Mijn moeder is drie keer terug geweest omdat ze slecht bleef zien met haar nieuwe bril. Er zijn haar drie keer door drie verschillende medewerkers nieuwe glazen aangemeten. Toen ze slecht bleef zien ze naar een andere opticien gegaan en die concludeerde: mevrouw een bril gaat u nu niet helpen want u heeft behoorlijk vergevorderde staar. Dus of het enige doel van specsavers is winst maken of men is daar zeer onkundig.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
ik heb alles al gezegd
9.2
0
Mat
|
Als men hier een bril koopt, dan gaat er 1 oog meer open, dan bij de concurent. Metingen worden profesioneel uitgevoerd.
8.2
0
Gesponsord
Jean-Pascal
|
deskundig advies en geduldig. Ook de wachttijden vallen wel mee. Ook leuk om zomaar eens bin nente lopen.
7.3
0
Loe
|
Ik was tevreden over de sfeer, rust, en deskundigheid personeel
62 Reviews Plaats review
Luc
|Mijn moeder is drie keer terug geweest omdat ze slecht bleef zien met haar nieuwe bril. Er zijn haar drie keer door drie verschillende medewerkers nieuwe glazen aangemeten. Toen ze slecht bleef zien ze naar een andere opticien gegaan en die concludeerde: mevrouw een bril gaat u nu niet helpen want u heeft behoorlijk vergevorderde staar. Dus of het enige doel van specsavers is winst maken of men is daar zeer onkundig.
Klant van Specsavers
|ik heb alles al gezegd
Mat
|Als men hier een bril koopt, dan gaat er 1 oog meer open, dan bij de concurent. Metingen worden profesioneel uitgevoerd.
Jean-Pascal
|deskundig advies en geduldig. Ook de wachttijden vallen wel mee. Ook leuk om zomaar eens bin nente lopen.
Loe
|Ik was tevreden over de sfeer, rust, en deskundigheid personeel