemen. Hoezo?? Ik wil met de bril veraf kijken en lezen. Daar heb ik voor betaald. Ik ga nooit meer naar specsavers. Wat een afgang.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
andré
|
Leuke aanbiedingen totdat je gaat zitten en allerlei opties erbij komen
waar je uiteindelijk niet zonder kan en alsnog duur uit bent.
Nee dan maar dan de plaatselijke opticien dan weet je van te voren al
dat het geld gaat kosten maar daar is de service dan ook naar en je
hoeft niet te reizen als je bril stuk is.
5.5
0
Sjany
|
We waren voor het eerst in de winkel, alles werd goed uitgelegd en men nam de tijd voor ons.
41 Reviews Plaats review
Maarten H.
|Met vervolg op mijn vorige review.
Mijn ene gehoorapparaat met een defect, is diezelfde dag nog opgestuurd, en enkele dagen later per post naar mij doorgestuurd, waar ik erg blij mee was. Omdat ophalen döor defecte Haringvlietbrug, voor mij erg lastig zou zijn. In deze lof voor deze goede service!
Ook was er nog informatie bij gedaan. Zelfs een copy handleiding.
Alles toppy. Kan niet beter!
Maarten H.
|Had via de telefoon mijn probleem met mijn gehoorapparaat uitgelegd.
Met nog wat praktische problemen aangaande bereikbaarheid.
Ondanks dat ik bij een ander filiaal klant was, werd er sympathiek en adequaat gereageerd en kon ik gelijk de andere dag al komen. Ondanks dat het er druk was, wist de audiciene multitaskend een collega in te schakelen, die mij zeer tevredenzijnde geholpen heeft.
Geeft veel vertrouwen om met Specsavers Oud Beijerland verder te gaan.
Personeel hartelijk bedankt.
Henny du Pree
|Zeer slecht, ik ben steeds terug gegaan met een klacht dat de bril niet goed was. Ook werd gezegd dat de meeting door de oogarts niet klopte. Het leesgedeelte is helemaal verkeerd opgemeten. Ik gebruik nu steeds m'n oude bril waarmee ik beter kan lezen. Als advies kreeg ik om da maar een leesbril erbij te nemen. Hoezo?? Ik wil met de bril veraf kijken en lezen. Daar heb ik voor betaald. Ik ga nooit meer naar specsavers. Wat een afgang.
andré
|Leuke aanbiedingen totdat je gaat zitten en allerlei opties erbij komen
waar je uiteindelijk niet zonder kan en alsnog duur uit bent.
Nee dan maar dan de plaatselijke opticien dan weet je van te voren al
dat het geld gaat kosten maar daar is de service dan ook naar en je
hoeft niet te reizen als je bril stuk is.
Sjany
|We waren voor het eerst in de winkel, alles werd goed uitgelegd en men nam de tijd voor ons.