8 nov stond ik voor een lege winkel aan de Oosterdijk in Sneek. Ik dacht hé!!! geen Rituals winkel meer?? Gelukkig was dat niet zo maar ze waren verhuisd naar een ander pand. Daar uiteindelijk binnen gestapt en zag ik een mooie warme aangeklede Ritualswinkel. Een aardige mevrouw hielp mij bij mijn gevraagde produkt die helaas alleen online te verkrijgen was. Keurig alles voor mij geregeld en met 2a3 dagen ontvangt u het produkt thuis vertelde de aardige mevrouw. Tot mijn verbazing vandaag al thuis bezorgd door post.nl Fantastische wat een snelle aktie. Ben altijd super blij met Rituals . Een compliment aan jullie in Sneek!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gebroeders
|
Mijn broer en ik hebben een geweldige ervaring gehad we hebben ons kapot gelachen. er stond een mevrouw bij de mannen afdeling die ons uitstekend heeft geholpen. we stelde allemaal vragen tot op het punt dat ze zelf vroeg of we haar in de maling namen ???? Ze had wel pit en daar hebben we mooi om kunnen lachen voor de rest werden we prima geholpen gebroeders over en uit ????????
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
pieternel
|
Wilde een product terug brengen dat niet voldeed.
Helaas geen enkel begrip, arrogantie en onwil en dat was het dan.
Ik was zoals regelmatig voorkomt op vakantie in Friesland maar koop m'n Ritual produkten in het vervolg in mijn eigen stad waar ze normaal met klanten omgaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annemiek
|
Ik was vandaag in de winkel maar dat was helaas een zeer onaangename ervaring. Mij werd verzocht mijn handen te desinfecteren, ik heb vriendelijk aangegeven dat niet te willen. De dame bij de ingang stelde dat dit RIVM richtlijn is. Dat is niet waar, het RIVM stelt juist dat het ongewenst is (https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/hygiene) . Mij werd verteld dat als ik niet mijn handen in zou desinfecteren, mij de toegang tot de winkel ontzegd zou worden. Dit gebeurde dus ook. Ik zal nooit meer een product in deze vestiging kopen. Maatregelen zijn prima, maar deze DDR praktijk slaat compleet door en maken de hele Corona situatie alleen maar belachelijk. Doe je huiswerk en denk eens na. Toen ik zei dat ik een klacht zal indienen reageerde deze winkeljuf lacherig of ik daar een klacht over in ging dienen?! Nou reken maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anneke
|
Uiterst vriendelijk en deskundig personeel. Alle procten die ik wilde hebben, waren in deze winkel verkrijgbaar. Leuk dat je een cadeautje krijgt boven een bepaald bedrag! Dat maakt natuurlijk dat je zoveel koopt om aan het bedrag te komen, maar het is gewoon leuk om eens iets nieuws te proberen.
Qua aanbiedingen zouden van mij de producten wel wat vaker 'op zichzelf' in de aanbieding mogen. Nu moet je vaak een hele geschenkset kopen, maar dan heb ik de helft van de vorige nog niet op. Geldt met name voor producten als douchegel en bodycreme.
62 Reviews Plaats review
Rika
|8 nov stond ik voor een lege winkel aan de Oosterdijk in Sneek. Ik dacht hé!!! geen Rituals winkel meer?? Gelukkig was dat niet zo maar ze waren verhuisd naar een ander pand. Daar uiteindelijk binnen gestapt en zag ik een mooie warme aangeklede Ritualswinkel. Een aardige mevrouw hielp mij bij mijn gevraagde produkt die helaas alleen online te verkrijgen was. Keurig alles voor mij geregeld en met 2a3 dagen ontvangt u het produkt thuis vertelde de aardige mevrouw. Tot mijn verbazing vandaag al thuis bezorgd door post.nl Fantastische wat een snelle aktie. Ben altijd super blij met Rituals . Een compliment aan jullie in Sneek!
Gebroeders
|Mijn broer en ik hebben een geweldige ervaring gehad we hebben ons kapot gelachen. er stond een mevrouw bij de mannen afdeling die ons uitstekend heeft geholpen. we stelde allemaal vragen tot op het punt dat ze zelf vroeg of we haar in de maling namen ???? Ze had wel pit en daar hebben we mooi om kunnen lachen voor de rest werden we prima geholpen gebroeders over en uit ????????
pieternel
|Wilde een product terug brengen dat niet voldeed.
Helaas geen enkel begrip, arrogantie en onwil en dat was het dan.
Ik was zoals regelmatig voorkomt op vakantie in Friesland maar koop m'n Ritual produkten in het vervolg in mijn eigen stad waar ze normaal met klanten omgaan.
Annemiek
|Ik was vandaag in de winkel maar dat was helaas een zeer onaangename ervaring. Mij werd verzocht mijn handen te desinfecteren, ik heb vriendelijk aangegeven dat niet te willen. De dame bij de ingang stelde dat dit RIVM richtlijn is. Dat is niet waar, het RIVM stelt juist dat het ongewenst is (https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/hygiene) . Mij werd verteld dat als ik niet mijn handen in zou desinfecteren, mij de toegang tot de winkel ontzegd zou worden. Dit gebeurde dus ook. Ik zal nooit meer een product in deze vestiging kopen. Maatregelen zijn prima, maar deze DDR praktijk slaat compleet door en maken de hele Corona situatie alleen maar belachelijk. Doe je huiswerk en denk eens na. Toen ik zei dat ik een klacht zal indienen reageerde deze winkeljuf lacherig of ik daar een klacht over in ging dienen?! Nou reken maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken.
Anneke
|Uiterst vriendelijk en deskundig personeel. Alle procten die ik wilde hebben, waren in deze winkel verkrijgbaar. Leuk dat je een cadeautje krijgt boven een bepaald bedrag! Dat maakt natuurlijk dat je zoveel koopt om aan het bedrag te komen, maar het is gewoon leuk om eens iets nieuws te proberen.
Qua aanbiedingen zouden van mij de producten wel wat vaker 'op zichzelf' in de aanbieding mogen. Nu moet je vaak een hele geschenkset kopen, maar dan heb ik de helft van de vorige nog niet op. Geldt met name voor producten als douchegel en bodycreme.