Als je jullie kleding direct online bestelt krijg je wël je geld terug!!. Jullie hebben een leuk en sympathiek aanbod van kledingmerken. Ook zag ik dat jullie aangesloten zijn bij een website ëtegen het vervlakking van het winkelaanbodë in de binnenstad.
Vorige week paste ik bij jullie een tuniek van het merk i knit. Ik aarzelde of hij bij een bepaalde broek (die thuis in de kast hing) zou staan en zei tegen degene die in de winkel stond dat ik hem graag wilde kopen op voorwaarde dat ik mijn geld terug zou krijgen (i.p.v. tegoedbon) wanneer hij toch niet bij de bewuste broek zou passen. Dat kon niet, met als intelligente argument モdat doen wij sowieso nooitヤ.
Eenmaal terug in mijn woonplaats Arnhem stond ik dus voor de keuze:
1. geen tuniek
2. de bewuste broek aantrekken en nog een keer op en neer naar Zutphen rijden (zonde van de tijd)
3. de tuniek gewoon online bestellen, omdat ik hem daar wel zonder problemen kan ruilen.
Uiteraard koos ik voor optie 3. Niet alleen vanwege het gemak, maar ook vanwege mijn irritatie om het arrogante en koppige gedrag van winkels (waaronder die van u) die nog steeds geen geld terug willen geven als iets niet bevalt. Dit is ouderwets en klantonvriendelijk. En ook omdat degene die in de winkel stond nou niet echt een toegevoegde waarde had boven online shoppen. Het enige dat ze toevoegde was ムmooi heメ toen ik het tuniekje uit het rek pakte (heel obligaat en irritant, en dan moet ik nog antwoorden ook uit goed fatsoen) en toen ik mijn twijfel over de broek waar hij op zou moeten passen vertelde, kwam ze niet verder als: ムwat voor een broek is het danメ.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb door jullie klantonvriendelijke beleid nu het online shoppen ontdekt en zal niet vaak meer in jullie winkel komen, hooguit om iets even te passen, zodat ik het daarna online kan bestellen. Dat geldt niet alleen voor het merk i knit, maar ook voor King Louie en nog een hoop merken. Als ik mijn aankopen had kunnen retourneren en daarbij mijn geld teruggekregen had, was dat zeker niet het geval geweest.
Hierdoor werken jullie, en ook jullie klanten, ongewild mee aan de ondergang van aparte zaakjes en dit zal zeker leiden tot een vervlakking van het winkelaanbod. Pluspunten: Mooie en symphatieke kleding (deels fairtrade). Minpunten: Geen geld terug als iets niet bevalt en een nogal arrogante houding.
1 Review Plaats review
Yvonne Dehin
|Als je jullie kleding direct online bestelt krijg je wël je geld terug!!. Jullie hebben een leuk en sympathiek aanbod van kledingmerken. Ook zag ik dat jullie aangesloten zijn bij een website ëtegen het vervlakking van het winkelaanbodë in de binnenstad.
Vorige week paste ik bij jullie een tuniek van het merk i knit. Ik aarzelde of hij bij een bepaalde broek (die thuis in de kast hing) zou staan en zei tegen degene die in de winkel stond dat ik hem graag wilde kopen op voorwaarde dat ik mijn geld terug zou krijgen (i.p.v. tegoedbon) wanneer hij toch niet bij de bewuste broek zou passen. Dat kon niet, met als intelligente argument モdat doen wij sowieso nooitヤ.
Eenmaal terug in mijn woonplaats Arnhem stond ik dus voor de keuze:
1. geen tuniek
2. de bewuste broek aantrekken en nog een keer op en neer naar Zutphen rijden (zonde van de tijd)
3. de tuniek gewoon online bestellen, omdat ik hem daar wel zonder problemen kan ruilen.
Uiteraard koos ik voor optie 3. Niet alleen vanwege het gemak, maar ook vanwege mijn irritatie om het arrogante en koppige gedrag van winkels (waaronder die van u) die nog steeds geen geld terug willen geven als iets niet bevalt. Dit is ouderwets en klantonvriendelijk. En ook omdat degene die in de winkel stond nou niet echt een toegevoegde waarde had boven online shoppen. Het enige dat ze toevoegde was ムmooi heメ toen ik het tuniekje uit het rek pakte (heel obligaat en irritant, en dan moet ik nog antwoorden ook uit goed fatsoen) en toen ik mijn twijfel over de broek waar hij op zou moeten passen vertelde, kwam ze niet verder als: ムwat voor een broek is het danメ.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb door jullie klantonvriendelijke beleid nu het online shoppen ontdekt en zal niet vaak meer in jullie winkel komen, hooguit om iets even te passen, zodat ik het daarna online kan bestellen. Dat geldt niet alleen voor het merk i knit, maar ook voor King Louie en nog een hoop merken. Als ik mijn aankopen had kunnen retourneren en daarbij mijn geld teruggekregen had, was dat zeker niet het geval geweest.
Hierdoor werken jullie, en ook jullie klanten, ongewild mee aan de ondergang van aparte zaakjes en dit zal zeker leiden tot een vervlakking van het winkelaanbod. Pluspunten: Mooie en symphatieke kleding (deels fairtrade). Minpunten: Geen geld terug als iets niet bevalt en een nogal arrogante houding.