Op zich prima slijterij. Maar van de 4 keer dat ik er ben geweest waren ze 3x gesloten wegens omstandigheden.
En elke keer wordt dat gezegd door iemand die dan even de deur van het slot doet en dit mededeelt.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willemijn
|
Wat een fijne slijterij
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willeke
|
Fijne zaak . Veel kennis
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
L G
|
licor 43 bodemloze put bij Vivat. Verheugd pakte ik mijn kado uit..een fles licor 43! Omdat de koffie net bruin was wilde ik ons een glaasje inschenken en voelde dat de onderzijde van de fles nattig was. Ik vermoedde lekkage aan de dop en meteen toen we de fles wilden overschenken uit voorzorg, klapte de bodem eruit. Met een mooi gesneden rand en omdat de fles vervoerd was in een tas met kleren, en niemand had gestoten, togen we met de fles naar de winkel. Aldaar werd ons gevraagd wat er met de fles moest...ik gaf aan dat de bodem eruit viel bij het schenken terwijl wij de fles niet hebben gestoten en of laten vallen en tegen mijn vader zei meneer toen 'u heeft hem natuurlijk hard laten vallen he' Ik vond het genant en was er bedusd van toen meneer zei dat de fles de winkel heel had verlaten en ons zei dat hij er al niets aan verdiende en nog meer...Ik voelde me bevooroordeeld..alsof ik de boel zou flessen en uiteindelijk wilde meneer uit coulance de helft van een nieuwe fles vergoeden. Omdat wij eerlijk en te goeder trouw een in ons ogen ondeugdelijk product hadden gekocht en beschuldigd werden van oneerlijkheid, komen wij in deze winkel niet meer terug. Pluspunten: De nieuwe fles bleef heel en ditmaal hebben wij wel van de inhoud kunnen genieten. Minpunten: De oude fles was kapot aangeleverd en de schuld is helaas bij ons neergelegd.
4 Reviews Plaats review
Bart Dikkeboom
|Op zich prima slijterij. Maar van de 4 keer dat ik er ben geweest waren ze 3x gesloten wegens omstandigheden.
En elke keer wordt dat gezegd door iemand die dan even de deur van het slot doet en dit mededeelt.
Willemijn
|Willemijn
|Wat een fijne slijterij
Willeke
|Fijne zaak . Veel kennis
L G
|licor 43 bodemloze put bij Vivat. Verheugd pakte ik mijn kado uit..een fles licor 43! Omdat de koffie net bruin was wilde ik ons een glaasje inschenken en voelde dat de onderzijde van de fles nattig was. Ik vermoedde lekkage aan de dop en meteen toen we de fles wilden overschenken uit voorzorg, klapte de bodem eruit. Met een mooi gesneden rand en omdat de fles vervoerd was in een tas met kleren, en niemand had gestoten, togen we met de fles naar de winkel. Aldaar werd ons gevraagd wat er met de fles moest...ik gaf aan dat de bodem eruit viel bij het schenken terwijl wij de fles niet hebben gestoten en of laten vallen en tegen mijn vader zei meneer toen 'u heeft hem natuurlijk hard laten vallen he' Ik vond het genant en was er bedusd van toen meneer zei dat de fles de winkel heel had verlaten en ons zei dat hij er al niets aan verdiende en nog meer...Ik voelde me bevooroordeeld..alsof ik de boel zou flessen en uiteindelijk wilde meneer uit coulance de helft van een nieuwe fles vergoeden. Omdat wij eerlijk en te goeder trouw een in ons ogen ondeugdelijk product hadden gekocht en beschuldigd werden van oneerlijkheid, komen wij in deze winkel niet meer terug. Pluspunten: De nieuwe fles bleef heel en ditmaal hebben wij wel van de inhoud kunnen genieten. Minpunten: De oude fles was kapot aangeleverd en de schuld is helaas bij ons neergelegd.