Mijn moeder haar bril was van haar hoofd af gevallen in een winkel in het dorp ,zij ging toen naar specsavers om haar bril te laten stellen ,nee dat kon niet daar moest ze een afspraak voor bellen ,mijn moeder is zeer slecht ter been en is ook al 86 ,ik vind het ronduit waardeloos dat ze mijn moeder zo wegsturen en maak maar een afspraak ze wilde nog wachten omdat er nog meer klanten zaten maar nee hoor ga maar naar huis en maak een afspraak het is 3 min werk ,dit is de laatste keer dat wij hier komen wijn gaan wel naar een andere zaak waar de service wel goed is
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Reda
|
Sinds 1,5 maand zijn wij 2 contactlensdragers en klanten van Pearl aan het pogen Specsavers Venray te bereiken.
Echter steeds worden wij doorgeschakeld naar uw Callcenter ook vandaag tussen 9:15hr en 9:30hr.
Dan worden onze gegevens opgenomen soms tot geboortedatum toe wat zinloos is want hier wordt verder NIETS meegedaan door Specsavers Venray.
Ons vertrouwen in deze vestiging is nu NIHIL m.b.t. de hulpvaardigheid en klantvriendelijkheid.
Blijkbaar heeft deze vestiging onze klandizie NIET nodig daar ze niet NIET nodig vinden de telefoon op te nemen en ook NIET nodig vinden ons terug te bellen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B. H. M. Walter
|
Goed bereikbaar. Open hartelijk personeel. Altijd een lekker warm drankje klaar staan. Deskundige en goed klantvriendelijke mensen.
9.0
0
Klant van Specsavers
|
Ik had nog nooit een bril gehad en toen moest ik opeens een bril wat ik zelf niet leuk vond maar het personeel was zo vriendelijk en hielp me zo goed dat ik het toen helemaal niet meer erg vond om een bril te hebben! Er was zo veel keis😃 😃
8.8
0
Klant van Specsavers
|
Perfecte bediening en advies en vakkundig onderzoek door al het personeel
68 Reviews Plaats review
Keijzer
|Mijn moeder haar bril was van haar hoofd af gevallen in een winkel in het dorp ,zij ging toen naar specsavers om haar bril te laten stellen ,nee dat kon niet daar moest ze een afspraak voor bellen ,mijn moeder is zeer slecht ter been en is ook al 86 ,ik vind het ronduit waardeloos dat ze mijn moeder zo wegsturen en maak maar een afspraak ze wilde nog wachten omdat er nog meer klanten zaten maar nee hoor ga maar naar huis en maak een afspraak het is 3 min werk ,dit is de laatste keer dat wij hier komen wijn gaan wel naar een andere zaak waar de service wel goed is
Reda
|Sinds 1,5 maand zijn wij 2 contactlensdragers en klanten van Pearl aan het pogen Specsavers Venray te bereiken.
Echter steeds worden wij doorgeschakeld naar uw Callcenter ook vandaag tussen 9:15hr en 9:30hr.
Dan worden onze gegevens opgenomen soms tot geboortedatum toe wat zinloos is want hier wordt verder NIETS meegedaan door Specsavers Venray.
Ons vertrouwen in deze vestiging is nu NIHIL m.b.t. de hulpvaardigheid en klantvriendelijkheid.
Blijkbaar heeft deze vestiging onze klandizie NIET nodig daar ze niet NIET nodig vinden de telefoon op te nemen en ook NIET nodig vinden ons terug te bellen.
B. H. M. Walter
|Goed bereikbaar. Open hartelijk personeel. Altijd een lekker warm drankje klaar staan. Deskundige en goed klantvriendelijke mensen.
Klant van Specsavers
|Ik had nog nooit een bril gehad en toen moest ik opeens een bril wat ik zelf niet leuk vond maar het personeel was zo vriendelijk en hielp me zo goed dat ik het toen helemaal niet meer erg vond om een bril te hebben! Er was zo veel keis😃 😃
Klant van Specsavers
|Perfecte bediening en advies en vakkundig onderzoek door al het personeel