Heb ooit 2munten besteld en afgerekend. Krijg nu ongevraagd een pakket met munten.
Ze zeggen dat ik ze wel besteld heb maar is grote onzin.
Terug sturen kost mij geld. Vooral aangetekend.
Zo te lezen ben je er nog niet van af.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Joost Berg
|
Niet bestellen Waar begin je? Een krantje in de bus gekregen met een advertentie van SRH. Heb munten besteld, niet aangevinkt dat ik op de hoogte wilde blijven (eenmalige bestelling), op de bus gedaan en nooit een reactie of bevestiging gekregen. 3 weken later tot mijn grote verbazing een pakketje in de bus. Hier zaten diverse munten bij die ik NIET had aangevraagd en terug moest sturen als ik ze niet wilde hebben. Uit pure gemak toch maar gehouden en betaald. Wel een mail gestuurd dat ze mij per direct uit het systeem moesten halen. Daarop kreeg ik een reactie dat ze dat zouden doen. Nu, anderhalve maand later krijg ik een aanmaning van rond de 100 euro waarin SRH stelt dat ik een bestelling niet betaald heb. Ik heb erna nooit meer iets besteld, niks binnengekregen of iets gehoord van ze. Lees vooral ook de verhalen op radar en kassa om te zien hoe ze met 'klanten' omgaan. Nooit iets bestellen wamt het gaat je tijd kosten.!
2.0
0
1
Svenny007
|
niet proffesioneel ik had een mailtje gekregen met een aanbieding voor een 2 euromunt met de Belgische koning Albert II op in kleur.
bij aankomst bleek het gewoon een geplastificeerde foto van slechte kwaliteit op een "lees goed" DUITSE 2 euro gekleefd.
dit was duidelijk te zien aan de text op de rand "einigkeit und recht und freiheit"
1.5
0
1
Trendbox Panel
|
Snelle service Ik moest voor een verzameling een nieuw verzamelalbum hebben. Na een mailtje aan Sir Rowland Hill BV had ik binnen 48 uur de verzamelalbum in huis.
4 Reviews Plaats review
Ploum
|Heb ooit 2munten besteld en afgerekend. Krijg nu ongevraagd een pakket met munten.
Ze zeggen dat ik ze wel besteld heb maar is grote onzin.
Terug sturen kost mij geld. Vooral aangetekend.
Zo te lezen ben je er nog niet van af.
Joost Berg
|Niet bestellen
Waar begin je? Een krantje in de bus gekregen met een advertentie van SRH. Heb munten besteld, niet aangevinkt dat ik op de hoogte wilde blijven (eenmalige bestelling), op de bus gedaan en nooit een reactie of bevestiging gekregen. 3 weken later tot mijn grote verbazing een pakketje in de bus. Hier zaten diverse munten bij die ik NIET had aangevraagd en terug moest sturen als ik ze niet wilde hebben. Uit pure gemak toch maar gehouden en betaald. Wel een mail gestuurd dat ze mij per direct uit het systeem moesten halen. Daarop kreeg ik een reactie dat ze dat zouden doen. Nu, anderhalve maand later krijg ik een aanmaning van rond de 100 euro waarin SRH stelt dat ik een bestelling niet betaald heb. Ik heb erna nooit meer iets besteld, niks binnengekregen of iets gehoord van ze. Lees vooral ook de verhalen op radar en kassa om te zien hoe ze met 'klanten' omgaan. Nooit iets bestellen wamt het gaat je tijd kosten.!
Svenny007
|niet proffesioneel
ik had een mailtje gekregen met een aanbieding voor een 2 euromunt met de Belgische koning Albert II op in kleur.
bij aankomst bleek het gewoon een geplastificeerde foto van slechte kwaliteit op een "lees goed" DUITSE 2 euro gekleefd.
dit was duidelijk te zien aan de text op de rand "einigkeit und recht und freiheit"
Trendbox Panel
|Snelle service
Ik moest voor een verzameling een nieuw verzamelalbum hebben. Na een mailtje aan Sir Rowland Hill BV had ik binnen 48 uur de verzamelalbum in huis.