Weet niet wat het met hun is voor dat ik 18 werd nooit geen problemen mee gehad nu dat de personeel en locatie is gewijzigd is het een slechte boel daar al ben ik aanvullend verzekerd dan zeggen ze dat ik dat niet ben word niet goed geholpen als je bril kapot is met mijn slechte ogen kan ik niet zonder bril ze zeggen ook 2e bril gratis enige wat gratis is dat is de montuur glazen moet je alsnog betalen ik ga hier niet meer heen ben overgestapt naar vind een beetje een oplichters zaak aan het worden in deurne geen aanrader zou gerust overstappen pearle betere service
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Romy
|
Sinds de verhuizing is er (helaas) niets meer over van de goede service. Voor mij geen specsavers meer. Wat een vreselijk onvriendelijk personeel. brr
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mm verhagen
|
Hele fijne geduldige personeel, en zeer goede uitleg, heel fijn om terug te komen ????????????????
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marie-Louise Klomp
|
Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel. Voelde me al snel thuis. Er werd goed met me meegedacht en ook de ogentest werd heel deskundig gedaan. Jammer alleen dat het 2, 5 week duurt voordat mijn bril klaar is.
9.3
0
Klant van Specsavers
|
Vriendelijk personeel, goede acties en oog voor de klant. Deskundigheid top!
88 Reviews Plaats review
Ashley
|Weet niet wat het met hun is voor dat ik 18 werd nooit geen problemen mee gehad nu dat de personeel en locatie is gewijzigd is het een slechte boel daar al ben ik aanvullend verzekerd dan zeggen ze dat ik dat niet ben word niet goed geholpen als je bril kapot is met mijn slechte ogen kan ik niet zonder bril ze zeggen ook 2e bril gratis enige wat gratis is dat is de montuur glazen moet je alsnog betalen ik ga hier niet meer heen ben overgestapt naar vind een beetje een oplichters zaak aan het worden in deurne geen aanrader zou gerust overstappen pearle betere service
Romy
|Sinds de verhuizing is er (helaas) niets meer over van de goede service. Voor mij geen specsavers meer. Wat een vreselijk onvriendelijk personeel. brr
Mm verhagen
|Hele fijne geduldige personeel, en zeer goede uitleg, heel fijn om terug te komen ????????????????
Marie-Louise Klomp
|Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel. Voelde me al snel thuis. Er werd goed met me meegedacht en ook de ogentest werd heel deskundig gedaan. Jammer alleen dat het 2, 5 week duurt voordat mijn bril klaar is.
Klant van Specsavers
|Vriendelijk personeel, goede acties en oog voor de klant. Deskundigheid top!