8 jaar geleden een buitendeur gekocht. Hier wijkt nu een naad zodat je naar buiten kijkt. Smaling deuren geeft 10 jaar garantie maar kan niets voor me doen. Ik mag een tube kit aanschaffen van 14,95 via hen. Het geld is het probleem niet, maar ik vind het geen sevice op zo'n dure deur.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
meike
|
Blokkeert met asociaal schots en scheef parkeren een hele (doodlopende) straat, staat bij buren pal voor de oprit, die kunnen geen kant uit en benut die oprit (van een ander dus) ook onderwijl de bomen van de buren met de deuren vd bus te bepotelen en houdt absoluut geen 1,5 meter afstand. Asociaal!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erwin
|
Vandaag voor informatie geweest over 3 deuren die we daar gekocht hebben en iets aan willen laten veranderen. Na 10 minuten te hebben staan te wachten om geholpen te worden (verder geen klanten in de winkel, 2 medewerkers zaten op hun gemak te keuvelen). Wij wilde informatie of er veranderingen mogelijk waren of wij eventueel voor een andere deur moesten kijken. Kregen wij van een niet klantvriendelijke en norse mevrouw te horen dat ze alleen deuren leveren en wij maar naar een timmerman moeten gaan. Bijzonder slechte service dus voor ons geen deuren meer van Smaling
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michelle
|
Twee weken geleden langs geweest in de showroom om een offerte op te laten maken van 3 deuren. Offerte zouden we ontvangen binnen een week.
Vervolgens de week erna maar gebeld, mevrouw kon niks vinden. Gaf aan dat waarschijnlijk haar collega is geweest die ons hielp en die was net terug van korte vakantie. Ze had alleen geen tijd om na te vragen bij haar want ze moest nu weg (neem dan geen telefoon op!). Ik zou de volgende dag terug gebeld worden.
Natuurlijk is dit niet gedaan en heb ik de dag erna maar zelf weer terug gebeld.
Diegene heeft wel gezocht maar kon niks vinden en gaf aan dat ze de gegevens met wat we besproken hebben tijdens op bezoek kwijt waren geraakt.
Kreeg de vraag of we online de deuren willen opzoeken met onze wensen en de offerte verder willen aanvragen via de website.
We kregen sterk de indruk dat ze vanwege de drukte de druk niet aan kunnen en nu al fouten maken.
De eerst mogelijke plaatsing voor een voordeur zou namelijk pas rond januari/februari 2021 zijn en de dame in kwestie die onze gegevens kwijt is geraakt vertelde ons dat ze het erg druk hebben.
Hier gaan wij geen deur meer bestellen in ieder geval!
4 Reviews Plaats review
Ingrid
|8 jaar geleden een buitendeur gekocht. Hier wijkt nu een naad zodat je naar buiten kijkt. Smaling deuren geeft 10 jaar garantie maar kan niets voor me doen. Ik mag een tube kit aanschaffen van 14,95 via hen. Het geld is het probleem niet, maar ik vind het geen sevice op zo'n dure deur.
meike
|Blokkeert met asociaal schots en scheef parkeren een hele (doodlopende) straat, staat bij buren pal voor de oprit, die kunnen geen kant uit en benut die oprit (van een ander dus) ook onderwijl de bomen van de buren met de deuren vd bus te bepotelen en houdt absoluut geen 1,5 meter afstand. Asociaal!
Erwin
|Vandaag voor informatie geweest over 3 deuren die we daar gekocht hebben en iets aan willen laten veranderen. Na 10 minuten te hebben staan te wachten om geholpen te worden (verder geen klanten in de winkel, 2 medewerkers zaten op hun gemak te keuvelen). Wij wilde informatie of er veranderingen mogelijk waren of wij eventueel voor een andere deur moesten kijken. Kregen wij van een niet klantvriendelijke en norse mevrouw te horen dat ze alleen deuren leveren en wij maar naar een timmerman moeten gaan. Bijzonder slechte service dus voor ons geen deuren meer van Smaling
Michelle
|Twee weken geleden langs geweest in de showroom om een offerte op te laten maken van 3 deuren. Offerte zouden we ontvangen binnen een week.
Vervolgens de week erna maar gebeld, mevrouw kon niks vinden. Gaf aan dat waarschijnlijk haar collega is geweest die ons hielp en die was net terug van korte vakantie. Ze had alleen geen tijd om na te vragen bij haar want ze moest nu weg (neem dan geen telefoon op!). Ik zou de volgende dag terug gebeld worden.
Natuurlijk is dit niet gedaan en heb ik de dag erna maar zelf weer terug gebeld.
Diegene heeft wel gezocht maar kon niks vinden en gaf aan dat ze de gegevens met wat we besproken hebben tijdens op bezoek kwijt waren geraakt.
Kreeg de vraag of we online de deuren willen opzoeken met onze wensen en de offerte verder willen aanvragen via de website.
We kregen sterk de indruk dat ze vanwege de drukte de druk niet aan kunnen en nu al fouten maken.
De eerst mogelijke plaatsing voor een voordeur zou namelijk pas rond januari/februari 2021 zijn en de dame in kwestie die onze gegevens kwijt is geraakt vertelde ons dat ze het erg druk hebben.
Hier gaan wij geen deur meer bestellen in ieder geval!