Na ontzettend goed geholpen te worden door een medewerkster, wilde ik gebruike maken van de aanbieding 2 halen 1 betalen. De 2e bril zou dan een zonnebril zijn. Krijg ik te horen dat ik €40 moet bijbetalen voor het kleuren van de glazen……
Proberen te overleggen met de manager van de vestiging: De reclame zegt: “Zonnebril als 2e bril”. Met daaronder “2e bril gratis”
Manager geeft mij gelijk, maar wil toch 40 euro extra. Wanneer ik hem wijs op mijn consumentenrecht, zegt hij dat er nog geen overeenkomst is, en bereid is de advertentie weg te halen….. Hij heeft in ieder geval een klant minder..
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Linda
|
Netjes afspraak gemaakt, geen tijd voor uitgebreid onderzoek.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Daalhuizen
|
Na een ernstige aanrijding direct geholpen zonder afspraak met mijn kapotte bril
8.3
0
Gesponsord
Bernard
|
De coating glazen waren beschadigd deze zijn gratis vervangen bravo!
8.3
0
Anja Mieras-van Den Heuvel
|
Had een nieuwe bril nodig en wist door alle aanbiedingen eigenlijk niet meer welke keten ik naar toe moest. Dus ik wilde ze eigenlijk allemaal aflopen om te vergelijken. Bij Specsavers begonnen en daar gelijk geslaagd voor twee hele leuke brillen. Dit kwam mede door de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel en niet te vergeten de leuke brillen voor een leuke prijs.
23 Reviews Plaats review
Ronald
|Na ontzettend goed geholpen te worden door een medewerkster, wilde ik gebruike maken van de aanbieding 2 halen 1 betalen. De 2e bril zou dan een zonnebril zijn. Krijg ik te horen dat ik €40 moet bijbetalen voor het kleuren van de glazen……
Proberen te overleggen met de manager van de vestiging: De reclame zegt: “Zonnebril als 2e bril”. Met daaronder “2e bril gratis”
Manager geeft mij gelijk, maar wil toch 40 euro extra. Wanneer ik hem wijs op mijn consumentenrecht, zegt hij dat er nog geen overeenkomst is, en bereid is de advertentie weg te halen….. Hij heeft in ieder geval een klant minder..
Linda
|Netjes afspraak gemaakt, geen tijd voor uitgebreid onderzoek.
Jan Daalhuizen
|Na een ernstige aanrijding direct geholpen zonder afspraak met mijn kapotte bril
Bernard
|De coating glazen waren beschadigd deze zijn gratis vervangen bravo!
Anja Mieras-van Den Heuvel
|Had een nieuwe bril nodig en wist door alle aanbiedingen eigenlijk niet meer welke keten ik naar toe moest. Dus ik wilde ze eigenlijk allemaal aflopen om te vergelijken. Bij Specsavers begonnen en daar gelijk geslaagd voor twee hele leuke brillen. Dit kwam mede door de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel en niet te vergeten de leuke brillen voor een leuke prijs.